SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor ben heel creabeaquote:Op donderdag 19 november 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging helemaal terugscrollen voor deze post. Jij maakt kerstkaarten? Met glitter?![]()
Zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyy wie ben jij, neuken?
Oh dan ken je UitStraling nog niet. Die schaakt ambassadeursdochtertjes net zo makkelijk als Loper maal F5.quote:
De brug staat nog open, iedereen welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de TT en ben je feestje komen binnen vallen.![]()
Onuitgenodigde gast
Als je zelf dropveters meeneemt ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de TT en ben je feestje komen binnen vallen.![]()
Onuitgenodigde gast
Echt? Gelukkig ben ik vastgelijmd en kan ik nergens naartoe geschaakt worden!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ken je UitStraling nog niet. Die schaakt ambassadeursdochtertjes net zo makkelijk als Loper maal F5.
En niet alleen de brugquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De brug staat nog open, iedereen welkom
haha je logica is aandoenlijk. Welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Echt? Gelukkig ben ik vastgelijmd en kan ik nergens naartoe geschaakt worden!
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertjequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De brug staat nog open, iedereen welkom
Helaas. Ik ben met lege handenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zelf dropveters meeneemt ben je van harte welkom
Lust je Warsteiner? Anders wordt het wel problematisch aangezien je zelf ook geen gevulde eitjes inbrengt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertje
*schuift biertje richting Ameequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertje
Ja maar het is makkelijker als jij het doet, ben lui vandaag en geil en ik heb zin in een feestje, wat jij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Chinese astrologie, lui wezen, had je allang op kunnen zoeken.
Ja, Warsteiner is prima! Alleen Heineken lust ik niet. En tja, wist niet dat iemand jarig was. Normaal kom ik nooit ergens zomaar binnenvallen en zeker niet met lege handen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lust je Warsteiner? Anders wordt het wel problematisch aangezien je zelf ook geen gevulde eitjes inbrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |