SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor ben heel creabeaquote:Op donderdag 19 november 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging helemaal terugscrollen voor deze post. Jij maakt kerstkaarten? Met glitter?![]()
Zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyy wie ben jij, neuken?
Oh dan ken je UitStraling nog niet. Die schaakt ambassadeursdochtertjes net zo makkelijk als Loper maal F5.quote:
De brug staat nog open, iedereen welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de TT en ben je feestje komen binnen vallen.![]()
Onuitgenodigde gast
Als je zelf dropveters meeneemt ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de TT en ben je feestje komen binnen vallen.![]()
Onuitgenodigde gast
Echt? Gelukkig ben ik vastgelijmd en kan ik nergens naartoe geschaakt worden!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ken je UitStraling nog niet. Die schaakt ambassadeursdochtertjes net zo makkelijk als Loper maal F5.
En niet alleen de brugquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De brug staat nog open, iedereen welkom
haha je logica is aandoenlijk. Welkomquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Echt? Gelukkig ben ik vastgelijmd en kan ik nergens naartoe geschaakt worden!
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertjequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De brug staat nog open, iedereen welkom
Helaas. Ik ben met lege handenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zelf dropveters meeneemt ben je van harte welkom
Lust je Warsteiner? Anders wordt het wel problematisch aangezien je zelf ook geen gevulde eitjes inbrengt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertje
*schuift biertje richting Ameequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel erg gastvrij van je. Graag een biertje
Ja maar het is makkelijker als jij het doet, ben lui vandaag en geil en ik heb zin in een feestje, wat jij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Chinese astrologie, lui wezen, had je allang op kunnen zoeken.
Ja, Warsteiner is prima! Alleen Heineken lust ik niet. En tja, wist niet dat iemand jarig was. Normaal kom ik nooit ergens zomaar binnenvallen en zeker niet met lege handen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lust je Warsteiner? Anders wordt het wel problematisch aangezien je zelf ook geen gevulde eitjes inbrengt.
Lege handen is hier niet alleen "jammer", hier is het in aanwezigheid van sommige zieke geesten een risico. UitStraling wil je graag van je lege handen af helpen. Veel plezierquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, Warsteiner is prima! Alleen Heineken lust ik niet. En tja, wist niet dat iemand jarig was. Normaal kom ik nooit ergens zomaar binnenvallen en zeker niet met lege handen.
Proost! En nog vele jaren in goede gezondheid, Koen!quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*schuift biertje richting Amee
[ link | afbeelding ]
Sla het vat maar aanquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar het is makkelijker als jij het doet, ben lui vandaag en geil en ik heb zin in een feestje, wat jij?
Thanksquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Proost! En nog vele jaren in goede gezondheid, Koen!
Stray schijnt een haarquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar heb je hem ook weer hoor.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar heb je hem ook weer hoor.
Ik zal wel ergens onder een steen geleefd hebben, maar ik snap deze niet. Haha! Zal vast met seks ofzo te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lege handen is hier niet alleen "jammer", hier is het in aanwezigheid van sommige zieke geesten een risico. UitStraling wil je graag van je lege handen af helpen. Veel plezier
Volgens mij hadden we afgesproken het daar niet over te hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik met je vuurrooie haren en je witte volle borsten
Voor nieuwkomers is het vaak lastig te snappen hier, eens welquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zal wel ergens onder een steen geleefd hebben, maar ik snap deze niet. Haha! Zal vast met seks ofzo te maken hebben
*kijkt omlaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijt de fust whisky open met zijn tanden en kijkt haar zwoel aan
Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we afgesproken het daar niet over te hebben
En daar wat van vinden ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen kan van alles zeggen ja
Als je dat nou nog moet besluiten....quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb zin om te zuipen. Vanavond maar doen dan
Boney Mquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik dans alvast [ link | afbeelding ]
Het is jouw feestjequote:Op vrijdag 20 november 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb zin om te zuipen. Vanavond maar doen dan
Wekker loopt om 6:00 af, eerste meeting om 8:30quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat nou nog moet besluiten....
Die was altijd goed in maat houdenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik dans alvast [ link | afbeelding ]
Schenk maar bij die rum dan, je leeft maar een keerquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wekker loopt om 6:00 af, eerste meeting om 8:30
Verder valt het wel mee qua gelul
Wacht nu begin ik je leuk te vinden (run while you canquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dankjewel zeg, wow dacht dat ik alles wel gezien had
Slaap lekker, morgen weer een nieuwe dag, wij gaan nergens heenquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werk zo veel mogelijk thuis......quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit verteld dat je echt op Rose Leslie lijkt, maar dan de zwoele versie ervan?quote:
Nah sinds ik koolhydraatarm doe hou ik van een rustig en uitgebreid ontbijt, eitje bakken, etcquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Werk zo veel mogelijk thuis......
je kan gewoon tot een uur of 8 in je nest liggen
Schijnt besmettelijk te zijn, terwijl ik best wel een trut ben, zoiets als corona maar dan geheel anders.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nu begin ik je leuk te vinden (run while you can)
Dat duurt toch geen 2,5 uur manquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah sinds ik koolhydraatarm doe hou ik van een rustig en uitgebreid ontbijt, eitje bakken, etc
Ja ik schijn ook heel leuk te zijn en zo. Levert nooit wat op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Schijnt besmettelijk te zijn, terwijl ik best wel een trut ben, zoiets als corona maar dan geheel anders.
Cause you know I've got so much that I wanna doquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Slaap lekker, morgen weer een nieuwe dag, wij gaan nergens heen
Wekker 6 uurquote:
Dickpics sturen, het is 2020.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik schijn ook heel leuk te zijn en zo. Levert nooit wat op.
In b4 picsquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Schijnt besmettelijk te zijn, terwijl ik best wel een trut ben, zoiets als corona maar dan geheel anders.
De inspiratie kwam ergens vandaan he....quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit verteld dat je echt op Rose Leslie lijkt, maar dan de zwoele versie ervan?
ik 2xquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
En ik werk al sinds maart thuis, kantoor hooguit 15x gezien in die tijd
Ja snap ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De inspiratie kwam ergens vandaan he....
Was zelfs Bitter niet tegen bestand dus dat doe ik niet meerquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dickpics sturen, het is 2020.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |