Ik ben er 1 van.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:02 schreef Kreator het volgende:
45 views, 0 reacties. WIE ZIJN DIE 45 MENSEN DIE DIT TOPIC OPENEN EN DAN DENKEN: "leuk topic, ik ga even niet reageren."
Niet bepaald, maar ik zag pas dat ik de laatste post had toen ik de vorige dichtflikkerde en geen nieuwe openen is dan ook weer zoiets.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van.
Niets zinnigs te melden. Maar mogelijk iemand anders wel. Bijvoorbeeld de ts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vraag me ook werkelijk af hoe die mensen 's nachts nog kunnen slapen, wetende wat ze andere mensen hebben aangedaan, willens en wetens.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef Isabeau het volgende:
@:AnneX pa zit ook te kijken naar die toeslagen affaire en zit zich rot te ergeren. Ze kunnen zich niets herinneren en heel gedwee een sneu. Pa vraagt zich af hoe mensen met zo'n slecht geheugen en die zo passief over komen oooooit op zulke belangrijke posities komen
Ik kwam hier halverwege mijn rondje achterquote:Op donderdag 19 november 2020 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stond net klaar om een rondje te gaan lopen, maar ben maar weer naar boven gegaan, geen zin om in de regen te lopen. Wind is ok, maar wind én regen niet.
Duikpak volgende keer toch maar thuislaten.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam hier halverwege mijn rondje achter
Wel verzopen kat associaties nu als je mij nu zietquote:Op donderdag 19 november 2020 12:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Duikpak volgende keer toch maar thuislaten.
een natte neus is meestal meer voor honden toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel verzopen kat associaties nu als je mij nu ziet![]()
Ach, wel frisse neus gehaald, ook lekkâh
ik denk niet... dat ze daar over nadenken.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook werkelijk af hoe die mensen 's nachts nog kunnen slapen, wetende wat ze andere mensen hebben aangedaan, willens en wetens.
Nu zit ik niet écht te kijken, zag het het vanuit mijn ooghoek.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef Isabeau het volgende:
@:AnneX pa zit ook te kijken naar die toeslagen affaire en zit zich rot te ergeren. Ze kunnen zich niets herinneren en heel gedwee een sneu. Pa vraagt zich af hoe mensen met zo'n slecht geheugen en die zo passief over komen oooooit op zulke belangrijke posities komen
Hondenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
een natte neus is meestal meer voor honden toch?
gaan altijd zo lekker fris ruiken als ze in de regen hebben gelopenquote:
Ik vind katten al meuren. Honden zijn helemaal niet te doenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
gaan altijd zo lekker fris ruiken als ze in de regen hebben gelopen
gek genoeg hebben katten dat een stuk minder.
hm mja.. die van mij slapen daar eigenlijk altijdquote:Op donderdag 19 november 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind katten al meuren. Honden zijn helemaal niet te doen
Woensdagmiddag was ik pakje ophalen bij de buren, deur had open gestaan...
Loopt Koos 's avonds naar boven, ligt de kat van de buren op ons bed
Bed meteen verschoond, walgelijk idee,
Hilarisch wel dat dit soort dingen je redelijk regelmatig overkomt, dat beest is vaker bij jullie binnen geweest toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien de rest van de deuren dicht zat is ie alleen in onze slaapkamer geweest, maar ik vind het echt een goor idee dat dat beest daar misschien de halve dag lagquote:Op donderdag 19 november 2020 12:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hm mja.. die van mij slapen daar eigenlijk altijd
maar ik zou de kat van de buren toch een ander verhaal vinden eigenlijk.
hmm bij mij gebeurd dat dan weer nooit..quote:Op donderdag 19 november 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Beesten in bed.
[..]
Hilarisch wel dat dit soort dingen je redelijk regelmatig overkomt, dat beest is vaker bij jullie binnen geweest toch?
Waarschijnlijk daarom juist.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm bij mij gebeurd dat dan weer nooit..
terwijl iedereen in ons portiek eigenlijk katten heeft.
(nahja op de bovenbuur na.. die heeft een behoorlijk formaat hond)
mijne dwalen nog weleens door het portiek... maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Eigen huidschilfers liggen een stuk lekkerderquote:Op donderdag 19 november 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
De huidschilfers van een ander persoon vind ik ook vies. Die van kerel tolereer ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eigen huidschilfers liggen een stuk lekkerder![]()
Haters gonna hate
zou kunnen.. en ik woon in een portiek he.. dat scheelt ookquote:Op donderdag 19 november 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom juist.Een buurkat zal denk ik minder snel binnenwandelen in al geclaimd territorium.
En terecht. Wie weet wat voor ellende dat beest met zich mee draagt. Ik vind katten leuk maar ik aai nooit katten op straat ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien de rest van de deuren dicht zat is ie alleen in onze slaapkamer geweest, maar ik vind het echt een goor idee dat dat beest daar misschien de halve dag lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
1 Op de 100 miljoen honden stinken niet. Dora is er daar 1 van. Meer geef ik niet toequote:Op donderdag 19 november 2020 13:20 schreef Lonaa het volgende:
Niet alle honden stinken. Ik blijf erbij dat die van mij zo goed als niet ruikt. Ook niet nat.
@:Lucky_Strike kan hier dingen in beamen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi, je hebt het bezorgmoment niet voor niets verzet. AH heeft de wijn uit de boodschappenlijst gehaald. De mail was voor een éénmalige bezorging volgens de chat. alleen, dat zie ik nergens staan.Er staat tijdelijk. En er staat niet voor hoe lang tijdelijk dan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een nonsens.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
1 Op de 100 miljoen honden stinken niet. Dora is er daar 1 van. Meer geef ik niet toe
Nee, ik ging bij tijdelijk uit, van net zo tijdelijk als geen alcohol verkopen na 20 uur. De persoon op de chat vond dat tijdelijk éénmalig was. Volgens mij zijn dat verschillende begrippen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er staat tijdelijk. En er staat niet voor hoe lang tijdelijk dan is.
Nou ja. Als tijdelijk één week was geweest had je nou ook gezeten. Het is maar net hoe je het definieert.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ik ging bij tijdelijk uit, van net zo tijdelijk als geen alcohol verkopen na 20 uur. De persoon op de chat vond dat tijdelijk éénmalig was. Volgens mij zijn dat verschillende begrippen.
(keffend rot) hondje boven mij stinkt ook niet, en dat deden zijn voorgangers ook niet, waren minipoedels. Misschien heeft dat met de vacht te maken. Hond van broer/schoonzus stinkt (vind ik) zelfs als die net gewassen isquote:Op donderdag 19 november 2020 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1 Op de 100 miljoen honden stinken niet. Dora is er daar 1 van. Meer geef ik niet toe
Ik doe het er voor.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Poedels kunnen echt heel vies stinken hoor.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
(keffend rot) hondje boven mij stinkt ook niet, en dat deden zijn voorgangers ook niet, waren minipoedels. Misschien heeft dat met de vacht te maken. Hond van broer/schoonzus stinkt (vind ik) zelfs als die net gewassen is
Uiteraard. En ik geloof ook zomaar dat ik er gevoeliger voor ben.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe het er voor.![]()
Los van waarschijnlijk een stukje aanleg en de soort vacht van een hond, maakt het dieet ook echt uit. Net als dat bij mensen op flink wat gebieden verschil maakt, I guess.
Het was duidelijk geweest als ze het woord éénmalig hadden gebruikt. Ik ga nu tijdelijk niet naar kantoor, niet éénmalig.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja. Als tijdelijk één week was geweest had je nou ook gezeten. Het is maar net hoe je het definieert.
Oh huhquote:Op donderdag 19 november 2020 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het was duidelijk geweest als ze het woord éénmalig hadden gebruikt. Ik ga nu tijdelijk niet naar kantoor, niet éénmalig.
Stomme is dat ze wel voor 20 uur komen brengen.
Het viel mij juist op dat die niet stonken. Omdat ik de meeste honden ook ruik en dat was bij dezen niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Poedels kunnen echt heel vies stinken hoor.Die hebben een hele dichte vacht en veel huidvet
![]()
Ik heb een periode in huis gewoond met 2 koningspoedels en die stonken echt enorm
quote:Op donderdag 19 november 2020 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind katten niet vies. Ik loop op straat echt langs geen enkele kat zonder op z'n minst een poging te doen of dat beestje op me af wil komen voor een aai.
Dit was weer een anderequote:Op donderdag 19 november 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Beesten in bed.
[..]
Hilarisch wel dat dit soort dingen je redelijk regelmatig overkomt, dat beest is vaker bij jullie binnen geweest toch?
*Insert psoriasis flakes gifjequote:Op donderdag 19 november 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidschilfers van een ander persoon vind ik ook vies. Die van kerel tolereer ik.
quote:
Oh wauw, zoveel zelfs.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit was weer een andere
Denk dat er wel een stuk of zes katten hier binnen zijn gesneakt
Blijkbaar draagt mijn haat voor die beesten niet uit in mijn lijflucht, of trekt ze dat juist aan
Samequote:Op donderdag 19 november 2020 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind katten niet vies. Ik loop op straat echt langs geen enkele kat zonder op z'n minst een poging te doen of dat beestje op me af wil komen voor een aai.
Hier ook even een korte hevige bui. Zo ongeveer uit het niets.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stond net klaar om een rondje te gaan lopen, maar ben maar weer naar boven gegaan, geen zin om in de regen te lopen. Wind is ok, maar wind én regen niet.
Hier wel hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Same
Maar toch hoef ik ze niet in mijn bed.![]()
ook mijn eigen kat niet. Dat vind ik gewoon vies en onnodig.
De hond nog minder want als kattenmens vind ik een hond stinken
Dat wil je als ouders zelf toch ook niet de hele dag horen?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:35 schreef Myraela het volgende:
Een kind hier in de buurt is erg blij met een fluitje. Dit is al de derde dag. Ik word lichtelijk gestoord. Zouden ouders nu echt niet denken 'joh, half Nederland werkt vanuit huis, laat ik geen fluitje aan m'n kind geven'.
quote:Op donderdag 19 november 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi, je hebt het bezorgmoment niet voor niets verzet. AH heeft de wijn uit de boodschappenlijst gehaald. De mail was voor een éénmalige bezorging volgens de chat. alleen, dat zie ik nergens staan.Toch wel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker onduidelijk
1 | cmd.hide('lines','dieLijn') |
Geen idee wat dit is maar ben vol bewonderingquote:Op donderdag 19 november 2020 17:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een dagje naar computerschermen zitten turen. Zowaar wat studie gedaan gekregen. Waarschijnlijk het lelijkste pythonscriptje ooit, maarhet werkt en ik snap wat ik doe en nu het af is en het geproduceerd heeft wat ik nodig heb, heb ik het niet meer nodig.
![]()
Gisteren moest ik 'm een lijn laten tekenen, maar wat ik ook deed, het werd een stippellijn. Niet verder geprobeerd, de afstand tussen de stippels op 0 ingesteld en toen zag het eruit als een lijn![]()
Vervolgens moest ik voor een andere stap een van die lijnen weer weghalen. Ik typ
[ code verwijderd ]
en er gebeurt niks... ja natuurlijk, ik moest 'dashes' verwijderen want stiekem was dat domme ding nog een stippellijn
![]()
Idem!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee wat dit is maar ben vol bewondering
Wat rinkelden de kwartjes?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
Heerlijk zo @:sigme !
Bij mij vielen 2 kwartjes vandaag: bij het glossy maken voor een dok die op pensioen gaat en bij de moonlight sonata op piano.
Jullie dagboeken ook bijgelezen
Je wil vast mijn horrorverhaal van de verkoop die niet doorging niet horen?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:48 schreef Kreator het volgende:
Koopcontract gezien. Hopelijk tekenen ze morgen. Zal wel maandag worden.
Na de overdrachtquote:Op donderdag 19 november 2020 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wil vast mijn horrorverhaal van de verkoop die niet doorging niet horen?
Bij de glossy het c/p van een hele dubbele pagina en een uitklapscherm die t makkelijk maakt features te kiezen.quote:
Oh, je kan je vast inlezen:quote:
Iedereen krijgt een leuke box thuis. Digitale pubquiz en verder... Overleg gaat naar morgenquote:Op donderdag 19 november 2020 16:27 schreef AnneX het volgende:
En @:borisz wat doen jullie met Kerst?
Oh ja, dat verhaal. Reuze interessant om te lezen. Behoorlijk sneu voor alle partijen.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je kan je vast inlezen:
WGR / Casus: de koop die niet doorging (huis)
Ik geloof dat de teller momenteel op ongeveer -¤4.000 staat, maar kosten lopen door...
In Windows 10 zit daar dus een optie voor. Zo’n stomme optiequote:Op donderdag 19 november 2020 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Idem!
Ik was al blij dat ICT afgelopen week een poos heeft zitten uitzoeken waarom op een bureaublad de icoontjes waren verdwenen. En de oplossing doodsimpel bleek te zijn. Ik kreeg het uitgelegd.
Blij mee... want gisteren renden er wat kittens over mijn laptop... POEF! Icoontjes weg![]()
Net zoals mijn buurman van 10:00 tot 23:30 bezig is geweest met stofzuigen en behangen krabben. Dat krabben lijkt net alsof iemand naast je bed stond te zagen. En de stofzuiger zo’n hoge fluittoon dat het lijkt alsof je bij de tandarts zit.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:35 schreef Myraela het volgende:
Een kind hier in de buurt is erg blij met een fluitje. Dit is al de derde dag. Ik word lichtelijk gestoord. Zouden ouders nu echt niet denken 'joh, half Nederland werkt vanuit huis, laat ik geen fluitje aan m'n kind geven'.
En? Waar kan je een boom halen?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef Barreltje het volgende:
zo, thuis.. het waait!
ik kijk uit naar mijn zelfgekochte kadootje als het goed is komt ie maandag![]()
verder weet ik nu waar ik tzt en boom kan halen hier, heb ik een skype taartbrunch met mn ouders as zaterdag en zit ik een beetje in mijn maag met vriendinnen die zeggen :" nu we elkaar weer meer mogen zien moeten we maar een bakkie gaan doen", nou is dat laatste nog niet echt een probleem, maar een probleem vind ik het dan wel datals we iets proberen te plannen dat vriendin 1 dan zegt : ja maar dag 1 ben ik al bij E, en dag 3 ben ik bij B en dag 6 ben ik bij K. .. eehhhh
Waaauw.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je kan je vast inlezen:
WGR / Casus: de koop die niet doorging (huis)
Ik geloof dat de teller momenteel op ongeveer -¤4.000 staat, maar kosten lopen door...
op het plein!quote:
Wat is erquote:Op donderdag 19 november 2020 19:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op het plein!
en vuurwerk bij de supermarkt
Boom staat hier op het balkon, toch een stuk groter (breder) blijkt, dan bij intratuin. Binnenkort maar eens schuiven met meubelsquote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Tally het volgende:
Mijn boom word zaterdag gebracht![]()
En dan blijft hij een tijdje buiten staan. Dan heb ik nog tijd genoeg om binnen plek te maken.
Hout geen idee, meest effectief voor voegen is chloorquote:Op donderdag 19 november 2020 20:25 schreef z80 het volgende:
Sloopwerk in de keuken is klaar. 230V is ook verlegt. Blijft over de zoektocht naar een geschaafde vurenhouten balk van 38x58 van 3 meter, twee van 2 meter mogen ook. Als op opvulling achter het aanrechtblad.
En eens kijken hoe ik de voegen weer wit krijg.
Welke was dat?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hell Frozen over. Ik had net een biologische vegetarische diepvriespizza van de Aldi en hij was zowel lekker als vrij van knoflook en ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |