Zolang mensen de regels blijven negeren gaan die tijden nog wel wat langer duren.quote:
Ok botquote:Op zondag 22 november 2020 03:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang mensen de regels blijven negeren gaan die tijden nog wel wat langer duren.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik ook gezien even geleden. Het is niet meer dan eromheen lullen, de man met een kluitje in het riet sturen, tijd rekken om er niet te diep op in te hoeven gaan om zo de snode plannen zsm uit te kunnen voeren.
Nee, natuurlijk niet. Heeft te maken met de zionistische-communistische-marxistische-plutocratische-neoconservatieve-big pharmaceutische-Illuminatische-Jezuïtische NWO-EU-VN kabal die de wereld wil veroveren.quote:Op zondag 22 november 2020 03:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ok bot
Nog steeds geloven dat dit alles met Corona te maken heeft
Ik vind het niet normaal dat onze NOS letterlijk niets heeft uitgelicht over de Republikeinense partij, die laatst een persconferentie had en daar allerlei details uitlichtte en zaken erkenden, o.a over invloeden uit Cubaanse, Venezuelaanse en Chinese hoek. Helaas bepaalt de NOS wat wij te zien krijgen.quote:Op zondag 22 november 2020 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Heeft te maken met de zionistische-communistische-marxistische-plutocratische-neoconservatieve-big pharmaceutische-Illuminatische-Jezuïtische NWO-EU-VN kabal die de wereld wil veroveren.
Veel logischer om te denken.
...
Kun je een concreet voorbeeld noemen van iets wat belicht had moeten worden, waar geen aandacht aan is geschonken?quote:Op zondag 22 november 2020 05:23 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat onze NOS letterlijk niets heeft uitgelicht over de Republikeinense partij, die laatst een persconferentie had en daar allerlei details uitlichtte en zaken erkenden, o.a over invloeden uit Cubaanse, Venezuelaanse en Chinese hoek. Helaas bepaalt de NOS wat wij te zien krijgen.
Echter, wat een neutrale partij hoort te doen is het verhaal aan alle kanten belichten, en niet zelf bepalen wat daarvan de waarheid is. Die hoort in het midden te liggen.
Zonder gelijk uit te gaan van die gedoemde driehoek, weet en zie ik al genoeg (voor deze crisis al, en nu al helemaal) om te zien dat het gewoon echt niet deugt, daar hoef je niet direct de rest van het circus bij te betrekken en dat doe ik bij voorkeur eigenlijk ook niet.
Ga zelf de politiek in als het allemaal kommer en kwel is. Sterker nog, hoe beter de snode plannen te ontmaskeren dan door je in de arena te begeven?quote:Op zondag 22 november 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Hulde voor meneer Kuzu, ze zijn er nog politici met fatsoen.
Niet nodig, daar zit ongeveer mijn hele familie (ook de 'aangetrouwde') al in.quote:Op zondag 22 november 2020 18:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ga jij maar de advocatuur in kun je al die lasteraars aanpakken. Verder vind ik het wel best met jou, fijne avond Etto.
Integendeel; de maatschappij begint jullie behoorlijk zat te worden. En terecht.quote:Op zondag 22 november 2020 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou werk aan de winkel dus want de groep groeit
Ik spreek hier net zoals jij zomaar voor de maatschappij en ben nog niemand zat.quote:Op zondag 22 november 2020 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel; de maatschappij begint jullie behoorlijk zat te worden. En terecht.
Prima; kijk even op/in bijvoorbeeld universiteiten, gemeenten, journalistiek, groot- en kleinbedrijf, hospitalen en beleidskamers hoe zeer men op complotdenkers zit te wachten.quote:Op zondag 22 november 2020 18:48 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik spreek hier net zoals jij zomaar voor de maatschappij en ben nog niemand zat.
Hij ziet gewoon een kans om even snel te scoren.quote:Op zondag 22 november 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Hulde voor meneer Kuzu, ze zijn er nog politici met fatsoen.
Ga ik niet doen.quote:Op zondag 22 november 2020 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima; kijk even op/in bijvoorbeeld universiteiten, gemeenten, journalistiek, groot- en kleinbedrijf, hospitalen en beleidskamers hoe zeer men op complotdenkers zit te wachten.
Wanneer je echter op eenzelfde wijze als een aantal van de vaste gasten in dit topic omgaat met het stellingen van bewijs voorzien en niet in staat bent om deductief dan wel inductief te redeneren omdat je meent dat de wetten der logica niet op jou van toepassing zijn dan vrees ik dat het vooral een kort verblijf zal zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 18:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ga ik niet doen.
Denk dat de meesten in dit topic hier ook niet op jou zitten te wachten. Desondanks mag je van mij part gewoon blijven.
Als ik op een universiteit kom als net door een EttovanBelgie bestempelde 'complotdenker' kan ik dat best benoemen maar ik reken erop dat er geen haan naar kraait.
We hadden een persoon op werk die er exact zelfde over dacht.quote:Op zondag 22 november 2020 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer je echter op eenzelfde wijze als een aantal van de vaste gasten in dit topic omgaat met het stellingen van bewijs voorzien en niet in staat bent om deductief dan wel inductief te redeneren omdat je meent dat de wetten der logica niet op jou van toepassing zijn dan vrees ik dat het vooral een kort verblijf zal zijn.
Interessant.quote:Op zondag 22 november 2020 19:48 schreef Tingo het volgende:
https://off-guardian.org/(...)uarantines-unlawful/
'An appeals court in Portugal has ruled that the PCR process is not a reliable test for Sars-Cov-2, and therefore any enforced quarantine based on those test results is unlawful.
Further, the ruling suggested that any forced quarantine applied to healthy people could be a violation of their fundamental right to liberty.
Most importantly, the judges ruled that a single positive PCR test cannot be used as an effective diagnosis of infection.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |