abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196357964
Moeilijke tijden :N
  zondag 22 november 2020 @ 03:11:35 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196357975
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 03:08 schreef PSVCL het volgende:
Moeilijke tijden :N
[ afbeelding ]

Zolang mensen de regels blijven negeren gaan die tijden nog wel wat langer duren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2020 08:35:11 (No no) ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196357980
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 03:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zolang mensen de regels blijven negeren gaan die tijden nog wel wat langer duren.
Ok bot

Nog steeds geloven dat dit alles met Corona te maken heeft _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2020 08:35:35 (Quote) ]
  zondag 22 november 2020 @ 03:13:09 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196357981
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad, heb ik ook gezien even geleden. Het is niet meer dan eromheen lullen, de man met een kluitje in het riet sturen, tijd rekken om er niet te diep op in te hoeven gaan om zo de snode plannen zsm uit te kunnen voeren.
:') _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 november 2020 @ 03:15:52 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196357991
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 03:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ok bot

Nog steeds geloven dat dit alles met Corona te maken heeft _O-
Nee, natuurlijk niet. Heeft te maken met de zionistische-communistische-marxistische-plutocratische-neoconservatieve-big pharmaceutische-Illuminatische-Jezuïtische NWO-EU-VN kabal die de wereld wil veroveren.

Veel logischer om te denken.

...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196358271
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Heeft te maken met de zionistische-communistische-marxistische-plutocratische-neoconservatieve-big pharmaceutische-Illuminatische-Jezuïtische NWO-EU-VN kabal die de wereld wil veroveren.

Veel logischer om te denken.

...

:')
Ik vind het niet normaal dat onze NOS letterlijk niets heeft uitgelicht over de Republikeinense partij, die laatst een persconferentie had en daar allerlei details uitlichtte en zaken erkenden, o.a over invloeden uit Cubaanse, Venezuelaanse en Chinese hoek. Helaas bepaalt de NOS wat wij te zien krijgen.
Echter, wat een neutrale partij hoort te doen is het verhaal aan alle kanten belichten, en niet zelf bepalen wat daarvan de waarheid is. Die hoort in het midden te liggen.
Zonder gelijk uit te gaan van die gedoemde driehoek, weet en zie ik al genoeg (voor deze crisis al, en nu al helemaal) om te zien dat het gewoon echt niet deugt, daar hoef je niet direct de rest van het circus bij te betrekken en dat doe ik bij voorkeur eigenlijk ook niet.
pi_196358298
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 05:23 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik vind het niet normaal dat onze NOS letterlijk niets heeft uitgelicht over de Republikeinense partij, die laatst een persconferentie had en daar allerlei details uitlichtte en zaken erkenden, o.a over invloeden uit Cubaanse, Venezuelaanse en Chinese hoek. Helaas bepaalt de NOS wat wij te zien krijgen.
Echter, wat een neutrale partij hoort te doen is het verhaal aan alle kanten belichten, en niet zelf bepalen wat daarvan de waarheid is. Die hoort in het midden te liggen.
Zonder gelijk uit te gaan van die gedoemde driehoek, weet en zie ik al genoeg (voor deze crisis al, en nu al helemaal) om te zien dat het gewoon echt niet deugt, daar hoef je niet direct de rest van het circus bij te betrekken en dat doe ik bij voorkeur eigenlijk ook niet.
Kun je een concreet voorbeeld noemen van iets wat belicht had moeten worden, waar geen aandacht aan is geschonken?
pi_196358691
Dit gaat offtopic mensen.
  zondag 22 november 2020 @ 15:13:06 #185
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196363516
De heren zijn weer aan het sjoemelen

Bij Ab Osterhaus stond opeens 5,666 miljoen op de rekening. ‘Dit is heel vreemd’

Viroloog Ab Osterhaus, die op de Nederlandse tv geregeld wordt opgevoerd als corona-expert, blijkt een bedrijf te hebben dat in 2004 is opgericht. Twee jaar geleden, in 2018, stond daar opeens 5,666 miljoen euro op de rekening. “Dat is heel vreemd,” zegt ondernemer Erik de Vlieger in de podcast van Yves Gijrath.

Gijrath liet zijn financieel adviseur onderzoek doen, maar die kwam het geld nergens tegen in de jaarrekening over 2018. “Dit is een raar verhaal,” zegt hij. Daarnaast gaat het gerucht dat RIVM-baas Jaap van Dissel aan het begin van de coronacrisis 6 miljoen euro heeft laten veiligstellen door zijn vermogensbeheerder.

“Osterhaus en Van Dissel zijn degenen die het vaakst op tv zijn. Aan Osterhaus hangt al een geurtje vanwege het ebola-vaccin. En nu lopen we tegen twee hele opmerkelijke dingen aan. Eén: een gerucht, twee: een feit. En we hebben geen idee wat er gebeurd is met die 5,5 miljoen en waar het geld vandaan kwam,” zegt Gijrath. “Dit moet uitgezocht worden. Dit is een raar verhaal.”

Ab onze virusverdiener en Jaap de man van 6 miljoen. Interessante podcast trouwens, ik heb het gisteren geluisterd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196364044
Gijrath is overduidelijk elite, waarom zou je hem geloven.
  zondag 22 november 2020 @ 18:04:37 #187
189978 controlaltdelete
pi_196366156
twitter

Hulde voor meneer Kuzu, ze zijn er nog politici met fatsoen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 22 november 2020 @ 18:09:07 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196366245
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Ga zelf de politiek in als het allemaal kommer en kwel is. Sterker nog, hoe beter de snode plannen te ontmaskeren dan door je in de arena te begeven?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 november 2020 @ 18:19:47 #189
189978 controlaltdelete
pi_196366509
Ga jij maar de advocatuur in kun je al die lasteraars aanpakken. Verder vind ik het wel best met jou, fijne avond Etto.
  zondag 22 november 2020 @ 18:23:29 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196366592
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ga jij maar de advocatuur in kun je al die lasteraars aanpakken. Verder vind ik het wel best met jou, fijne avond Etto.
Niet nodig, daar zit ongeveer mijn hele familie (ook de 'aangetrouwde') al in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 november 2020 @ 18:27:51 #191
189978 controlaltdelete
pi_196366675
Nou werk aan de winkel dus want de groep groeit ^O^
  zondag 22 november 2020 @ 18:45:59 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196366983
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou werk aan de winkel dus want de groep groeit ^O^
Integendeel; de maatschappij begint jullie behoorlijk zat te worden. En terecht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196367028
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Integendeel; de maatschappij begint jullie behoorlijk zat te worden. En terecht.
Ik spreek hier net zoals jij zomaar voor de maatschappij en ben nog niemand zat.
  zondag 22 november 2020 @ 18:50:45 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196367062
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:48 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik spreek hier net zoals jij zomaar voor de maatschappij en ben nog niemand zat.
Prima; kijk even op/in bijvoorbeeld universiteiten, gemeenten, journalistiek, groot- en kleinbedrijf, hospitalen en beleidskamers hoe zeer men op complotdenkers zit te wachten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196367089
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Hij ziet gewoon een kans om even snel te scoren.

Kuzu een politicus met fatsoen noemen. 8)7
pi_196367113
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Prima; kijk even op/in bijvoorbeeld universiteiten, gemeenten, journalistiek, groot- en kleinbedrijf, hospitalen en beleidskamers hoe zeer men op complotdenkers zit te wachten.
Ga ik niet doen.
Denk dat de meesten in dit topic hier ook niet op jou zitten te wachten. Desondanks mag je van mij part gewoon blijven.
Als ik op een universiteit kom als net door een EttovanBelgie bestempelde 'complotdenker' kan ik dat best benoemen maar ik reken erop dat er geen haan naar kraait.
  zondag 22 november 2020 @ 19:13:40 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196367394
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:53 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ga ik niet doen.
Denk dat de meesten in dit topic hier ook niet op jou zitten te wachten. Desondanks mag je van mij part gewoon blijven.
Als ik op een universiteit kom als net door een EttovanBelgie bestempelde 'complotdenker' kan ik dat best benoemen maar ik reken erop dat er geen haan naar kraait.
Wanneer je echter op eenzelfde wijze als een aantal van de vaste gasten in dit topic omgaat met het stellingen van bewijs voorzien en niet in staat bent om deductief dan wel inductief te redeneren omdat je meent dat de wetten der logica niet op jou van toepassing zijn dan vrees ik dat het vooral een kort verblijf zal zijn.
Huilen dan.
pi_196367921
https://off-guardian.org/(...)uarantines-unlawful/

'An appeals court in Portugal has ruled that the PCR process is not a reliable test for Sars-Cov-2, and therefore any enforced quarantine based on those test results is unlawful.
Further, the ruling suggested that any forced quarantine applied to healthy people could be a violation of their fundamental right to liberty.
Most importantly, the judges ruled that a single positive PCR test cannot be used as an effective diagnosis of infection.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 22 november 2020 @ 20:13:22 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196368380
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 19:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wanneer je echter op eenzelfde wijze als een aantal van de vaste gasten in dit topic omgaat met het stellingen van bewijs voorzien en niet in staat bent om deductief dan wel inductief te redeneren omdat je meent dat de wetten der logica niet op jou van toepassing zijn dan vrees ik dat het vooral een kort verblijf zal zijn.
We hadden een persoon op werk die er exact zelfde over dacht.
Nadeel is dat als je weigert een mondkapje te dragen er een risico is voor het bedrijf.
Hij kreeg keuze of thuis blijven of mondkapje dragen wanneer het nodig was.

En dan betrof het 2 soorten risico.
1 bedrijf gaat op slot.
En natuurlijk besmetting gevaar.
Tot dusver heeft er enkel iemand het virus opgelopen die thuis werkte.
Daarbij duld ik op de periode vanaf oktober.

In maart april waren er ook enkele gevallen.
Maar toen werkten er heel wat minder mensen en was het wat makkelijker de afstand bewaren.

En tot dusver zijn er 2 sterfgevallen bekend van familieleden een ervan in Turkije en een in Nederland beide gevallen waren nog in de 60.
Een er van was in verhouding een normaal gezond persoon de ander had een vorm van astma.
Er zullen vast wel wat meer gevallen bekend zijn maar, dat is wat ik weet.

Toen (mt) men de persoon in kwestie er over aansprak, en m de situatie voorschotelde had ie toch maar toegegeven en een dag later liep hij rond met een heavy metal band mondkapje.
what a year!, and its only Januari!
pi_196368518
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:48 schreef Tingo het volgende:
https://off-guardian.org/(...)uarantines-unlawful/

'An appeals court in Portugal has ruled that the PCR process is not a reliable test for Sars-Cov-2, and therefore any enforced quarantine based on those test results is unlawful.
Further, the ruling suggested that any forced quarantine applied to healthy people could be a violation of their fundamental right to liberty.
Most importantly, the judges ruled that a single positive PCR test cannot be used as an effective diagnosis of infection.'
Interessant.

Heb je link naar de uitspraak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')