Hebben ze daar een strenge eerste lockdown gehad dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ok, dus met de strenge eerste lockdown zijn ze er slechter af. Kunnen we hier misschien een les uittrekken? Hardere lockdown snellere mutatie misschien? Of dat de maatregelen gewoon niet werken?
BTW hoe zijn ze erachter gekomen dat het door een pizzadoos komt? Beetje vaag allemaal.
Ja, laten we naar de Backstreet Boys gaan luisteren voor wetenschappelijk advies.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:21 schreef QAnonn het volgende:
[ twitter ]
UBI is het doel? iedereen afhankelijk vd overheid?
wetenschappelijk advies? gewoon een potentieel doel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, laten we naar de Backstreet Boys gaan luisteren voor wetenschappelijk advies.
Vond het best vaag, maar zal wel aan mij liggen. Dat ze een strengere lockdown hebben gehad moge duidelijk zijn met hun reis restrictie van 25KM van je huis. Dat ze nu helemaal niet meer naar buiten mogen, ten zij je naar de supermarkt moet is helemaal triest natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze daar een strenge eerste lockdown gehad dan?
Was dat niet in Victoria?
Tis helemaal niet vaag eigenlijk, word in het fimpje prima duidelijk.
Zou leuk zijn als er uberhaupt iets gedaan wordt met wetenschap!quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, laten we naar de Backstreet Boys gaan luisteren voor wetenschappelijk advies.
De korte periode van strenge maatregelen moet helaas verlengt worden tot na de feestdagen. Het is niet anders.quote:Rutte over coronacijfers: Het gaat niet de goede kant op
Premier Rutte is bezorgd over de coronacijfers van de laatste dagen. Als het aantal besmettingen de komende weken niet verder omlaag gaat, kunnen coronamaatregelen in december niet worden versoepeld, zo waarschuwt hij.
https://www.ad.nl/politie(...)de-kant-op~ab28a370/
'Beetje vaag' 'n vreselijk understatement is. Dit hele situatie meer dan 'n 'beetje vaag' vanaf het begin is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ok, dus met de strenge eerste lockdown zijn ze er slechter af. Kunnen we hier misschien een les uittrekken? Hardere lockdown snellere mutatie misschien? Of dat de maatregelen gewoon niet werken?
BTW hoe zijn ze erachter gekomen dat het door een pizzadoos komt? Beetje vaag allemaal.
Mja het ziet er als je het mij vraagt aardig in scene gezet uit, wanneer er allemaal mensen ingepakt zijn voor het o zo dodelijkee virus, met allemaal toeters en bellen en een hoop blabla over hoe erg en gevaarlijk het allemaal is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is hier nou enorm opmerkelijk aan? Dat de ene patient niet aan de beademing ligt?
dat zal doorgaan tot de laatste snik, vrees ik...quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee wie kan het nog volgen.. of goedpraten?
Err, dat is een patient in een bed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja het ziet er als je het mij vraagt aardig in scene gezet uit, wanneer er allemaal mensen ingepakt zijn voor het o zo dodelijkee virus, met allemaal toeters en bellen en een hoop blabla over hoe erg en gevaarlijk het allemaal is.
En dat daar dan in een hoekje een burger zit die voor de duvel nog niet bang is. Als het allemaal werkelijk zo gevaarlijk was hadden ze die beste man de kamer wel uit geschopt om zich ook in te pakken, of niet meer toe te laten.
In dat opzicht.. opmerkelijk.
Tja, beetje welles nietes gelul in de ruimte. Hier wordt ook niet echt duidelijk of hij nou gelijk heeft oof niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:26 schreef Sponsje88 het volgende:
Als er niks mis is met de PCR test waarom geven ze dan geen antwoord op deze simpele vragen?
Ik neem aan dat als er een brief verstuurd is naar van Haga, dat de Jonge ervan op de hoogte is en kan mede delen wat erin stond.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, beetje welles nietes gelul in de ruimte. Hier wordt ook niet echt duidelijk of hij nou gelijk heeft oof niet.
Inderdaad, heb ik ook gezien even geleden. Het is niet meer dan eromheen lullen, de man met een kluitje in het riet sturen, tijd rekken om er niet te diep op in te hoeven gaan om zo de snode plannen zsm uit te kunnen voeren.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als er een brief verstuurd is naar van Haga, dat de Jonge ervan op de hoogte is en kan mede delen wat erin stond.
Eerder gaf de Jonge aan dat het een technische vraag was waar hij geen antwoord op kon geven, maar aangezien hij dit zou hebben doorgespeeld naar de juiste afdeling zou je toch verwachten dat ook de Jonge er inmiddels van op de hoogte is.
Het komt bij mij over als of er een spelletje gespeeld wordt. Of er is daadwerkelijk iets mis met de PCR test of ze willen van Haga bezig houden met de PCR, zodat hij zich niet met de juiste vragen bezig houdt.
Ik las je waarschuwing te laatquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:13 schreef n__n het volgende:
Kennen we deze door de Vlaamse overheid zélf geüploadde 'mobiliteitsvisie' al? Gemaakt in 2019, gepubliceerd in 2020.
Disclaimer: niet geschikt voor depressieve mensen of mensen die daar aanleg voor hebben.
Ik ben er echt, en dan druk ik het zacht uit, hevig van geschrokken dat een overheid van een buurland zoiets gepubliceerd heeft. Ik heb het voor het gemak ook maar even gedownload, voor het geval het eventueel offline gehaald wordt. Ik hoop zo erg dat dit mensen kan wakkerschudden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik las je waarschuwing te laat![]()
Maar nee, dit gaat niet mijn wereld zijn![]()
En van verschillende fijne mensen om mij heen ook echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |