abonnement Unibet Coolblue
pi_196314115
En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%

quote:
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]


http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 19-11-2020 01:56:18 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196314139
Kan je deze link in de OP zetten aub ?

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.
En dan maar 'n paar dagen voor lockdown.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196314242
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:56 schreef Tingo het volgende:
Kan je deze link in de OP zetten aub ?

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.
En dan maar 'n paar dagen voor lockdown.
Je bent zelf de TS, je kan toch je post bewerken? :?
pi_196314268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:56 schreef Tingo het volgende:
Kan je deze link in de OP zetten aub ?

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.
En dan maar 'n paar dagen voor lockdown.
Dat is je ook al 3x uitgelegd waarom dat niet meer een HCID is. Je leert niets en blijft dezelfde shit herhalen.

20 juli:

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, want:
[..]

Dus dat het niet meer een HCID is, zegt weinig. Je trekt er een verkeerde conclusie uit.
pi_196314294
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is je ook al 3x uitgelegd waarom dat niet meer een HCID is. Je leert niets en blijft dezelfde shit herhalen.

20 juli:
[..]

What else is new? 8)7

Een echokamer op repeat.
pi_196314333
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is je ook al 3x uitgelegd waarom dat niet meer een HCID is. Je leert niets en blijft dezelfde shit herhalen.

20 juli:
Op maandag 20 juli 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, want:
[..]

Dus dat het niet meer een HCID is, zegt weinig. Je trekt er een verkeerde conclusie uit.

[..]

Nee.helemaal niet.

Wazige BS van jou en je cohorts geen goede uitleg is.IMO.
gfy met je neerbuigende gebabbel.
'je trekt er een verkeerde conclusie uit'....of your arse.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 19-11-2020 02:11:08 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196314368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 02:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.helemaal niet.

Wazige BS van jou en je cohorts geen goede uitleg is.IMO.
gfy met je neerbuigende gebabbel.
'je trekt er een verkeerde conclusie uit'....of your arse.
Hij post simpelweg de criteria van je eigen fucking pagina. _O-

quote:
Definition of HCID
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:

- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely
Dat het niet aan die criteria voldoet, lijkt me duidelijk. Als je dat niet snapt, ben je inderdaad niet zo goed in conclusies trekken. :P
pi_196314554
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind het vrij belachelijk als iemand verzint dat vaccinaties verplicht moeten worden.
Wat als je bijvoorbeeld zegt "Nee, ik wil niet" dan wordt je op de 1 of andere manier verwijderd uit de maatschappij?
Het voorbeeld wat al besproken werd over "indirecte vaccinatieplicht" waarbij je bijvoorbeeld toegang tot bepaalde gebouwen/evenementen/landen zou kunnen worden ontzegt is in mijn ogen ook absoluut bizar.
Alhoewel ik de kans aanwezig acht dat bepaalde lieden hier op aan gaan sturen.
Hoe dan ook; mocht er op zo'n dwangmatige manier vaccinatie worden uitgeoefend stel ik mijzelf voor om doodleuk in het bos te gaan wonen/leven. Een alternatief is enige weerstand bieden, zoals bijvoorbeeld liederen zingen waarin ik mijn mening presenteer, uiteraard met de 1,5 meter in acht nemend.
Oh ja, zingen was ook een dingetje, een ander alternatief zie ik in het toepassen van geweldloze demonstratie; je gaat gewoon zitten, zegt dat je het er niet mee eens bent en doet verder niks.

Ik bedenk wat fantasievol en met enige humor en cynisme nu hoe dingen zouden kunnen gaan maar alhoewel het momenteel een zooitje lijkt schijnt achter de wolken vaak nog wel iets van een zon.
Great post...got me thinking....
Pacifism
https://en.wikipedia.org/wiki/Conscientious_objector
A conscientious objector is an "individual who has claimed the right to refuse to perform military service"[1] on the grounds of freedom of thought, conscience, or religion.

'Tribunals were notoriously harsh towards conscientious objectors, reflecting widespread public opinion that they were lazy, degenerate, ungrateful 'shirkers' seeking to benefit from the sacrifices of others'

.....

Das lang geleden maar....;o)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196314751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 05:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Great post...got me thinking....
Pacifism
https://en.wikipedia.org/wiki/Conscientious_objector
A conscientious objector is an "individual who has claimed the right to refuse to perform military service"[1] on the grounds of freedom of thought, conscience, or religion.

'Tribunals were notoriously harsh towards conscientious objectors, reflecting widespread public opinion that they were lazy, degenerate, ungrateful 'shirkers' seeking to benefit from the sacrifices of others'

.....

Das lang geleden maar....;o)
Ik heb ook de indruk dat ze echt denken dat het een super killer virus is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 19 november 2020 @ 09:25:30 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196315859
Weg met de verplichte mondkapjes

Vanaf 1 december wordt het dragen van niet-medische mondkapjes waarschijnlijk wettelijk verplicht in openbare binnenruimtes, contactberoepen en onderwijsinstellingen. Volgens immunoloog dr. ir. Carla Peeters ontbreekt hiervoor de wetenschappelijke grond, en kan deze verplichting onze gezondheid zelfs schaden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te lezen ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196316420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:56 schreef Tingo het volgende:
Kan je deze link in de OP zetten aub ?

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.
En dan maar 'n paar dagen voor lockdown.
Dat kun je zelf. Je kunt je post gewoon nog editten (en zonder abo volgens mij 48u).
Los daarvan, als je onze attentie wilt, graag een Topic Report zetten. We proberen alles te lezen, maar we werken ook gewoon ernaast, dus we kunnen wel eens iets missen ;).
pi_196316633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 02:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Hij post simpelweg de criteria van je eigen fucking pagina. _O-
[..]

Dat het niet aan die criteria voldoet, lijkt me duidelijk. Als je dat niet snapt, ben je inderdaad niet zo goed in conclusies trekken. :P
Klopt, en als het nu de eerste keer was dan zou het hem nog te vergeven zijn.

Er staat letterlijk (criteria) waarom het geen HICD meer is en in een andere categorie is geplaatst.
Dat herhaal ik al vanaf juli, met een tekst uit z'n eigen bron.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 02:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.helemaal niet.

Wazige BS van jou en je cohorts geen goede uitleg is.IMO.
gfy met je neerbuigende gebabbel.
'je trekt er een verkeerde conclusie uit'....of your arse.
Je gedraagt je als een gigantische klootzak hier.

Ik doe al maanden m'n best om netjes argumenten en bronnen te vinden.
In dit geval vind ik de argumenten in de bron die je zelf aandraagt (al 5 maanden terug).

En wat doe je? Janken en grofgebekt reageren omdat ik je daar nog een keer mee om de oren sla.

If you can't stand the heat, stay out of the f*cking kitchen.
  donderdag 19 november 2020 @ 10:27:27 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196316723
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is je ook al 3x uitgelegd waarom dat niet meer een HCID is. Je leert niets en blijft dezelfde shit herhalen.

20 juli:
[..]

Tja, dat is wel de essentie. Ik heb ook al driehonderd keer uitgelegd dat een PCR-test wel degelijk reageert op het genetisch materiaal van SARS-CoV-2 en vervolgens begint de hele onzincarrousel weer van voor af aan. Sommige mensen willen gewoon niet begrijpen hoe iets daadwerkelijk werkt en blijven veel liever vastzitten in hun op onzin gebaseerde beeld van hoe iets in elkaar steekt.

Open-minded my ass.
Huilen dan.
  donderdag 19 november 2020 @ 10:33:24 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196316806
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, dat is wel de essentie. Ik heb ook al driehonderd keer uitgelegd dat een PCR-test wel degelijk reageert op het genetisch materiaal van SARS-CoV-2 en vervolgens begint de hele onzincarrousel weer van voor af aan. Sommige mensen willen gewoon niet begrijpen hoe iets daadwerkelijk werkt en blijven veel liever vastzitten in hun op onzin gebaseerde beeld van hoe iets in elkaar steekt.

Open-minded my ass.
Je mist het punt, het gaat om vragen stellen, niet om antwoord krijgen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 19 november 2020 @ 10:39:19 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196316877
Het klagen is weer begonnen hoor , boehoe niemand ziet mijn waarheid en niemand wilt die aannemen maar het is echt de waarheid want ik ervaar die zo . Een lesje in het leven , ook na 100.000 iets herhalen maakt het nog niet de waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196316904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:39 schreef Summers het volgende:
Het klagen is weer begonnen hoor , boehoe niemand ziet mijn waarheid en niemand wilt die aannemen maar het is echt de waarheid want ik ervaar die zo 8)7
Ja, zo rolt Tingo blijkbaar, mooi dat je dat nu ook inziet.

De informatie staat letterlijk in z'n link. De link die door hem zelf is aangedragen.

Er staat letterlijk waarom Covid19 geen HICD meer is, het voldoet niet aan die criteria en is daarom in een andere categorie geplaatst.

Daar is hij vanaf juli al op gewezen.

De criteria (nogmaals) voor een HICD zijn:

Definition of HCID
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:

quote:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely
Dus logisch dat Covid19 daar niet onder valt, het is geen Ebola.
  donderdag 19 november 2020 @ 10:45:55 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196316966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, zo rolt Tingo blijkbaar.

De informatie staat letterlijk in z'n link.
Er staat letterlijk waarom Covid19 geen HICD meer is.
Daar is hij vanaf juli al op gewezen.
Hetzelfde kan van de andere kant gezegt worden men post al jaren info maar wat er gepost word dringt niet door omdat het uitkomt op individuele keuze , hoe onzinnig om daarover te klagen , begrijpen mensen eigen waarheid niet meer ofzo .. of dat accepteren ze niet maar dat is niet aan jullie om te bepalen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196316988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Hetzelfde kan van de andere kant gezegt worden men post al jaren info maar wat er gepost word dringt niet door omdat het uitkomt op individuele keuze , hoe onzinnig om daarover te klagen , begrijpen mensen eigen waarheid niet meer ofzo ?
Nogmaals.

Tingo zegt "kijk, in Engeland hebben ze corona van de HICD lijst gehaald" en post een link.

Wij klikken op die link en er staat waarom corona van de HICD lijst is gehaald; het voldoet niet aan de criteria (zie hierboven).

Dan is het logisch dat corona van de HICD lijst is gehaald, daar zit geen complot achter. Het had nooit op die lijst moeten staan en daar kwamen ze in de UK ook achter.

Je kan hem nu gaan verdedigen maar zeg dan zelf: "voldoet corona volgens jou aan de criteria voor de HICD lijst of heeft het er ooit aan voldaan"?
  donderdag 19 november 2020 @ 10:49:08 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196317006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals.

Tingo zegt "kijk, in Engeland hebben ze corona van de HICD lijst gehaald" en post een link.

Wij klikken op die link en er staat waarom corona van de HICD lijst is gehaald; het voldoet niet aan de criteria (zie hierboven).

Dan is het logisch dat corona van de HICD lijst is gehaald, daar zit geen complot achter. Het had nooit op die lijst moeten staan en daar kwamen ze in de UK ook achter.
Yep ga het nog een keer uitleggen want je begrijpt eigen waarheid niet en de rest van de wereld MOET jouw waarheid inzien :W zinloos geweld .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 19 november 2020 @ 10:50:27 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196317014
:')
Huilen dan.
pi_196317033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Yep ga het nog een keer uitleggen want je begrijpt eigen waarheid niet en de rest van de wereld MOET jouw waarheid inzien :W
Wat is dat voor een vreemde reactie op wat ik zeg.

Ik gebruik de link van Tingo.

Daar staat letterlijk:

quote:
Definition of HCID
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:

- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely
Het is voor iedereen (en ook jou lijkt me) duidelijk dat corona daar niet aan voldoet en dus terecht uit die categorie is verwijderd.

Daar zit geen stukje BNW in.

Tingo heeft die bron zelf aangehaald dus hij vertrouwt die bron.
In die bron staan letterlijk die criteria.

En dan is er met mijn waarheid iets mis?

Ik zie je al een discussie voeren met je werkgever:

"Summer, die laatste batch was niet goed. De etiketten zaten verkeerd om".
"Dat is jouw waarheid, als ik de potten omdraai zitten ze prima".
pi_196317155
twitter
  donderdag 19 november 2020 @ 11:02:36 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196317180
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Yep ga het nog een keer uitleggen want je begrijpt eigen waarheid niet en de rest van de wereld MOET jouw waarheid inzien :W zinloos geweld .
Jouw appel is toch echt een mandarijn...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196317206
quote:
Gaat daar lekker. Komt ook nog wel in NL. Ze zijn in ieder geval aan het inventariseren wie een youtube kanaal hebben en zijn op verschillende forums bezig de boel aan het opstoken.
pi_196317215
quote:
Is er al bekend waarom ze daar zijn binnengevallen? Had hij drugs in huis? Of wat anders?
pi_196317231
quote:
Op grond waarvan is dit?

Edit: Iemand was me voor ;).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2020 11:07:56 ]
  donderdag 19 november 2020 @ 11:09:18 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196317247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jouw appel is toch echt een mandarijn...
msm nieuws en alternatief nieuws , wereld van verschil .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196317254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Is er al bekend waarom ze daar zijn binnengevallen? Had hij drugs in huis? Of wat anders?
Als complotdenker word je tegenwoordig al gezien als een terrorist, dus misschien daarom?
  donderdag 19 november 2020 @ 11:10:05 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196317255
quote:
Tjonge jonge bizar
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196317270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

msm nieuws en alternatief nieuws , wereld van verschil .
Nogmaals: we hadden het over een bron die Tingo zelf heeft aangehaald. Daar staat waarom het geen HICD is.

Het is geen kwestie van "MSM vs alternatief". Het is letterlijk Tingo z'n eigen bron.

Vind jij dat corona een HICD is?
pi_196317283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Als complotdenker word je tegenwoordig al gezien als een terrorist, dus misschien daarom?
Ik weet het niet. Je ziet politie binnenvallen tijdens z'n livestream.
Maar de reden weet je niet. Misschien had hij nog een parkeerboete open staan? (geintje)
Of drugshandel, heling, mishandeling, moord, oplichting, etc.

Iemand (die een hekel aan hem heeft) zou zelfs (vals) gemeld kunnen hebben dat er iets gaande is in die woning, bijvoorbeeld een orgie met 20 personen of een gijzeling.

Dat is het probleem met beelden zonder enige context.

Is er ergens een nieuwsbericht over te vinden?

Als ze iets stiekem hadden willen doen dan waren ze binnen gevallen als hij sliep, niet op het moment van een live stream.
  donderdag 19 november 2020 @ 11:13:57 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196317294
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Gaat daar lekker. Komt ook nog wel in NL. Ze zijn in ieder geval aan het inventariseren wie een youtube kanaal hebben en zijn op verschillende forums bezig de boel aan het opstoken.
De samenleving holt echt achteruit
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196317295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Je ziet politie binnenvallen tijdens z'n livestream.
Maar de reden weet je niet. Misschien had hij nog een parkeerboete open staan? (geintje)
Of drugshandel, heling, mishandeling, moord, oplichting, etc.

Dat is het probleem met beelden zonder enige context.

Is er ergens een nieuwsbericht over te vinden?
Dit. Het is niet 1+1 dat waar hij op dat moment mee bezig was ook de reden is voor een inval natuurlijk.
pi_196317311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:13 schreef Summers het volgende:

[..]

De samenleving holt echt achteruit
Ik ben blij dat je dat inziet.
pi_196317333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:13 schreef Summers het volgende:

[..]

De samenleving holt echt achteruit
Met een zorgwekkende snelheid.
  donderdag 19 november 2020 @ 11:17:00 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196317335
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je dat inziet.
En hoe ook dat bepaal jij niet voor mij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196317342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:17 schreef Summers het volgende:

[..]

En hoe ook dat bepaal jij niet voor mij .
Je hebt een stevige mening, geheel gebaseerd op feiten. Dat is een goede eigenschap.
  donderdag 19 november 2020 @ 11:39:11 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196317601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

msm nieuws en alternatief nieuws , wereld van verschil .
Dat maakt een appel niet opeens een mandarijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196317725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hebt een stevige mening, geheel gebaseerd op feiten. Dat is een goede eigenschap.
Maareh..

Duss.

Ik vraag me af hoeveel mensen gaan protesteren met die waanzin omtrent dat vaccineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196318029
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh..

Duss.

Ik vraag me af hoeveel mensen gaan protesteren met die waanzin omtrent dat vaccineren.
Niet.
Je mag alleen naar die demonstratie als je gevaccineerd bent. Lijkt me logisch.
  donderdag 19 november 2020 @ 12:13:33 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196318057
Treurige bende die boa's, zie vaker vacatures dat ze nog meer van die rotzakken zoeken.


Als je een longziekte hebt hoef je niet eens een vod te dragen, widde wel..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196318082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Treurige bende die boa's, zie vaker vacatures dat ze nog meer van die rotzakken zoeken.


Als je een longziekte hebt hoef je niet eens een vod te dragen, widde wel..
Als je een longziekte hebt doe je er juist goed aan om zo'n mondkapje goed te dragen aangezien je dan in de risicogroep zit.

Als mevrouw niet begrijpt hoe je een mondkapje hoort te dragen dan houdt het op natuurlijk.
  donderdag 19 november 2020 @ 12:17:02 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196318103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Treurige bende die boa's, zie vaker vacatures dat ze nog meer van die rotzakken zoeken.


Als je een longziekte hebt hoef je niet eens een vod te dragen, widde wel..
Wat een losers , karma is a bitch :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196318111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een losers , karma is a bitch :Y
Op welk moment werd karma een bitch in die video? Toen ze die mensen NSB'ers noemde?
  donderdag 19 november 2020 @ 12:21:36 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196318172
Totale onzin, blijf maar achter de knokploeg staan. Simpletons met een beetje macht die lui.

Advies mondkapjes voor mensen met een beperking of chronische ziekte

Moet je ook een mondkapje dragen, als je een beperking of chronische ziekte hebt?

Het dringende advies om in de publieke binnenruimte een mondkapje te dragen geldt ook voor mensen met een beperking of chronische ziekte. Een uitzondering geldt voor mensen die vanwege hun (zichtbare of onzichtbare) beperking of chronische ziekte niet in staat zijn een mondkapje te dragen, op te zetten of die daarvan ernstig ontregeld raken.

Ook mensen die spreken met of iemand assisteren die vanwege een auditieve beperking moeten kunnen spraakafzien (liplezen) of vanwege een verstandelijke of communicatieve beperking afhankelijk is van non-verbale visuele signalen zijn van het dringende advies uitgezonderd.

Begeleiders van mensen met een beperking zijn ook uitgezonderd, wanneer de persoon met de beperking door de interactie/begeleiding door iemand met een mondkapje ernstig ontregeld raakt.

Is een schriftelijk bewijs nodig om aan te tonen dat je niet in staat bent een mondkapje te dragen in verband met een beperking of chronische ziekte?

Nee, dat is niet nodig. Mocht gevraagd worden een mondkapje te dragen dan volstaat een mondelinge toelichting indien mensen in staat zijn deze te geven. Mensen die dat willen, kunnen er wel zelf voor kiezen een kaartje met een toelichting mee te nemen voor mensen met een beperking. Winkeliers en andere mensen die belast zijn met de handhaving op publieke binnenruimtes waar mondkapjes gelden worden geacht soepel om te gaan met deze groep mensen met zichtbare of onzichtbare beperkingen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196318300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Totale onzin, blijf maar achter de knokploeg staan. Simpletons met een beetje macht die lui.

Advies mondkapjes voor mensen met een beperking of chronische ziekte

Moet je ook een mondkapje dragen, als je een beperking of chronische ziekte hebt?

Het dringende advies om in de publieke binnenruimte een mondkapje te dragen geldt ook voor mensen met een beperking of chronische ziekte. Een uitzondering geldt voor mensen die vanwege hun (zichtbare of onzichtbare) beperking of chronische ziekte niet in staat zijn een mondkapje te dragen, op te zetten of die daarvan ernstig ontregeld raken.

Ook mensen die spreken met of iemand assisteren die vanwege een auditieve beperking moeten kunnen spraakafzien (liplezen) of vanwege een verstandelijke of communicatieve beperking afhankelijk is van non-verbale visuele signalen zijn van het dringende advies uitgezonderd.

Begeleiders van mensen met een beperking zijn ook uitgezonderd, wanneer de persoon met de beperking door de interactie/begeleiding door iemand met een mondkapje ernstig ontregeld raakt.

Is een schriftelijk bewijs nodig om aan te tonen dat je niet in staat bent een mondkapje te dragen in verband met een beperking of chronische ziekte?

Nee, dat is niet nodig. Mocht gevraagd worden een mondkapje te dragen dan volstaat een mondelinge toelichting indien mensen in staat zijn deze te geven. Mensen die dat willen, kunnen er wel zelf voor kiezen een kaartje met een toelichting mee te nemen voor mensen met een beperking. Winkeliers en andere mensen die belast zijn met de handhaving op publieke binnenruimtes waar mondkapjes gelden worden geacht soepel om te gaan met deze groep mensen met zichtbare of onzichtbare beperkingen.

Je hebt nu de pagina over "dringend advies" erbij gepakt, niet die over de verplichting in het OV.

Deze had je moeten hebben:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/mondkapjes/verkeer-en-openbaar-vervoer
  donderdag 19 november 2020 @ 12:36:23 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196318440
Welke advies geldt voor het dragen van een mondkapje in het OV?
Als je echt met het OV (bus, trein, tram of metro) moet reizen, ben je in principe verplicht om een mondkapje te dragen. Ook op de perrons en in de stations geldt nu het dringende advies een mondkapje te dragen. Kun je om medische reden geen mondkapje dragen vanwege je longziekte? Dan geldt een uitzondering. Leg uit aan conducteurs, chauffeurs of boa’s waarom je geen mondkapje draagt. Een schriftelijk bewijs hiervoor is niet nodig.

Longfonds

Hoe dan ook, het blijft treurig gedrag van die honden. Ik zie zo vaak in winkels nu dat personeel het vod maar half draagt of vaak naar beneden trekt om tussendoor naar lucht te happen. Was laatst in de Blokker de jongen achter de kassa had de lap op zijn kin zitten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 19 november 2020 @ 12:38:41 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196318484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke advies geldt voor het dragen van een mondkapje in het OV?
Als je echt met het OV (bus, trein, tram of metro) moet reizen, ben je in principe verplicht om een mondkapje te dragen. Ook op de perrons en in de stations geldt nu het dringende advies een mondkapje te dragen. Kun je om medische reden geen mondkapje dragen vanwege je longziekte? Dan geldt een uitzondering. Leg uit aan conducteurs, chauffeurs of boa’s waarom je geen mondkapje draagt. Een schriftelijk bewijs hiervoor is niet nodig.

Longfonds

Hoe dan ook, het blijft treurig gedrag van die honden. Ik zie zo vaak in winkels nu dat personeel het vod maar half draagt of vaak naar beneden trekt om tussendoor naar lucht te happen. Was laatst in de Blokker de jongen achter de kassa had de lap op zijn kin zitten.
Het vod, de lap, de korf, de luier
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196318493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke advies geldt voor het dragen van een mondkapje in het OV?
Als je echt met het OV (bus, trein, tram of metro) moet reizen, ben je in principe verplicht om een mondkapje te dragen. Ook op de perrons en in de stations geldt nu het dringende advies een mondkapje te dragen. Kun je om medische reden geen mondkapje dragen vanwege je longziekte? Dan geldt een uitzondering. Leg uit aan conducteurs, chauffeurs of boa’s waarom je geen mondkapje draagt. Een schriftelijk bewijs hiervoor is niet nodig.

Longfonds

Hoe dan ook, het blijft treurig gedrag van die honden. Ik zie zo vaak in winkels nu dat personeel het vod maar half draagt of vaak naar beneden trekt om tussendoor naar lucht te happen. Was laatst in de Blokker de jongen achter de kassa had de lap op zijn kin zitten.
Als ze astma heeft, hoeft ze geen mondkapje te dragen.
Nu droeg ze wel een mondkapje maar niet over haar neus en ze zegt slechts 1x dat ze astma heeft, ergens in het begin.

Ze had gewoon zonder mondkapje moeten gaan (half dragen heeft geen nut) en bij controle zeggen dat ze astma heeft. Dat is voldoende. Maar ook (of juist!) als je astma hebt, ben je extra kwetsbaar en is het dragen van een mondkapje juist verstandig.

Nu liep ze vooral theater te maken, te schelden, te schreeuwen en nog ergens in het filmpje (onterecht) te noemen dat het pas vanaf 1 december verplicht is (1 juni was het al verplicht in het OV).
  donderdag 19 november 2020 @ 12:43:01 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196318561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nu liep ze vooral theater te maken, te schelden, te schreeuwen en nog ergens in het filmpje (onterecht) te noemen dat het pas vanaf 1 december verplicht is (1 juni was het al verplicht in het OV).
Jezelf zo druk maken is absoluut niet bevorderlijk voor de astma. Overigens is het sowieso theatermakerij, een vriend van mij heeft extreme last van astma en is er meermaals door in het ziekenhuis belandt maar overleeft het ook gewoon met een mondkapje op.

Samen met de stennismakerij alweer duidelijk wat voor type dit is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')