abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196313645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand? Je mag je mening wel geven toch? Dat doen we hier allemaal :)
Een of andere pipo verwijderd mijn posts de godganse tijd. Net zoals bovenstaande gequote bericht.
pi_196313647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

We zitten met zijn allen in een grote Big Brother. Ons kabinet voert de regie. De experts/adviseurs mogen stemmen. Velen in het spel zijn brave volgelingen, enkelen een Terror Jaap. De Terror Jaaps zijn slimmer dan de rest ;)
Dat lees je er dan niet aan af. :r
Die was overigens ook niet van BigBrother maar van de gouden kooi volgens mij! ;)
pi_196313651
Zelfs met een vaccin wordt het niet meer normaal volgens de WHO-baas Hans Kluge. Het einde van de pandemie zal zijn wanneer wij ons gedrag blijvend gaan aanpassen aan het virus, dus met alle basismaatregelen in acht nemende.

Wat is het nut van het vaccin dan?

De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 18 november 2020 @ 23:38:55 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196313652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Een of andere pipo verwijderd mijn posts de godganse tijd. Net zoals bovenstaande gequote bericht.
Omdat jij begint over jodensterren, nu ophouden met je gedrag
  woensdag 18 november 2020 @ 23:39:59 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196313659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:38 schreef Momo het volgende:

[..]

Omdat jij begint over jodensterren, nu ophouden met je gedrag
^O^
Verder hoort dit in FB
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196313661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:47 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen zijn zo raar. Al maanden zeiken dat ze geen anderhalve meter afstand willen houden, dat het leven weer normaal moet worden , dat het allemaal kut is.
Is er een mogelijkheid om uit de ellende te komen gaan ze weer zeiken dat ze echt geen vaccin willen hoor. Wtf 8)7
Sommige mensen doen moeilijk om het moeilijk doen.
Zelfs met een vaccin wordt het leven niet meer normaal, zie mijn post. Een vaccin nemen is dus nutteloos.
  woensdag 18 november 2020 @ 23:40:39 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313664
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat lees je er dan niet aan af. :r
Die was overigens ook niet van BigBrother maar van de gouden kooi volgens mij! ;)
Ow, nou ja hetzelfde principe hè. Mooi was dat toen _O-
  woensdag 18 november 2020 @ 23:41:16 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196313669
En dat complotgedoe hier... -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196313676
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welk complotgedoe?
pi_196313678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ow, nou ja hetzelfde principe hè. Mooi was dat toen _O-
Héél ander principe! :D
Heb alleen BigBrother gevolgd. En daar was die terrorJaap van jou één reden van! :D
pi_196313683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heb alleen BigBrother gevolgd. En daar was die terrorJaap van jou één reden van! :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196313687
quote:
Ja, anti, schoppen, zeuren en op de kast klimmen over dingen die heel misschien zouden kunnen gebeuren is wel een ding hier. -O-
  woensdag 18 november 2020 @ 23:45:37 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313696
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Zelfs met een vaccin wordt het leven niet meer normaal, zie mijn post. Een vaccin nemen is dus nutteloos.
Veel mensen zullen de kat wel uit de boom kijken. Mede door de kneuzenkermis van Mark en Hugo. Als je die twee dwazen al niet kunt vertrouwen, moet je je dan maar vrijwillig vol laten spuiten met één of ander middeltje?

Doe eerst maar een paar miljoen anderen die er wel het volste vertrouwen in hebben, ik volg over een paar jaar misschien wel :)
  woensdag 18 november 2020 @ 23:46:02 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313699
quote:
Welk complotgedoe?
pi_196313705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Veel mensen zullen de kat wel uit de boom kijken. Mede door de kneuzenkermis van Mark en Hugo. Als je die twee dwazen al niet kunt vertrouwen, moet je je dan maar vrijwillig vol laten spuiten met één of ander middeltje?

Doe eerst maar een paar miljoen anderen die er wel het volste vertrouwen in hebben, ik volg over een paar jaar misschien wel :)
Het heeft geen nut. Kijk dit maar eens:

Blijvende basismaatregelen volgens de WHO.
pi_196313706
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, anti, schoppen, zeuren en op de kast klimmen over dingen die heel misschien zouden kunnen gebeuren is wel een ding hier. -O-
Laten we het nou niet kleiner maken dan het is. We hebben een minister van VWS die onderzoekt of het mogelijk is het vaccin indirect te verplichten. We hebben een minister-president die daar wel heil in ziet en denkt dat dat ook wel een goed idee is. We hebben een WHO die aangeeft dat ook na vaccinatie de wereld niet terug naar normaal gaat.

Daar is niets complotdenken, zeuren over dingen die misschien zouden kunnen gebeuren bij, dat is gewoon wachten tot het zover is.
  woensdag 18 november 2020 @ 23:48:32 #222
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313722
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet meer. Kan me alleen herinneren dat die gast wel de moeite van het kijken waard was. Hij heeft toen een flink bedrag gewonnen, en het volgens mij ook weer kwijtgeraakt omdat hij het bij de DSB bank had gezet die failliet ging volgens mij _O-
  woensdag 18 november 2020 @ 23:49:54 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313729
quote:

[..]

Nee joh dat is geen complotgedoe. Complotgedoe is the new world order, pedogebeuren en dat soort dingen. Wij keuvelen maar onschuldig. Als dít al als complotgedoe wordt gezien kunnen we het topic beter opdoeken.
pi_196313736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:47 schreef chratnox het volgende:

[..]

Laten we het nou niet kleiner maken dan het is. We hebben een minister van VWS die onderzoekt of het mogelijk is het vaccin indirect te verplichten. We hebben een minister-president die daar wel heil in ziet en denkt dat dat ook wel een goed idee is. We hebben een WHO die aangeeft dat ook na vaccinatie de wereld niet terug naar normaal gaat.

Daar is niets complotdenken, zeuren over dingen die misschien zouden kunnen gebeuren bij, dat is gewoon wachten tot het zover is.
Ik heb het debat niet gevolgd vandaag, dus ik mag er niet over meepraten, denk ik. Weet niet wat er gezegd is en hoe. Gaat het om de tussentijd tot er voldoende mensen zijn gevaccineerd, gaat het om langer... maakt nogal verschil in mijn ogen.

Zijn wel iedere keer dezelfde mensen die werkelijk overal tegen zijn. Dat is storend.
Daar hoor jij overigens niet bij. ;)
pi_196313744
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee joh dat is geen complotgedoe. Complotgedoe is the new world order, pedogebeuren en dat soort dingen. Wij keuvelen maar onschuldig. Als dít al als complotgedoe wordt gezien kunnen we het topic beter opdoeken.
Ik was ook niet degene die zei dat het complotgedoe was. ;)
pi_196313752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind dat dat sowieso wel vervelend is de laatste tijd in dit topic. Iemand die zich ergens zorgen over maakt en dat uit wordt heel snel uitgemaakt voor een complotdenker.

Een discussie is goed, een discussie zorgt dat mensen scherp zijn. Door de ander in die discussie af te doen als een 'complotgekkie' is er eigenlijk geen discussie meer mogelijk omdat bij voorbaat de punten van een ander minder waard gemaakt zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2020 23:53:42 ]
pi_196313755
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Zelfs met een vaccin wordt het niet meer normaal volgens de WHO-baas Hans Kluge. Het einde van de pandemie zal zijn wanneer wij ons gedrag blijvend gaan aanpassen aan het virus, dus met alle basismaatregelen in acht nemende.

Wat een flapdrol. Benieuwd welk parallel universum die vandaan komt. In ieder geval eentje waar de glazen bollen in de uitverkoop zijn.
I'll give you something to do
  woensdag 18 november 2020 @ 23:54:46 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:47 schreef chratnox het volgende:

[..]

Bagatelliseren en verwijzingen naar complottheorieën zijn vaak een teken van zwakte.
  woensdag 18 november 2020 @ 23:57:02 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik was ook niet degene die zei dat het complotgedoe was. ;)
Je reageerde er wel bevestigend op ;)

quote:
quote:

[..]

woensdag 18 november 2020 @ 23:57:17 #230
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_196313772
Zou je ook mogen kiezen van welke fabrikant je een vaccin wil? MRNA is een nieuwe techniek. Ik heb dan liever een vector vaccin van bv Astrazeneca

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_196313777
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het heeft geen nut. Kijk dit maar eens:

Blijvende basismaatregelen volgens de WHO.
Maak je niet zo druk. Vaccins blijken te werken immuniteit wordt ook steeds meer aangetoond door onderzoek. De mening onder wetenschappers begint ook steeds meer te veranderen. Stond laatst zelfs een heel artikel in de New York Times over groepsimmuniteit. Alleen zal het niet van vandaag op morgen gebeuren. Maar ook als je in de geschiedenis kijkt zoals de Spaanse griep werd er ook geroepen van we gaan compleet veranderen. Toen het voorbij was schoot iedereen weer meteen in zijn oude patroon. Dat gaat nu ook gebeuren.
pi_196313778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bagatelliseren en verwijzingen naar complottheorieën zijn vaak een teken van zwakte.
Mwah.... dat ligt een beetje aan het onderwerp.
Als dat gaat over 5G of een bedacht virus om ons onder 'controle' te houden of om klimaatveranderingen te kunnen doorvoeren, mag je wat mij betreft ook gewoon doorverwezen worden naar BNW.
Gaat een beetje ten koste van zinnige discussies hier.
pi_196313794
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Als dat gaat over 5G of een bedacht virus om ons onder 'controle' te houden of om klimaatveranderingen te kunnen doorvoeren, mag je wat mij betreft ook gewoon doorverwezen worden naar BNW.
Ik denk ook niet dat iemand die regelmatig in dit topic dat met je oneens is. Maar de angst voor een vaccinatieplicht (direct al dan niet indirect) terwijl daar letterlijk vandaag nog over gedebatteerd is afdoen als een complot geef je mee aan dat de mening/angst van die ander minderwaardig is ten opzichte van jouw mening.

(Niet jij overigens hè, maar door die opmerking van Whiskers kwamen we hierop).
  donderdag 19 november 2020 @ 00:00:04 #234
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196313796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk. Vaccins blijken te werken immuniteit wordt ook steeds meer aangetoond door onderzoek. De mening onder wetenschappers begint ook steeds meer te veranderen. Stond laatst zelfs een heel artikel in de New York Times over groepsimmuniteit. Alleen zal het niet van vandaag op morgen gebeuren. Maar ook als je in de geschiedenis kijkt zoals de Spaanse griep werd er ook geroepen van we gaan compleet veranderen. Toen het voorbij was schoot iedereen weer meteen in zijn oude patroon. Dat gaat nu ook gebeuren.
Sowieso heeft de faalorganisatie WHO geen recht van spreken meer.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 19 november 2020 @ 00:00:28 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313802
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Die vraag werd hier laatst door iemand gesteld. Of het ooit nog 'normaal' ging worden. Enkelen hier gaven aan dit wel te verwachten. Ik denk het niet. Niet dat ik het ermee eens ben, of geloof dat het nodig is, maar ik denk dat die macht veel te lekker is om los te laten :)
  donderdag 19 november 2020 @ 00:01:27 #236
445514 DonDruiper
pi_196313810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die vraag werd hier laatst door iemand gesteld. Of het ooit nog 'normaal' ging worden. Enkelen hier gaven aan dit wel te verwachten. Ik denk het niet. Niet dat ik het ermee eens ben, of geloof dat het nodig is, maar ik denk dat die macht veel te lekker is om los te laten :)
Tuurlijk wordt alles weer normaal.

We zijn hier geen fucking China.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196313816
Dat er überhaupt al zoveel over gepraat en gediscussieerd wordt (vaccinatieplicht) is al te belachelijk voor woorden. Het gaat alleen om GELD mensen er worden miljarden verdiend aan die vaccins elk jaar weer, en mensen lopen nu met open ogen in de val. Nog vrijwillig ook. Echt het volk blijven een stel domme schapen niet te beschrijven.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 november 2020 @ 00:02:38 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196313818
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:53 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik vind dat dat sowieso wel vervelend is de laatste tijd in dit topic. Iemand die zich ergens zorgen over maakt en dat uit wordt heel snel uitgemaakt voor een complotdenker.

Een discussie is goed, een discussie zorgt dat mensen scherp zijn. Door de ander in die discussie af te doen als een 'complotgekkie' is er eigenlijk geen discussie meer mogelijk omdat bij voorbaat de punten van een ander minder waard gemaakt zijn.
Het hangt ook af van welke user het komt. Als een user die ik kan waarderen iets post zal ik daar veel serieuzer op kunnen ingaan dan bij iemand die overal een complot in ziet en denkt dat de regering er op uit is om ons onder het duimpje te houden.

Denk dat op dit moment veel leiders (en vooral WHO ....) vergeet wat nuance in hun verhaal aan te brengen. Verder zag je van heel ver al aankomen dat die tijdelijke tweedeling er zou komen. Ik werd een paar dagen geleden nog net niet voor gek verklaard (of misschien ook wel) toen ik zei dat dat ging gebeuren. Paar dagen later praten zij er gewoon openlijk over.
pi_196313820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat iemand die regelmatig in dit topic dat met je oneens is. Maar de angst voor een vaccinatieplicht (direct al dan niet indirect) terwijl daar letterlijk vandaag nog over gedebatteerd is afdoen als een complot geef je mee aan dat de mening/angst van die ander minderwaardig is ten opzichte van jouw mening.

Een verplichte vaccinatie ben ik ook tegen. Of ik daar indirect ook tegen ben, hangt helemaal af van wat de consequenties zijn. Begin het bijna jammer te vinden dat ik het debat eens een keertje heb overgeslagen. -O-
  donderdag 19 november 2020 @ 00:03:04 #240
445514 DonDruiper
pi_196313825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:02 schreef Automatisch het volgende:
Dat er überhaupt al zoveel over gepraat en gediscussieerd wordt (vaccinatieplicht) is al te belachelijk voor woorden. Het gaat alleen om GELD mensen er worden miljarden verdiend aan die vaccins elk jaar weer, en mensen lopen nu met open ogen in de val. Nog vrijwillig ook. Echt het volk blijven een stel domme schapen niet te beschrijven.
WORDT WAKKER MENSEN :')

TRAP ER NIET IN. DE ROVERHEID WIL ALLEEN JE GELD
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 19 november 2020 @ 00:03:12 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196313827
quote:

[..]

Niks mis met kritisch zijn op vaccinaties die binnen een jaar ontwikkeld worden. Er moet goed getest worden. Maar toch gaan we die wel nodig hebben om toch grotendeels uit deze situatie te komen. Corona zal nooit helemaal weg gaan alleen...
pi_196313831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Kwam toevallig net deze tegen: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7645850/

quote:
COVID‐19 vaccines designed to elicit neutralizing antibodies may sensitize vaccine recipients to more severe disease than if they were not vaccinated. Vaccines for SARS, MERS and RSV have never been approved, and the data generated in the development and testing of these vaccines suggest a serious mechanistic concern: that vaccines designed empirically using the traditional approach (consisting of the unmodified or minimally modified coronavirus viral spike to elicit neutralizing antibodies), be they composed of protein, viral vector, DNA or RNA and irrespective of delivery method, may worsen COVID‐19 disease via antibody‐dependent enhancement (ADE). This risk is sufficiently obscured in clinical trial protocols and consent forms for ongoing COVID‐19 vaccine trials that adequate patient comprehension of this risk is unlikely to occur, obviating truly informed consent by subjects in these trials.
Daar krijg ik in elk geval geen warm & fuzzy gevoel bij..
pi_196313834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Sowieso heeft de faalorganisatie WHO geen recht van spreken meer.
Toch zijn ze ook handig zeker voor armere landen. Kritiek zal er altijd zijn en ook na deze pandemie moet je het gewoon kritisch analyseren. Maar om ze nu meteen weg te zetten als niksnutten gaat ook te ver. Ze zorgen ook weer voor dat er veel open informatiebronnen zijn bijvoorbeeld waar de wetenschap ook weer veel mee kan doen.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:04:10 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313836
quote:

[..]

Juist. Maar het mooie is, er is en was helemaal geen sprake van complotgedoe hier. Dus ik snap heel het punt niet. In de eerste plaats niet van degene die het postte, maar daarnaast niet dat jij daar bevestigend op reageerde.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:05:13 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:03 schreef Momo het volgende:

[..]

Niks mis met kritisch zijn op vaccinaties die binnen een jaar ontwikkeld worden. Er moet goed getest worden. Maar toch gaan we die wel nodig hebben om toch grotendeels uit deze situatie te komen. Corona zal nooit helemaal weg gaan alleen...
Dat is dus het punt. Als je kritisch bent word je al snel weggezet als complotgekkie. Die onzin moet gewoon stoppen, en daar mag mijns inziens ook best tegen opgetreden worden hier.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:05:34 #246
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196313846
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:57 schreef jcdragon het volgende:
Zou je ook mogen kiezen van welke fabrikant je een vaccin wil? MRNA is een nieuwe techniek. Ik heb dan liever een vector vaccin van bv Astrazeneca

[ afbeelding ]
Nope, die keuze is er niet voor de persoon.
Dat heeft Hugo klip en klaar tijdens de afgelopen Persco aangegeven.
Wie welk vaccin, wanneer zal/gaat/kan krijgen is iets wat boven het hoofd wordt geregeld.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196313858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:03 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

WORDT WAKKER MENSEN :')

TRAP ER NIET IN. DE ROVERHEID WIL ALLEEN JE GELD
Paar maanden geleden al een Duitse huisarts die beweerde dat dit alles een opzet was van de farmaceutische industrie! -O- 8)7
pi_196313863
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het hangt ook af van welke user het komt. Als een user die ik kan waarderen iets post zal ik daar veel serieuzer op kunnen ingaan dan bij iemand die overal een complot in ziet en denkt dat de regering er op uit is om ons onder het duimpje te houden.

Denk dat op dit moment veel leiders (en vooral WHO ....) vergeet wat nuance in hun verhaal aan te brengen. Verder zag je van heel ver al aankomen dat die tijdelijke tweedeling er zou komen. Ik werd een paar dagen geleden nog net niet voor gek verklaard (of misschien ook wel) toen ik zei dat dat ging gebeuren. Paar dagen later praten zij er gewoon openlijk over.
Oh vandaar dat je mij negeert! :P (nee grapje)

Dit gaat terug op eerdere discussies over draagvlak en de maatregelen begrijpen. Ik begrijp niet hoe we wel een vrijwillige quarantaine kunnen hebben maar dat ineens een vaccinatieplicht als een duveltje uit een doosje komt. Als het dan geen directe plicht is maar een indirecte heb ik daar nog meer problemen mee juist.

Zoals ik in een eerdere post zei. Als Hugo de Jonge echt een vent is dient hij een voorstel in om dit vaccin te verplichten en kijkt ie wat de kamer ervan vindt. Dat er nu geopperd wordt om het via indirecte verplichtingen te doen (zoals meer vrijheden voor mensen die gevaccineerd zijn) is gewoon een beetje laf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2020 00:08:29 ]
  donderdag 19 november 2020 @ 00:08:31 #249
445514 DonDruiper
pi_196313871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:04 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Toch zijn ze ook handig zeker voor armere landen. Kritiek zal er altijd zijn en ook na deze pandemie moet je het gewoon kritisch analyseren. Maar om ze nu meteen weg te zetten als niksnutten gaat ook te ver. Ze zorgen ook weer voor dat er veel open informatiebronnen zijn bijvoorbeeld waar de wetenschap ook weer veel mee kan doen.
Ik vind deze pandemie deels de schuld van de WHO en dat is best wel ironisch.

Ik heb verder niks met Trump, maar hij had natuurlijk groot gelijk dat China de WHO compleet in z'n macht heeft.

Dit filmpje zegt alles

Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 19 november 2020 @ 00:09:06 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196313873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is dus het punt. Als je kritisch bent word je al snel weggezet als complotgekkie. Die onzin moet gewoon stoppen, en daar mag mijns inziens ook best tegen opgetreden worden hier.
Je kan kritisch zijn met goede onderbouwde punten en natuurlijk ook allerlei onzin gebruiken om te onderbouwen met baggerfilmpje en opmerkingen die al wetenschappelijk ontkracht zijn. Laten we vooral dat eerste hier doen. Er ligt nu een vaag plan voor een vaccinatieverplichting in sommige gevallen. Maar als ik de reacties zie, schat ik de kans niet zo groot dat dit op grote schaal uitgerold gaat worden.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:09:21 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196313874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:02 schreef Automatisch het volgende:
Er worden ook miljarden verdiend aan horeca

Deze crisis kost zo waanzinnig veel geld, dat komt niet omdat de vaccinaties aan de man gebracht moeten worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196313879
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En een teken van dat je bij het goede eind zit. Ze weten dat ze fout zitten natuurlijk. Complete onzin kan je makkelijk weglachen en negeren. Wanneer het dit soort "verzet" aanwakkert middels beschuldigingen en topic reports dan weet je dat je een gevoelige snaar raakt. Een spiegel voor je gezicht gedrukt krijgen is lastig voor veel mensen wanneer hun overtuigingen gedebunked worden.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:10:45 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196313884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Juist. Maar bevestigend op zo'n domme 'complotgedoe' opmerking reageren is ook niet echt wenselijk ;)
Ach ja, zand erover. Het is duidelijk nu.
pi_196313886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Juist. Maar het mooie is, er is en was helemaal geen sprake van complotgedoe hier. Dus ik snap heel het punt niet. In de eerste plaats niet van degene die het postte, maar daarnaast niet dat jij daar bevestigend op reageerde.
Omdat ik mijn zin met "Ja" begon? Zal er volgende keer beter op letten. :{
Moest even mijn frustratie over het aanhoudende gezeik van steeds dezelfde personen even kwijt na het bijlezen van vandaag. -O-
pi_196313895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 00:08 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik vind deze pandemie deels de schuld van de WHO en dat is best wel ironisch.

Ik heb verder niks met Trump, maar hij had natuurlijk groot gelijk dat China de WHO compleet in z'n macht heeft.

Dit filmpje zegt alles

Dit is ook wel een mooie aanvulling: https://www.europarl.euro(...)-2020-000033_NL.html

quote:
In feite gaan de problemen binnen de WHO, op het vlak van doeltreffendheid, transparantie en geloofwaardigheid, jaren terug. In 2010 gaf de WHO toe dat zij fouten had gemaakt bij de aanpak van het H1N1-virus (Mexicaanse griep) door al te alarmistisch te reageren, hetgeen heeft geleid tot een overschot aan ongebruikte vaccins en vermoedens heeft doen rijzen over mogelijke connecties met enkele grote farmaceutische bedrijven. In 2015 gaf de organisatie toe te laat te hebben gereageerd op de ebola-epidemie die het jaar ervoor was uitgebroken in Guinee, Liberia en Sierra Leone.

Daarnaast zijn er twijfels gerezen over de geschiktheid van de huidige directeur-generaal van de WHO, Tedros Adhanom Ghebreyesus, voor zijn functie. Als minister van Volksgezondheid van Ethiopië kwam hij onder vuur te liggen voor zijn aanpak van de drie cholera-epidemieën die tijdens zijn mandaat uitbraken (2005-2012). Bovendien geven de nauwe politieke en economische banden met China, die door hem zijn aangehaald tijdens zijn periode als lid van de Ethiopische regering (2005-2016), te denken over de onpartijdigheid van zijn handelen.
Als zelfs het Europees Parlement je afschrijft ben je wel af :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')