is er al een update?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:03 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Dat valt mij ook wel een beetje tegen ja. In mijn herinneringen waren ze de vorige keer flexibeler. Kan ook zijn dat we de vorige keer er juist niet zo tegenaan gelopen zijn.
Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er al een update?
hier gaat het ehm.. zo zo.Och wauw Barrel. Wat een moeilijke dingen zijn dit om over na te denken zeg! Ik haal wel uit je verhaal dat jij en je partner de deur absoluut nog niet dichtgegooid hebben. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je niet staat te springen om wederom een traject op te starten. Het is gewoon mega belastend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..
En waar je goed aan doet kunnen allen jij en jouw partner beslissen. Ik heb een nichtje met een oudere moeder (zij was 41 toen mij nichtje kwam). Ik heb nooit ervaren dat dat anders was dan bij een jongere moeder. Ik denk dat juist de rust en levenswijsheid van oudere moeders een mooie kwaliteit is voor opgroeiende kinderen.
Update: vorige week de inseminatie gehad. Ik trof dit keer een hele lieve vplk, die echt de tijd nam, positief gestemd was en oog had voor mij en mijn vragen. Nu alle hormonen weer uit mijn lijf zijn voel ik zowel mentaal als lichamelijk zo'n enorm verschil! Echt bizar. Ik lijk wel een compleet ander mens.
A.s. donderdag/vrijdag weten we meerIk heb niet eens een test in huis nu. Twijfel ook nog of ik die ga halen of het gewoon afwacht.
Edit: oké, ik hou mezelf een beetje voor de gek. Het sluimert ook echt wel in mijn achterhoofd. Dit is voor nu dan even de 'laatste poging' voordat we verder gaam. En dat vind ik toch wel spannend.
En ik heb vollere en zere borsten![]()
Wat jammer June.. Jullie hebben het dus weer zelf geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:56 schreef June. het volgende:
Wij hebben ook weer een verwijzing geregeld naar de fertiliteitspoli.. Helaas mochten we niet meteen een afspraak plannen, maar moeten we eerst een vragenlijst invullen. Iets met prioritering van de patienten. Dat snap ik enerzijds ook wel, we hebben al een kind, maar toch..
Ik vind het ook wel weer spannend en soort van falen dat het ons "weer" niet zelf lukt.
Zit nog te dubben of ik opnieuw clomid wil proberen (vorige keer kreeg ik visusklachten), maar denk dat dat achteraf was omdat ik lenzen nodig had
Ja, we zijn alweer even bezig, er is bij ons nooit iets gevonden behoudens wat suboptimaal zaad. Wel een vroege miskraam gehad in oktober.quote:Op zondag 28 februari 2021 07:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat jammer June.. Jullie hebben het dus weer zelf geprobeerd?
quote:Op zondag 28 februari 2021 08:07 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, we zijn alweer even bezig, er is bij ons nooit iets gevonden behoudens wat suboptimaal zaad. Wel een vroege miskraam gehad in oktober.
Nee is afwachten tot we een afspraak kunnen plannen. We dachten zelf ergens in het voorjaar, mei ofzo. Er schijnt een best lange wachtlijst te zijn voor IVF, ICSI etc. Maar niet voor IUI, dus ben benieuwd..quote:Op zondag 28 februari 2021 10:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je nu terecht kunt?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er al een update?
hier gaat het ehm.. zo zo.Hoi Barreltje, pff wat een moeilijke keuzes. Staan jij en je man er wel ongeveer hetzelfde in en/of kunnen jullie hierover praten samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..
Heel verdrietig vind ik het voor je barreltje dat je nog steeds, na alle offers, met lege handen staat en nu zulke moeilijke beslissingen moet nemen. Sterkte![]()
Ook veel succes en sterkte voor de andere dames hier!
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:50 schreef Peacefulll het volgende:
Succes vrijdag Bottoms!![]()
Ik had vanochtend een omo-witte test. Daarna gelijk aan het werk, dat zorgde wel voor voldoende afleiding. Maar vanavond merkte ik toch dat ik wat humeurig en overprikkeld was en na een knuffel van manlief begon ik even heel hard te huilen. Heftig toch weer, dit traject. Had ergens gehoopt dat het voor een tweede makkelijker zou zijn. Ergens is dat ook wel zo, want M is een hele positieve afleiding en we prijzen ons enorm gelukkig dat hij er mag zijn. Maar de ziekenhuisbezoeken, de hormonen, de mislukte pogingen, de kleine dingen die tegen zitten, onduidelijkheden en slechte communicatie in het ZH hakken er toch ook wel in.
Ik vlieg soms van hoop, positiviteit, zin en plezier naar ongeduld, onzekerheid, boosheid en verdriet. Dat ik steviger dan gemiddeld reageer op de hormonen helpt natuurlijk ook niet mee.
Morgen weer een nieuwe dag en wachten tot de menstruatie doorbreekt. Dan een verplichte rustmaand (want das protokoll), want we hebben de 16e een gesprek bij de gyn om IVF in te gaan plannen. En ik zie daar als een berg tegenop, IVF lijkt me best eng
Jammer van de negatieve test en dat je toch richting IVF gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:50 schreef Peacefulll het volgende:
Succes vrijdag Bottoms!![]()
Ik had vanochtend een omo-witte test. Daarna gelijk aan het werk, dat zorgde wel voor voldoende afleiding. Maar vanavond merkte ik toch dat ik wat humeurig en overprikkeld was en na een knuffel van manlief begon ik even heel hard te huilen. Heftig toch weer, dit traject. Had ergens gehoopt dat het voor een tweede makkelijker zou zijn. Ergens is dat ook wel zo, want M is een hele positieve afleiding en we prijzen ons enorm gelukkig dat hij er mag zijn. Maar de ziekenhuisbezoeken, de hormonen, de mislukte pogingen, de kleine dingen die tegen zitten, onduidelijkheden en slechte communicatie in het ZH hakken er toch ook wel in.
Ik vlieg soms van hoop, positiviteit, zin en plezier naar ongeduld, onzekerheid, boosheid en verdriet. Dat ik steviger dan gemiddeld reageer op de hormonen helpt natuurlijk ook niet mee.
Morgen weer een nieuwe dag en wachten tot de menstruatie doorbreekt. Dan een verplichte rustmaand (want das protokoll), want we hebben de 16e een gesprek bij de gyn om IVF in te gaan plannen. En ik zie daar als een berg tegenop, IVF lijkt me best eng
Nee geen enkele echo. Enkel bellen als de test positief is en dan wordt de terugplaatsing ingepland. Ik vind het best eng. In mijn hoofd klopt het niet dat ivf met zo weinig moeite kan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:34 schreef Barreltje het volgende:
Bottoms.. wat spannend weer!
Als je met ovulatie testen aan de gang gaat moetje dan alsnog een echo?
Dat had ik de laatste keer.. dat ik de dag na een positieve testuitslag idd een echo moest..dat is dan wel lekker.. maar 1 echo ipv steeds heen en weer..
Shit zeg, wat een ontzettende tegenvallerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:31 schreef Peacefulll het volgende:
Vandaag het gesprek bij de arts gehad. Het was een prima gesprek, maar ik mis toch wel de klik die ik bij de vorige arts (poging van M) wel had. Deze is zakelijker, wetenschappelijker en mist soms wat meedenkendheid en flexibiliteit voor mijn gevoel. Enfin, lang verhaal kort: IVF wordt ingepland voor ergens in de zomer. Wachtlijst is nu 4 maanden.
Doet echt wel even zeer, de wachtlijst. Maar even rust is ook wel goed merk ik. Tijd om vaste patronen en wensen uit mijn hoofd te halen en te accepteren (geboorteperiode, leeftijdsverschil, handig uitkomen met verlof en werk enz). En we hebben echt verschrikkelijk mazzel met een heerlijke peuter.
Hoe is het met de rest van de dames hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |