SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:
Goedemorgen dames.quote:
Ik ga op weg naar de golfbaan, ik heb een les geboektquote:Op woensdag 18 november 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Nog spannende plannen voor vandaag?
Gewoon werken... ik heb wat afspraken staan op verschillende momenten over de hele dag. Tussendoor probeer ik nog even naar de stad te gaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Nog spannende plannen voor vandaag?
ik dacht dat woensdag je niet-werk dag wasquote:Op woensdag 18 november 2020 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon werken... ik heb wat afspraken staan op verschillende momenten over de hele dag. Tussendoor probeer ik nog even naar de stad te gaan.
's morgens wel, 's middags niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat woensdag je niet-werk dag was
Dus je werkt 's middags, bijzonderquote:Op woensdag 18 november 2020 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
's morgens wel, 's middags niet.
Niet elke middag hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus je werkt 's middags, bijzonder
Gewoon ruilen met de buurvrouw voor wat lasagnaquote:Op woensdag 18 november 2020 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en heb zelf geen oven, dus miste die schaal ook echt niet
quote:Onverklaarbare zomertijd in Brabant
In delen van Brabant is vannacht onverwacht de zomertijd ingegaan. Wetenschappers en klokkijkers staan voor een raadsel. Terwijl het nog lang geen lente is, ging de klok om 04:30 uur ineens een uur vooruit. "Een schrikkelseconde is tot daar aan toe, maar wat hier gebeurt is echt uitzonderlijk", aldus een tijdkundige.
Wetenschappers onderzoeken nu of er een mogelijk verband bestaat met de lockdown wegens de coronacrisis. "Mogelijk is er sprake van een ware meltdown. Daarbij smelt de tijd weg als sneeuw voor de zon. Eén keer omdraaien en je bent zo een uur verder."
Doordat het in delen van Brabant nu een uur later is dan in de rest van Nederland ontstaan allerhande problemen. Kijkers moeten een uur langer wachten op het 8 Uur-Journaal en staan 's ochtends voor dag en dauw fris en fruitig naast hun bed. Voor sommige inwoners was dat echter altijd al zo...
Het is een complot!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wandelingetje naar de winkels gemaakt, kerstpakket is nu compleet
Wij pakken niet in hoor, alleen de doos zelf wordt ingepakt cq beplakt. Mooi hoor, al die pakjes, sommige mensen zijn daar echt heel goed inquote:Op woensdag 18 november 2020 16:25 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik zag in het topic dat er wel veel werk van gemaakt wordt
quote:Op woensdag 18 november 2020 17:00 schreef Melting het volgende:
Speciaal cadeautje voor just me:
[ afbeelding ]
toch super dat zoveel mensen andere mensen blij makenquote:Op woensdag 18 november 2020 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij pakken niet in hoor, alleen de doos zelf wordt ingepakt cq beplakt. Mooi hoor, al die pakjes, sommige mensen zijn daar echt heel goed in
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies
Dat is wel balen zeg. Maar ik begrijp het ook wel weer.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Andrea Bocelli kijkt het nog een jaartje langer aan...![]()
Concert verplaatst van juni 2020 naar januari 2021 en nu weer naar januari 2022.
Leuk geprobeerd, en hoe triest het allemaal ook is, maar we gaan het betaalde geld maar weer terugvragen.
Ik denk dat er binnenkort nog meer annuleringen volgen, waarbij we hetzelfde moeten doen...
En welkom.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:58 schreef MadMaster het volgende:
En hallo allemaal, het heerlijk avondje is gekomen...
Je praat bij dit soort concerten niet over tickets van een paar tientjes, voor hetzelfde geld is Andrea of zijn wij tegen die tijd al hartstikke dood van de Corona of een overstekende auto...quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel balen zeg. Maar ik begrijp het ook wel weer.
Als hij het is, krijg je je geld nog wel terug toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je praat bij dit soort concerten niet over tickets van een paar tientjes, voor hetzelfde geld is Andrea of zijn wij tegen die tijd al hartstikke dood van de Corona of een overstekende auto...
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo in.
Even de blanke vla oplepelen...
Dat is racistisch.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo in.
Even de blanke vla oplepelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |