Maastrichtse Voetbla Vereniging gok ikquote:
Klopt laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:23 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nee. Maar laten we daar maar niet verder op ingaan.
Jerry beweerd in zijn Tweet dat het niet afschaffen van Zwarte piet een schending is van de vrijheid van meningsuiting. die anti-pieten krijgen namelijk alle ruimte in tegenstelling tot mensen die Zwarte piet wel willen behouden. Zie ook het spandoek in IJmuiden wat dan weg moet.quote:Racisme-gedram Jerry Afriyie bereikt nieuw dieptepunt
Ik ben het gedram van Jerry Afriyie over verlies van grondrechten omdat KOZP zich niet zou mogen uiten, meer dan zat, schrijft Ines van Bokhoven. Zwarte Piet is, tegen de wil van de meerderheid van de bevolking en met hulp van deugende BN’ers en de MSM, een paria geworden. En zo gaat behalve een toffe kindervriend ook een stuk cultuur verloren. Maar het verzet tegen deze beweging neemt toe. Het is hoog tijd om deze idioten geweldloos op een intelligente en creatieve manier te bestrijden.
Deze column wilde ik eens beginnen met een tweet. Van niemand minder dan Jerry Afriyie. Op 15 november plaatste hij het volgende bericht.
Jerry: "Elke dag hoor ik dat vrijheid van meningsuiting een groot goed is en een van de belangrijkste vrijheden die we hebben in Nederland. Totdat zwarte Nederlanders en medestanders van hetzelfde recht gebruik maken om van een racistische karikatuur af te komen."
Ik moest mezelf echt even dwingen om kalm te blijven toen ik dit las. Niet vaak zag ik iemand zich zo wentelen in zelfmedelijden en een volledig ongefundeerd gevoel van aangedaan onrecht. Ik had er om kunnen lachen, hem uitlachen zelfs, als ik het niet meer dan spuugzat was met die Jerry en zijn gedram.
Spreekrecht ontnomen?
Hij probeert ons hier werkelijk wijs te maken dat KOZP, zodra ze de mond willen opendoen over het afschaffen van Zwarte Piet, het recht tot spreken en demonstreren wordt ontnomen. Na alle tv-optredens. Na alle interviews. Na alle demonstraties. Na alle aandacht in de media, in binnen- én buitenland. Na alle BN’ers die zich achter zijn acties schaarden. Na de uitspraak van onze premier, die inmiddels ook van gedachten is veranderd. Na alle comités die zijn opgericht. Na alle subsidies die hij en zijn club hebben ontvangen. Na alle aanpassingen aan Piet. Na alle succesvolle pogingen die zijn gedaan (en nog steeds gaande zijn) om iedereen met een andere mening dan die van KOZP het zwijgen op te leggen.
bron: https://opiniez.com/2020/(...)unt/inesvanbokhoven/
Ik vind het eigenlijk maar een zwak stukje. En ben geen Afriyie vriend.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat een pracht artikel. zo dacht ik ook over die tweet.
ik paste 'm helemaal even hier.
[..]
Het komt er op neer dat iedereen die Zwarte piet wilt behouden moet zwijgen. Daar doet de club alles voor.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een zwak stukje. En ben geen Airfr...vriend.
De zoveelste herhaling van zetten toch ?!
Klopt, maar dat is wat ik bedoel. Een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat iedereen die Zwarte piet wilt behouden moet zwijgen. Daar doet de club alles voor.
Je ziet al jaren geen mensen meer op tv of op de radio die voor een Zwarte piet pleiten.
Ik zie sowieso geen mensen op de radio. ik hoor ze alleen maar.
Ik ben vooral van mening dat het WEL afschaffen van zwarte piet, een schending van de vrijheid is. Ik vind dat je in Nederland je moet kleden en uitdossen zoals je zelf wenst. Of dat nou een dag, weekend of leven lang als vrouw is (Drags, transgenders), of door een blonde pruik op te doen je voordoet als een Duitser of je gezicht zwart wilt schminken als neger, het boeit-me-niet. Ga je gang. Dat is vrijheid, leef en laat leven.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat een pracht artikel. zo dacht ik ook over die tweet.
ik paste 'm helemaal even hier.
[..]
Jerry beweerd in zijn Tweet dat het niet afschaffen van Zwarte piet een schending is van de vrijheid van meningsuiting. die anti-pieten krijgen namelijk alle ruimte in tegenstelling tot mensen die Zwarte piet wel willen behouden. Zie ook het spandoek in IJmuiden wat dan weg moet.
Van stad naar stad in Nederland en Europa. Maar je hebt gelijk. Op dit moment lachen ze die pietrellende MVV supporters alleen maar uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:22 schreef sp3c het volgende:
helemaal alsof iemand helemaal naar Maastricht trekt om wraak te nemen voor een verpeste KOZP meet
niemand vind dat erg
Heel eerlijk denk ik dat er een hele grote groep Nederlanders is die je niet hoort, maar in de handjes wrijft dat KOZP dit is overkomen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Van stad naar stad in Nederland en Europa. Maar je hebt gelijk. Op dit moment lachen ze die pietrellende MVV supporters alleen maar uit.
Juist. Werkelijk van de zotte dat er vanuit Amsterdam een drietal in Alkmaar met een megafoon even komt vertellen hoe ze hier Sinterklaas moeten vieren.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:33 schreef PietPossum het volgende:
Ik vind het dan ook bizar dat ondanks alle goede bedoeling van mensen die van het Sinterklaasfeest houden (de rol van Piet aanpassen, een opa Piet die een mijter draagt en hetzelfde is als de Sint, allerlei uitleg in de journaals hoe de Pieten zwart worden door de schoorsteen, grijze pieten) het clubje zeikpieten nu even bepaalt hoe anderen dan zij dit feestje moeten vieren. Ik denk dat (bijna) niemand van de Sint vierders een probleem mee heeft als er wat minder zwarte roetveegpieten meelopen om verhaal uit te kunnen leggen aan de donkere medemens, maar VERBIEDEN dat iemand volledig zwart is, dat is toch van de zotte? Hoe is een verbod op volledig zwart, een teken van vrijheid
Maar wat is groot? Geloof me, wanneer het uitloopt op een burgeroorlog gaat de pro-piet kant die nu bijna volledig wordt geassocieerd met racisme dit niet winnen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat er een hele grote groep Nederlanders is die je niet hoort, maar in de handjes wrijft dat KOZP dit is overkomen.
Burgeroorlog? Vanwege Zwarte Piet?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:53 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Maar wat is groot? Geloof me, wanneer het uitloopt op een burgeroorlog gaat de pro-piet kant die nu bijna volledig wordt geassocieerd met racisme dit niet winnen.
Nou, dat is precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Burgeroorlog? Vanwege Zwarte Piet?
Wat onterecht is, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:53 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Maar wat is groot? Geloof me, wanneer het uitloopt op een burgeroorlog gaat de pro-piet kant die nu bijna volledig wordt geassocieerd met racisme dit niet winnen.
In wat voor bubbel zit je in godesnaam? Echt. Wat een fantasie. En daarna is het zeker een echt Wakanda.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:53 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier? Tegenstanders van zwarte Piet inderdaad vaak zelf zwart? Dat leek me vanaf het begin wel duidelijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Onderzoek wijst uit: homofobe mannen inderdaad vaak zelf homo
https://joop.bnnvara.nl/n(...)rdaad-vaak-zelf-homo
Trek hier uw parallel met tegenstanders van Zwarte piet.
Straks komt er een wet net als motorclubkleding verboden als zwarte piet te verkleden. Boete ¤350,- euro.quote:
Dat is geen burgeroorlog, waar je over spreekt in je post.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Straks komt er een wet net als motorclubkleding verboden als zwarte piet te verkleden. Boete ¤350,- euro.
Wat heeft dat met de burgeroorlog te maken?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Straks komt er een wet net als motorclubkleding verboden als zwarte piet te verkleden. Boete ¤350,- euro.
Klopt, ik heb het nu over boetes en een wet.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is geen burgeroorlog, waar je over spreekt in je post.
Niksquote:Op donderdag 19 november 2020 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de burgeroorlog te maken?
Dachten de motorclubs ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef sp3c het volgende:
die wet komt er sowieso niet, dat is gewoon niet realistisch
daarom richt Silvana zich nu op zwarte schmink
quote er maar 1 want daar geloof ik niets vanquote:
Niet alleen motorclubs, zelfs advocaten van de motorclubs.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote er maar 1 want daar geloof ik niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |