SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haarlemquote:Op woensdag 18 november 2020 08:14 schreef marzman het volgende:
Mijn buren klagen ook allemaal over een boom, tja het is gewoon elke dag even vegen deze tijd van het jaar. Ik ga er niet over klagen, de buurt heet Parkwijk. Als je geen bomen wilt moet je maar in Almere gaan wonen
Parkwijk is een wijk in almerequote:Op woensdag 18 november 2020 08:14 schreef marzman het volgende:
Mijn buren klagen ook allemaal over een boom, tja het is gewoon elke dag even vegen deze tijd van het jaar. Ik ga er niet over klagen, de buurt heet Parkwijk. Als je geen bomen wilt moet je maar in Almere gaan wonen
Nooit in Almere geweest zeker? Er zijn inderdaad kale wijken maar ook heel veel groene. Waar ik woon in Waterwijk bijvoorbeeld is heel veel natuur bij de hand.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:14 schreef marzman het volgende:
Nee, elke stad heeft denk ik wel een Parkwijk, en een Schoolstraat, Kerkstraat etcquote:
Presentquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een "Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met?"
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een "Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met?"
quote:
Moest ook weg volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit hoort idd niet in een woonwijk thuis.
ohh deze!quote:
Het zal je vent of je vader maar zijn. Lelijke bullebak.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:07 schreef Snowsquall het volgende:
Oja, hij ging bijna van zn graat daaren loopt weg
Of je buurman dan ben je daar mooi klaar meequote:Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Het zal je vent of je vader maar zijn. Lelijke bullebak.
De mijne is gelukkig al meer dan 30jr dood...(dat was ook een lul met vingers ;-))quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Het zal je vent of je vader maar zijn. Lelijke bullebak.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De mijne is gelukkig al meer dan 30jr dood...(dat was ook een lul met vingers ;-))
Piet wilde niet toch ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:28 schreef Snowsquall het volgende:
En niet ff bij Piet op de koffie gaan?aka Malle Pietje
Ik dacht dat de gezondheid van Piet niet zo goed wasquote:
Vooral zijn mentale gezondheid meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gezondheid van Piet niet zo goed was
April 2018quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:06 schreef NoCigar het volgende:
De rolstoelterrorist. Nog langer geleden.
Jepquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:11 schreef NoCigar het volgende:
Wat een irritante stem heeft dat mens zeg, brrrr.
Is 16 januari 2020 uitgezonden. Aflevering 23 van dat seizoen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:45 schreef AgnesGru het volgende:
Gisteren was er een "hoe is het met" aflevering, viel er tijdens het zappen in. Ging over een vrouw die een huis had gekocht (was vroeger ook een kapsalon) met een binnenplaatsje/tuintje. De achterburen hadden recht van overpad en liepen blijkbaar te pas en te onpas door die tuin heen, met een winkelwagentje en bakfiets (als ik het goed begrepen heb) en de achterbuurman wilde er zelfs met een elektrische auto langs![]()
Iemand idee welke aflevering dit geweest is? Ben wel benieuwd naar de originele uitzending.
quote:In Mr. Frank Visser doet uitspraak lost Mr. Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland. Mr. Visser reist af naar Warmond waar Cora na haar scheiding een charmant huisje heeft betrokken. Maar veel rust is haar niet gegund, want buren Dick en Thomassina banjeren dagelijks door haar tuin en daar is ze helemaal klaar mee. De buren zeggen op hun beurt dat ze recht van overpad hebben. Ze gebruiken Cora's tuin al 27 jaar om naar de supermarkt te lopen en dat willen ze graag zo houden. Sinds een stevige woordenwisseling kijken de partijen elkaar met de nek aan, dus wordt het de hoogste tijd dat mr. Visser de tuin bezoekt om deze kwestie met wortel en tak uit te roeien.
Thanks!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Is 16 januari 2020 uitgezonden. Aflevering 23 van dat seizoen.
[..]
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:49 schreef Chia het volgende:
Die buren met hun 'Dat is mijn recht' waren wel hele slechte verliezers was te zien in de terugblik.
Dat is natuurlijk geen enkele reden om de regels aan je laars te lappen.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar je weet toch waar je boven gaat wonen?
Zaak opgelost..quote:Op zondag 14 februari 2021 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen enkele reden om de regels aan je laars te lappen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... ik dacht even googlen wanneer het was, maar "Stripclub Emmen Isolatie" was niet zo'n beste zoekopdracht op een wifi die door meedere personen (waaronder een kind) gebruikt wordt
hahaha, dit is iig de reactie op Facebook van vlak na de originele uitzending: https://www.facebook.com/nightclubsenza/posts/2413662411999451quote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... ik dacht even googlen wanneer het was, maar "Stripclub Emmen Isolatie" was niet zo'n beste zoekopdracht op een wifi die door meedere personen (waaronder een kind) gebruikt wordt
Ik heb geen Facebook en krijg een gewond duimpje.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:35 schreef falling_away het volgende:
[..]
hahaha, dit is iig de reactie op Facebook van vlak na de originele uitzending: https://www.facebook.com/nightclubsenza/posts/2413662411999451
Je ziet in de comments overigens direct wie de danseres was in de uitzending
Wie was het danquote:Op zondag 14 februari 2021 21:35 schreef falling_away het volgende:
[..]
hahaha, dit is iig de reactie op Facebook van vlak na de originele uitzending: https://www.facebook.com/nightclubsenza/posts/2413662411999451
Je ziet in de comments overigens direct wie de danseres was in de uitzending
Dit herken ik ook wel. 20 meter van mijn huis was meer café. Nu shooterbar. Dat is wel wat anders. Niet zozeer het geluid van de tent zelf, maar het na sluit op straatquote:Op zondag 14 februari 2021 21:41 schreef WcPot het volgende:
Ik snap de bewoner wel. Ik heb zelf ook in het centrum gewoond naast een restaurant met een zaaltje waar af en toe een keer een trouwerij was op een zaterdagavond met wat muziek dat was prima niks mis mee.
Later gingen de zaken wat minder goed dus ze hadden wat anders bedacht. Het leek toen meer op een kroeg/discotheek met harde muziek tot 02:00uur. Waar geen discussie meer mogelijk was met de eigenaar.
En het zal mij niks verbazen dat stiekem de geluidsinstallatie toch wel harder kan van de danceclub dan de 70 of 77 decibel wat het ook was. En de lege eierdozen dat leek helemaal nergens op
Coronaherhaling!quote:
Zo te zien was de opname in december 2018 en de uitzending in februari 2019.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook en krijg een gewond duimpje.
Maar wanneer was het ongeveer?
Inderdaad, de vrouw die achter de eigenaar zat tijdens de uitspraak leek wel erg veel op de danseres met het masker. En die vrouw van de uitspraak lijkt me zeker die J vd P in de comments onder de post.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wie was het danWas het toevallig de vrouw met het zwarte blousje in de studio bij de uitspraak?
Thnx, ruim voor Corona dus.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:27 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zo te zien was de opname in december 2018 en de uitzending in februari 2019.
dat dusquote:Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ruim voor Corona dus.
Nou ja, heeft hij toch nog even kunnen verdienen na de isolatie en voor de Coronasluiting.
Ik heb wel de "Hoe is het nu met" aflevering uit 2018 gevonden:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:37 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand nog wanneer ruud zinger in de uitzending zat??
Ondanks dat hij een verbod heeft gekregen om in de buurt van zijn perceel te komen is hij toch doorgegaan met procederen. Vorig jaar was de laatste in deze soap. https://uitspraken.rechts(...)word=Mr+frank+visser
Ach die bewoners hebben wel de verhuizing en waarschijnlijk een deel van de inrichting van hun nieuwe appartement kunnen betalen van de boete van de kerk.. het was 6000 Euro geloof ik?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgen jullie ook de uitzendingen van "Hoe is het nu met......"? Vorige week kwam oa die zaak van die kerkgemeenschap aan bod die veel teveel herrie produceerde. Mr. Visser deed toen de uitspraak dat er geen elektronisch versterkte muziek meer gespeeld mocht worden op straffe van een dwangsom van 100 euro per keer. Toen kwam dat bedrag mij al als veel te laag voor. Als op een gemiddelde dienst tussen de 30 en 50 man af komt (waarschijnlijk lage schatting) zouden ze gewoon met de collectezak kunnen rondgaan. Als elke kerkganger daar 2 euro in doet kunnen ze de hele dienst ongeremd herrie maken. En het zou me niets verbazen als dat ook gebeurd is, want na de uitzending is de overlast gewoon doorgegaan.
https://www.kijk.nl/progr(...)21-02-18/rFOtVkmp57N
Ze hebben er 4000 van gemaakt om een beetje tegemoet te komen aan ze. Beetje dom, maarja.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ach die bewoners hebben wel de verhuizing en waarschijnlijk een deel van de inrichting van hun nieuwe appartement kunnen betalen van de boete van de kerk.. het was 6000 Euro geloof ik?
Ja idd, kwam mij ook bekend voorquote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben er 4000 van gemaakt om een beetje tegemoet te komen aan ze. Beetje dom, maarja.
Deze met de bruid is een herhaling, helaas
Viktor is de norm,quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Is Viktor zo groot of die twee zo klein
die Viktor is lang, meer dan 1,90 ofzoquote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Is Viktor zo groot of die twee zo klein
nou je het zegt, dit is de al jaren oude 'kipfiletjes' mevrouw aflevering.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Ik dacht dat het een nieuw seizoen zou zijn. Sorry lieve SC
Ik dacht al, handjes schudden, dat klopt nietquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Ik dacht dat het een nieuw seizoen zou zijn. Sorry lieve SC
Der zoon heeft nóg meer talentquote:
Of gewoon niet trouwenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
Tsja, dan had je de knip moeten trekken en gelijk naar Borsato moeten gaan.......maarja, geld he....
Ja inderdaad. Maar deze vond ik wel wat heftiger zeg.quote:
Komen inderdaad wel over als honden die op een slechte dag een kind ernstig toe kunnen takelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar deze vond ik wel wat heftiger zeg.
Maar als je zag hoe die honden tekeer gingen toen frank eraan kwam... :/quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof wel dat dit voor een deel wegpesten is. Die knul komt uit een hele andere sociale klasse dan hun. Groter huis, dikke Mercedes en dan die honden. Die honden doen anders als hij van huis is omdat die beesten waaks zijn. Die slaan aan als ze wat horen. Ik geloof ook wel dat die vrouw bang is, maar ik zie eerlijk gezegd geen schokkend iets bij die honden. Het zijn gewoon... honden.
Dat was niet mis nee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Isane het volgende:
[..]
Maar als je zag hoe die honden tekeer gingen toen frank eraan kwam... :/
Ja ok. Maar bij Victor gebeurde er dan weer weinig als ik het zo zag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Isane het volgende:
[..]
Maar als je zag hoe die honden tekeer gingen toen frank eraan kwam... :/
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:21 schreef E.T. het volgende:
Wat een stank moet er uit die tuin komen.. Zeker 's zomers
Niet echt een bijpassende post icon, vermoed ik zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef praadje het volgende:
Die honden kunnen inderdaad over dat hek heen als ze willen. Wel eens meegemaakt met net zo'n grote hond en een hek van die hoogte.
Maar hij is er zo aan gehechtquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:25 schreef praadje het volgende:
Sneu wel dat die honden gewoon 3 a 4 dagen per week alleen zijn.
Haha nee, die staat standaard ingesteld. Komt inderdaad soms wat raar over maar ik vergeet dat die er staat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
Niet echt een bijpassende post icon, vermoed ik zo.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Isane het volgende:
SPOILER
https://www.funda.nl/koop(...)ostermanswijk-wz-11/
te koop
Sherlocksquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef amaranta het volgende:
Het huis van mark staat op funda, staat op Twitter
Die honden verdienen beter ja. Met een geschikt baasje kunnen het volgens mij best fijne huisdieren worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:25 schreef praadje het volgende:
Sneu wel dat die honden gewoon 3 a 4 dagen per week alleen zijn.
Ook typisch iemand uit klazienaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kolere, Drenthe stond er weer goed op vandaag.
Helaas geen leuk woordgrapje.
Dat is wel een beetje het stereotype ja.quote:
De cavia's staan niet op de foto's, ze zijn dus toch opgegeten door de honden!!! 😇quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Isane het volgende:
SPOILER
https://www.funda.nl/koop(...)ostermanswijk-wz-11/
te koop
wel een kant en klare zuipkeet in de tuun.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel als ik die huizenprijzen zieZo'n groot verschil met de Randstad. Ik had zijn huis wel wat groter verwacht.
Tja, gevoelsmatig komt de halve Randstad hier ook heen voor de lage huizenprijzen en/of te ''Drenthenieren''.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel als ik die huizenprijzen zieZo'n groot verschil met de Randstad. Ik had zijn huis wel wat groter verwacht.
dat huis is wel een postzegel hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
goede uitspraak?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef praadje het volgende:
Wel een goede uitspraak. Ik zou ook bang zijn voor mijn kleinkinderen. Hoeveel ik ook van honden hou.
Die gaan we ongetwijfeld nog een keer terug zien bij meester visser. Sneu voor de beesten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
goede uitspraak?
hij gaat verhuizen en de riedel begint opnieuw
honden zijn nog steeds de dupe
Inderdaad, probleem wordt verplaatst.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef Banaanvragen het volgende:
goede uitspraak?
Ja, dat is ook weer waar. Daar heb ik even niet bij stilgestaan. Ik doelde meer dat het voor de buren fijn is. Maar hij zal inderdaad niet vaker thuis zijn en de honden zullen nog steeds aan hun lot overgelaten worden. Nog maar niet te spreken over de nieuwe buren die hij gaat krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
goede uitspraak?
Zou jij daar anders niet gek van worden als de honden de hele dag door blaffen ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof wel dat dit voor een deel wegpesten is. Die knul komt uit een hele andere sociale klasse dan hun. Groter huis, dikke Mercedes en dan die honden. Die honden doen anders als hij van huis is omdat die beesten waaks zijn. Die slaan aan als ze wat horen. Ik geloof ook wel dat die vrouw bang is, maar ik zie eerlijk gezegd geen schokkend iets bij die honden. Het zijn gewoon... honden.
Die honden vertonen normaal gedrag gezien de situatie waar ze in leven. Dat bedoelde ik meer. Ik ben verder ook van mening dat het merendeel van de hondeneigenaren geen hond horen te hebben. Maar weinig mensen weten hoe ze een hond moeten houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:00 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Zou jij daar anders niet gek van worden als de honden de hele dag door blaffen ?
En zelf is de verzorger de hele week op pad dus ze stoppen ook niet snel met blaffen.
Baasje had ze niks geleerd en ging tijdens de opname/uitzending al bijna mis toen het baasje met veel moeite ze achter het hek moest krijgen omdat ze door het lint gingen, heb je die schokkende beelden niet gezien dan?
En die dikke stront bulten in de tuin om te kotsen als je daar als buren op terras buiten wil zitten, die lucht...
Lijkt mij niet prettig toe als je daar langs loopt en de honden gaan uitbreken omdat het hek los is gegaan en baasje is nergens te bekennen.
Honden hebben is prima als je ze ook verzorgt dat was hier duidelijk niet het geval.
Als ik huisdieren wil zorg ik ook dat ze voldoende aandacht krijgen.
Mijn buren hebben allebei honden btw 1 kant een herdershond en andere kant 3 kleine honden en ik heb er geen last van want ze verzorgen die dieren ook, tuin is netjes en het is hooguit een paar keer blaffen als ze bezoek hebben daar en dan is het weer gedaan, ik zou er ook niet naast willen wonen als de honden de hele dag doorgingen met blaffen.
Met katten kan het soms nog. Die laten zichzelf uit . Maar met grote honden moet je minimaal 2x per dag een uur lopen! Ik had graag een hond gehad, Maar daar moet je de ruimte en tijd voor maken. 4 dagen alleen is niet okquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:51 schreef mrevil1337 het volgende:
Ik vond met die honden wel heel extreem dat de "verzorger" dat zelf niet inzag dat het zo niet kan als je de hele week weg bent, vind het sneu maar eigenlijk zou je ze moeten afpakken omdat ze waardeloost werden(lees geen aandacht krijgen).
Maar ach verhuizen en dan begint het probleem weer van voor af aan.
Het is ok als je op de steppen in Rusland woont. Maar niet in een wwonwijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:11 schreef amaranta het volgende:
Met andere woorden. Het probleem wordt gewoon verplaatst.
Ja daaag, die honden zijn bloedlink. Moest je kijken hoe ze reageerden op dat witte hondje. Niet normaal. Als ze niet aangelijnd waren werd dat hondje verscheurd. Die beesten zijn compleet doorgedraaid en hebben training en aandacht nodig. Ik heb ook wel eens honden gehad, maar die waren poeslief, waren getraind. Helemaal niets aan de hand, ook niet met andere honden. Maar ja, geen rashonden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die honden vertonen normaal gedrag gezien de situatie waar ze in leven. Dat bedoelde ik meer. Ik ben verder ook van mening dat het merendeel van de hondeneigenaren geen hond horen te hebben. Maar weinig mensen weten hoe ze een hond moeten houden.
Hele andere sociale klasse? Ja, die jongen is gewoon een kamper. Kraanmachinist, en meer is hij niet. Dikke Mercedes? Deze is bijna 20 jaar, staan voor een habbekrats te koop.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die honden hebben passende opvoeding nodig, vooral dat soort honden. Als ze dat krijgen zijn het al hele andere beesten. Dusja, ik vind dat ze normaal gedrag vertonen gezien de situatie waar ze in zitten. Dwz geen opvoeding, geen discipline, geen of weinig aandacht.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ja daaag, die honden zijn bloedlink. Moest je kijken hoe ze reageerden op dat witte hondje. Niet normaal. Als ze niet aangelijnd waren werd dat hondje verscheurd. Die beesten zijn compleet doorgedraaid en hebben training en aandacht nodig. Ik heb ook wel eens honden gehad, maar die waren poeslief, waren getraind. Helemaal niets aan de hand, ook niet met andere honden. Maar ja, geen rashonden.
Precies. Maar het baasje zal het allemaal wel. Als je elke week vier dagen van huis bent moet je geen dieren nemen.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die honden hebben passende opvoeding nodig, vooral dat soort honden. Als ze dat krijgen zijn het al hele andere beesten. Dusja, ik vind dat ze normaal gedrag vertonen gezien de situatie waar ze in zitten. Dwz geen opvoeding, geen discipline, geen of weinig aandacht.
Je kan het die honden niet kwalijk nemen hoe ze nu zijn.
Als je al overdag weg bent van huis vind ik dat je geen hond moet nemen. Dwz van smorgens tot savonds niet thuis zijn. Honden moeten uitgelaten worden, een paar keer per dag. Niet laten schijten in een tuin.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:10 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Precies. Maar het baasje zal het allemaal wel. Als je elke week vier dagen van huis bent moet je geen dieren nemen.
En dat huis is ook niet groot dus ik snapte zijn opmerking ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:05 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Hele andere sociale klasse? Ja, die jongen is gewoon een kamper. Kraanmachinist, en meer is hij niet. Dikke Mercedes? Deze is bijna 20 jaar, staan voor een habbekrats te koop.
En dan die oorringetjes. Als ik dit type zo bekijk...quote:Op maandag 1 maart 2021 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat huis is ook niet groot dus ik snapte zijn opmerking ook niet.
Ik verbaas me er nog steeds over dat mensen denken dat ik een M ben. Met zo'n nicknaam, komopquote:Op maandag 1 maart 2021 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat huis is ook niet groot dus ik snapte zijn opmerking ook niet.
Op zich niks mis met het huis, maar hij mag de tuin ook wel eens een beurt geven, eh, tuin?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over dat mensen denken dat ik een M ben. Met zo'n nicknaam, komop![]()
Ik dacht dat het een groot huis was totdat ik zag dat het een soort 2 onder 1 kap is.
dat sowieso!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ligt er aan, aan wie je het vraagt![]()
Bomen aflevering deel 16739
Precies wat ik al zei, inclusief het erfgrensverhaal. Ik ga ook maar solliciteren als tv-rechter denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een gezeur weer over blaadjes in de tuin. Blaadjes in de tuin vallen niet onder overlast. Ik denk dat die boom gewoon mag blijven staan, tenzij hij gevaar op zou blijken te leveren (plakoksel of zo) of te dicht op de erfgrens zou staan. Dit lijken mij echter huizen van een woningbouwvereniging, dus dan gaat die erfgrensregel vaak al niet op omdat er dan geen grens is waar het perceel van de een begint en dat van de ander ophoudt, omdat het in feite dan 1 groot perceel van 1 eigenaar is. Als de buren de boom desondanks weg willen hebben zullen ze zich denk ik tot de woningbouwvereniging moeten richten. Die is echter eiser noch verweerder in deze zaak, dus ik denk dat de uitspraak wordt dat de boom mag blijven staan.
ik wel maar weet niet precies wat het isquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:34 schreef SignificanteAnder het volgende:
Met een helm op geboren? Nog nooit van gehoord.
Ik wel ik ben er ook mee geboren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
ik wel maar weet niet precies wat het is
Geef het hem maar te doen als je eerst 250km hebt moeten rijden, dan loopt te ouwehoeren met een vrouw waarbij 25 boedahs je aanstaren en je een afschuwelijke bak OplosKoffie weg zit te nippen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Victor altijd dom kijken als iemand zijn verhaal doet. Zo'n blik van ik doe net of het me interesseert, maar eigenlijk boeit heel dat verhaal me geen reet.
Ik heb dat iedere aflevering bij hem.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:49 schreef Drass het volgende:
[..]
Geef het hem maar te doen als je eerst 250km hebt moeten rijden, dan loopt te ouwehoeren met een vrouw waarbij 25 boedahs je aanstaren en je een afschuwelijke bak OplosKoffie weg zit te nippen.
En die vervolgens antwoordt dat de pruik er niet uit ziet. Terwijl ze zelf met een soort dode poedel op haar hoofd rondloopt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:29 schreef Drass het volgende:
Aan je bijna blinde vriendin vragen of de pruik staat, haha.
Zal wel een soort taxipotje voor zulke mensen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:48 schreef Drass het volgende:
100km enkele reis met de taxi. Ook wel een duur grapje..
Tja maar het zijn vaak van die vrouwtjes onder elkaar. Als het volledig eenrichtingsverkeer is, en de ander nooit uit zichzelf reageert, moet je niet blijven pushen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 01:49 schreef kalinhos het volgende:
Iedereen kent ook wel zo’n vrouwtje wat elke dag op Facebook iedereen gedag zegt en idd onder elke privé foto : geniet ervan! zegt. Kan allemaal goedbedoeld zijn maar komt enorm irritant over.
En dan met als afzender An.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:42 schreef Patroon het volgende:
https://www.facebook.com/handgemaaktepruiken
Zullen we haar even een fijn weekend wensen?
https://www.facebook.com/(...)A1MzAwMTA0MTg3MjQ%3Dquote:
Ja lol dat is juist het leuke van Victor. Die kijkt altijd verbaasd als iemand poep praat en gaat er lekker in mee. Die draagt het programma. Verder heb ik echt hardop gelachen toen de An de pruik opzetten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Victor altijd dom kijken als iemand zijn verhaal doet. Zo'n blik van ik doe net of het me interesseert, maar eigenlijk boeit heel dat verhaal me geen reet.
quote:Wauw echt geweldig deze prachtige haarwerk met krullen wauw wauw kijk echt uit naar komende vrijdag weet gewoon dat dit zo heeft moeten zijn dat ik jou ben tegen gekomen de angels hebben jou op mijn pad gezet Teresa want ik had niet gedacht als ik het niet had geweten en ik was deze prachtige vrouw een haarwerk zou dragen echt jij bent echt de beste tot nu toe die dit zo mooi en levensecht maakt dat het echt niet te onder scheiden is van mens eigen haar dit is echt een gave die je niet leert maar al in jou zit en door liefde en studeren zich ontwikkelt in deze prachtig mooie en sexy haarwerken
Van interpunctie heeft ze ook nog nooit gehoord.quote:
Ik zie net een voorstukje. Ik dacht dat Chriet Titulaer dood was?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:44 schreef Ole het volgende:
straks
De Surinaamse Hellen wordt gek van de herrie van de stampende kinderen van haar bovenburen. Volgens buurman Hamid maken kinderen nu eenmaal geluid. Als de buurvrouw rust wil, moet ze maar naar een seniorenflat verhuizen.
Iedereen weet de uitslag al.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:38 schreef Isane het volgende:
Oke de eis: dikkere ondervloer #bonjemetdeburen
Precies met een baan ga je weg voor ze wakker zijn en kom je thuis wanneer die koters gaan eten en slapen dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:39 schreef Drass het volgende:
Probleem is natuurlijk ook dat dit soort mensen niks doen gedurende dag....
Werk of hobby's of vrijwilligerswerk?
Als je moet thuiswerken is dit minstens zo hinderlijk... Of na een werkdag thuiskomen in de herrie en terwijl je in bed ligt nog altijd gestampt moeten horen...quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:39 schreef Drass het volgende:
Probleem is natuurlijk ook dat dit soort mensen niks doen gedurende dag....
Werk of hobby's of vrijwilligerswerk?
Jepquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
BNers in het ziekenhuis? Serieus?![]()
Wat een troep
Nogal ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:24 schreef Isane het volgende:
Bizarre uitspraak weer, netzoals vorige week
???? Doe ff normaalquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:26 schreef Moass het volgende:
Visser wil zijn pik in die negerin hangen
quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Maar ongepaste en onnodige opmerking
Al bijna 4500 euro opgehaald! Daar kan ie een best vloertje van laten leggen. Vooral als je bedenkt dat hij het laminaat in principe gewoon opnieuw kan gebruiken, want daar was niets mis mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:12 schreef Isane het volgende:
https://www.gofundme.com/(...)n=p_lico+share-sheet
inzamelingsactie voor een nieuwe ondervloer
Inmiddels ¤11.458quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Al bijna 4500 euro opgehaald! Daar kan ie een best vloertje van laten leggen. Vooral als je bedenkt dat hij het laminaat in principe gewoon opnieuw kan gebruiken, want daar was niets mis mee.
3 maanden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:45 schreef amaranta het volgende:
Fijn voor hem. Maar wanneer waren de opnamen en op wat voor termijn moest hij die vloer vervangen hebben?
Inderdaad, vond het heel schrijnend voor die man. Terwijl hij al flink de portemonnee had getrokken juist om het qua vloer zo goed aan te pakken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vind het wel een harde uitspraak voor Chriet Titulaer, die duidelijk van goede wil is en nu enorm op kosten wordt gejaagd. Ik begrijp dat de woningbouw geen partij was in deze zaak, maar zou mevrouw niet gewoon kunnen eisen dat de verhuurder de vloer isoleert? Het lijkt mij een gebrek in de woning, want als ik zo naar het pand kijk schat ik het bouwjaar in op ergens begin jaren '80 en dan zou je toch geen houten vloeren meer tussen woningen verwachten. Je zou haast denken dat de woningen gebouwd zijn als eengezinswoningen en dat de verhuurder deze later gesplitst heeft om extra geld te kunnen verdienen.
Dat vind ik niet. Nu wordt de bovenbuurman feitelijk verantwoordelijk gesteld voor de gevolgen van wat in mijn ogen een bouwkundig gebrek aan de woning is. Ik zou het eerlijker hebben gevonden als meester Visser de klaagster in het ongelijk zou hebben gesteld en haar het advies mee zou hebben gegeven om haar pijlen op de woningbouwvereniging te richten. En anders had hij Hamid toch wel wat tips kunnen geven hoe hij voor de financiële schade aan zou kunnen kloppen bij de verhuurder. Ik begreep namelijk uit de uitzending dat die betonplex platen vastgeschroefd moet worden in de houten ondervloer. En onder de houten planken moest ook nog steenwol o.i.d. komen. Dat is volgens mij een woningverbetering, en daar kun je best de verhuurder aan laten meebetalen. Sowieso vraag ik mij af of je iets dergelijks uberhaupt zonder toestemming van de woningbouwvereniging mag doen! Over het algemeen mag je als huurder alleen aanpassingen doen die na vertrek eenvoudig en zonder schade achter te laten ongedaan gemaakt kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:15 schreef kalinhos het volgende:
Tis lullig voor die man (al is dat gelukkig opgelost) maar wat is t alternatief? Oke, stel de onderbuurvrouw zou verhuizen. Dan zou een volgende huurder toch precies hetzelfde probleem hebben?
Het probleem is de constructie en het ontbreken van het juiste dempingsmateriaal; het zou raar zijn als Mr Visser iets anders had besloten dan nu.
Idd. Splitsen van woningen om maar zoveel mogelijk te kunnen verhuren maar een beetje isolatie, ho maar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:17 schreef kalinhos het volgende:
De echte veroorzaker is natuurlijk de woningbouw , zoals zo vaak in dit programma.
Tuurlijk, Nederland telt duizenden en duizenden volslagen debielen, maar veel ruzies in dit programma zijn ontstaan omdat een woningbouwvereniging maar wat aankloot. Of het nou om grenzen gaat of om geluidsoverlast, vaak ligt zoiets niet bij 1 vd 2 buren.
Ja oke, daar zit ook wel wat in. Ik bedoelde meer van ja, er móet wel iets gebeuren. Elke dag dat geluid is gekmakend.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Nu wordt de bovenbuurman feitelijk verantwoordelijk gesteld voor de gevolgen van wat in mijn ogen een bouwkundig gebrek aan de woning is. Ik zou het eerlijker hebben gevonden als meester Visser de klaagster in het ongelijk zou hebben gesteld en haar het advies mee zou hebben gegeven om haar pijlen op de woningbouwvereniging te richten. En anders had hij Hamid toch wel wat tips kunnen geven hoe hij voor de financiële schade aan zou kunnen kloppen bij de verhuurder. Ik begreep namelijk uit de uitzending dat die betonplex platen vastgeschroefd moet worden in de houten ondervloer. En onder de houten planken moest ook nog steenwol o.i.d. komen. Dat is volgens mij een woningverbetering, en daar kun je best de verhuurder aan laten meebetalen. Sowieso vraag ik mij af of je iets dergelijks uberhaupt zonder toestemming van de woningbouwvereniging mag doen! Over het algemeen mag je als huurder alleen aanpassingen doen die na vertrek eenvoudig en zonder schade achter te laten ongedaan gemaakt kunnen worden.
22kquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Inmiddels meer dan EUR 20.000! Die man kan inmiddels een vloer van tropisch hardhout bekostigen
Ze willen echt veel te veel afleveringen maken, meer dan de helft van de gevallen is te beschamend om te kijken...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:53 schreef Gia het volgende:
Bij wordt u al geholpen, vandaag, een alleenstaande moeder die ratten in huis heeft en dat komt, o.a., doordat de buurman 2 deuren verder een groene tuin heeft, i.p.v. verhard, en de vogeltjes voert met vetbollen.
Ze willen de buurman dwingen alle planten te verwijderen en de tuin te bestraten.
Wat???
Valt me op dat die Groos met elke klacht meegaat. Een tuin die niet groen mag zijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:57 schreef bijdehand het volgende:
Ze willen echt veel te veel afleveringen maken, meer dan de helft van de gevallen is te beschamend om te kijken...
Ja! Ook altijd vragen naar hoe iets voelt. En Visser kijkt mensen niet meer aan als hij slecht nieuws heeft!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me op dat die Groos met elke klacht meegaat. Een tuin die niet groen mag zijn!
Dan moet je dus bij de woningbouw/verhuurder zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 06:17 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zit in een soort gelijke situatie, als die surinaamse vrouw met haar boven buren
de verhuurder verhuurt onrechtmatige woningen, met muren en plafonds van papier, dus dat is een crimineel feitquote:Op woensdag 24 maart 2021 06:56 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dan moet je dus bij de woningbouw/verhuurder zijn.
Ik vond het ook een raar verhaal. Het grootste probleem lijkt mij dat die ratten zo de woning in kunnen komen. Gewoon van onder de dakpannen de spouwmuur in, en vandaar uit tussen vloeren en plafonds door. Waarom wordt dat niet dicht gemaakt? Heel veel mensen voeren vogels, en zolang dat gewoon op een normale manier gebeurt (met bijv. van die pindakaasbollen) heb ik er nog nooit van gehoord dat dat tot rattenoverlast leidde. Ik denk dat het veel effectiever zou zijn om al die ingangen in de woningen door de verhuurder dichtgemaakt zouden worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:53 schreef Gia het volgende:
Bij wordt u al geholpen, vandaag, een alleenstaande moeder die ratten in huis heeft en dat komt, o.a., doordat de buurman 2 deuren verder een groene tuin heeft, i.p.v. verhard, en de vogeltjes voert met vetbollen.
Ze willen de buurman dwingen alle planten te verwijderen en de tuin te bestraten.
Wat???
Ik heb een jaren 30 woning, en elke winter huismuizen tussen de vloeren. Is niet aan te beginnen om dat dicht te maken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vond het ook een raar verhaal. Het grootste probleem lijkt mij dat die ratten zo de woning in kunnen komen. Gewoon van onder de dakpannen de spouwmuur in, en vandaar uit tussen vloeren en plafonds door. Waarom wordt dat niet dicht gemaakt? Heel veel mensen voeren vogels, en zolang dat gewoon op een normale manier gebeurt (met bijv. van die pindakaasbollen) heb ik er nog nooit van gehoord dat dat tot rattenoverlast leidde. Ik denk dat het veel effectiever zou zijn om al die ingangen in de woningen door de verhuurder dichtgemaakt zouden worden.
Ik ook, er kon geen lachje af bij de onderbuurvrouw.Ik kreeg ook niet de indruk dat hij toneel speelde of zo maar het echt meende.Nu lees ik dat hij het geld terug laat storten waarschijnlijk.Omdat een bedrijf de vloer al aanbood.22.000 euro...quote:
Dat is het format van het programma, meester visser heeft eerder gezegd dat het gezien moet worden als de consumentenman. En dat aandacht en begrip misschien wel belangerijker is dan een juridische optie.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt me op dat die Groos met elke klacht meegaat. Een tuin die niet groen mag zijn!
Het programma is sowieso minder geworden. Het heet nu "wordt u al geholpen" en er zijn een voedingsdeskundige, een financieel adviseur, een kinderpsycholoog en straks nog een familierechtadvocaat aan toegevoegd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is het format van het programma, meester visser heeft eerder gezegd dat het gezien moet worden als de consumentenman. En dat aandacht en begrip misschien wel belangerijker is dan een juridische optie.
Je weet dat 'Wordt u al geholpen' een programma is dat los staat van Mr. Frank Visser doet Uitspraak? Of bedoel je dat het een matige opvolger is van Mr. Frank Visser rijdt visite? (geen idee of dat zo is)quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het programma is sowieso minder geworden. Het heet nu "wordt u al geholpen" en er zijn een voedingsdeskundige, een financieel adviseur, een kinderpsycholoog en straks nog een familierechtadvocaat aan toegevoegd.
Ja idd. Het dieet advies van de week was ook 3 x bout en langdradig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het programma is sowieso minder geworden. Het heet nu "wordt u al geholpen" en er zijn een voedingsdeskundige, een financieel adviseur, een kinderpsycholoog en straks nog een familierechtadvocaat aan toegevoegd.
10 minuten gelul om uit te komen op minder eten en meer bewegen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:05 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Ja idd. Het dieet advies van de week was ook 3 x bout en langdradig.
En om te horen dat iemand 98 kilo weegt en wat anders wil in het leven. Helft van de Nederlanders vallen hier in.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:15 schreef -0- het volgende:
[..]
10 minuten gelul om uit te komen op minder eten en meer bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |