Spannendquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:02 schreef Sumppi het volgende:
Er werd net een doos gebracht met daarop: 'Pietenpost' en een 'Pakje van de Sint'.![]()
Nieuwsgierig!
Succesquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
2 zelfs begrijp ik net.
Spannend wel dus
Spannend!quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
2 zelfs begrijp ik net.
Spannend wel dus
Spannend! En succes.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
2 zelfs begrijp ik net.
Spannend wel dus
Aan de ene kant lijkt het me fijner dan met allemaal vrouwen te moeten werkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Diegene waar ik net over werd gebeld is wel grappig.
Ze zoeken een vrouw die in een mannenwereld kan werken....
(Nou heb ik meer dan 1 zo’n bedrijf op mn cv)
Maar als vrouw in zo’n bedrijf... is gewoon echt heel leuk.
Mits je je dus niet laat gek maken.
Wat lief van opaquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:07 schreef Sumppi het volgende:
Pakjesavond vieren we hier natuurlijk voor de kinderen. Dan zullen we 's middags allemaal samen hapjes maken voor 's avonds. Ik heb er veel zin in! In het pakket zaten handpoppen (pieten, Sint en het paard), een puzzel, schilderspul en heel veel lekkers!Opa had het verstuurd.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Sumppi het volgende:
Tante van m'n man is overleden aan covid-19 en haar man is ook besmet.
Oh naarquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Sumppi het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Sumppi het volgende:
Emotioneel weet ik het eigenlijk niet. En verder begreep ik dat hij niet zo ziek is, maar wel net positief getest.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]gecondoleerd
Hoe gaat het nu met hem?
Dankje.quote:
Maakt de rest ook gedichten? Lijkt me heel leuk om het nog te blijven vieren met oudere kinderen (in jouw geval dochter).quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier... wel pakjesavond gewoon omdat we dat leuk vinden.
Nu bezig met het wassen van citroenen omdat ik citroenrasp en sap nodig heb
Nou ben ik normaal instaat om citroenrasp in een potje te kopen... maar dat is gesuikerd dus dan heb ik geen idee hoeveel te gebruiken gezien er ook nog een boel suiker in gaat.
En nog nooit gemaakt.. dus hoop dat het lukt
Maar klinkt bij jullie ook gezellig. En uiteindelijk is dat natuurlijk waar het om gaat.
Ik moet dus nog even een gedicht verzinnen.
Meerdere eigenlijk.
Jazeker.. alleen dochterlief normaal niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maakt de rest ook gedichten? Lijkt me heel leuk om het nog te blijven vieren met oudere kinderen (in jouw geval dochter).
Leuk! Veel plezierquote:Op woensdag 25 november 2020 08:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voor het eerst sinds maart weer even mijn nichtje zien
dat is toch weer meer dan de afgelopen maanden bij elkaarquote:Op woensdag 25 november 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thankshet is maar even iets ophalen maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |