quote:Op woensdag 25 november 2020 15:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
De heren hebben dan weer geen poseerzin...
Hier in chillmodus op de schoorsteen dus
Nog steeds ook bij diegene op de foto.quote:
Vergeet meneer dat hij kat is?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nog steeds ook bij diegene op de foto.
De andere heeft hem inmiddels uitgetrokken.
Geen slagaderlijke bloedingen ook ofzo..
Vorig had hij dat kerstpakje van de hema... die je ook voor mensen had.. de halve dag aan. Maar die capuchon vond ie wel irritant... dit valt duidelijk wel meequote:
Ik heb dat ook wel eens hoor.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Dat je onder de douche uit komt en dan pas ziet dat er geen handdoeken liggen....
Washandjes zijn toch niet zo handig om af te drogen
Regelmatig... en zeker nu het winter is ben ik staat om naar boven te appen dat iemand me moet komen redden met een handdoekquote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens hoor.
Met een washandje.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Dat je onder de douche uit komt en dan pas ziet dat er geen handdoeken liggen....
Washandjes zijn toch niet zo handig om af te drogen
Ik woon in een duplex appartement. Gelukkig is het in mijn badkamer lekker warm maar beneden in de woonkamer kouder.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Regelmatig... en zeker nu het winter is ben ik staat om naar boven te appen dat iemand me moet komen redden met een handdoek
(Badkamer is hier beneden, woonkamer boven... en de slaapkamer waar de handdoeken liggen is ijskoud swinters)
Ja ik ook.. en als ik het thuis vergeet is het minder erg... want om het hoekje van de badkamer en in de gang is het warm.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik woon in een duplex appartement. Gelukkig is het in mijn badkamer lekker warm maar beneden in de woonkamer kouder.
Meestal leg ik de grote handdoek al klaar.
In huis genoeg ja...quote:Op woensdag 25 november 2020 18:20 schreef drakin het volgende:
Nooit last van, zoveel handdoeken in huis
Zet je hem aan het werk om een handdoek te brengenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In huis genoeg ja...
maar zeker bij mijn lief thuis vergeet ik het echt te vaak.
@:sumppi nee hoor... ene ligt nu met trui boven de kachel te slapen.
De ander was hem na een uurtje wel zat dus die loopt gewoon weer zonder.
Uhu... natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2020 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zet je hem aan het werk om een handdoek te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gezellig en leuk.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren goed bezig geweest dus Uhmmpie
Aan het wachten op AH.
Het komt altijd goed.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier gaat het een beetje rampzalig.
Straks hulpverlener over de vloer.
Maar dat maakt niet uit. Komt allemaal goed
Je bent er maar druk meequote:Op donderdag 26 november 2020 11:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Tijd vliegt hier..
10 kadootjes inpakken verder..
moet er nog steeds een tulband gebakken worden.
Dus nu eerst maar kadootjes van lief.. want die komt straks hierheen.
En daarna maar eens de keuken induiken.
mja wij vieren het zaterdag al.. dus geen uistelopties meerquote:Op donderdag 26 november 2020 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent er maat druk mee
Wij zijn ondertussen voorbereidingen aan het treffen om vanavond weer thuis te kunnen brouwen.
Brouwen voor de verkoop lijkt echt geen vooruitgang in te zittenzou bijna op zoek gaan naar een andere brouwerij, maar er zijn er bijna geen met deze oplage
Oja dat is waar ookquote:Op donderdag 26 november 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja wij vieren het zaterdag al.. dus geen uistelopties meer
ondertussen discussie met school want ze zijn ons vergeten met de 10 minutengesprekken.
en... lastig met dat brouwen..
en het is geen optie om toch iets meer te doen?
of is dat meteen echt heel veel?
crowdfunding is ook best lastig denk ik?quote:Op donderdag 26 november 2020 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook![]()
En vervelend van school, kunnen ze er nog iets tussen plannen.
Qua verkoop geloof ik wel dat het goed zou komen alleen moeten we dan zelf flink wat geld inleggen en dat hebben we gewoon niet. En weer crowdfunding waren we eigenlijk niet van plan
Nouja de vorige keer hadden we binnen 2 dagen 1800 euro (heel veel meer dan ons doel was). En sindsdien volgen veel meer mensen ons avontuur. Maar we hebben juist iedereen steeds verteld dat we dat deze keer niet gingen doen. Dus het moet heel raar lopen, wil ik het toch gaan doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
crowdfunding is ook best lastig denk ik?
want je moet wel even eerst al die zieltjes winnen
en vanavond.. zal wel niet.
maar het is online.. dus wat mij betreft kan het ook een andere keer.
en het is maar 10 minuten... dus je zou denken.. dat het ergens een moment wel moet kunnen.
mja ligt aan je familie denk ikquote:Op donderdag 26 november 2020 12:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja de vorige keer hadden we binnen 2 dagen 1800 euro (heel veel meer dan ons doel was). En sindsdien volgen veel meer mensen ons avontuur. Maar we hebben juist iedereen steeds verteld dat we dat deze keer niet gingen doen. Dus het moet heel raar lopen, wil ik het toch gaan doen.
Soms zit ik te denken aan geld lenen van familie, maar je hoort altijd dat daar alleen maar gezeik van komt.
Achja ben gewoon even gefrustreerd.
Ja zou je zeker zeggen....
Bij jou dochter zal het gesprek sowieso niet zo spannend zijn heb ik het idee?
Ah ja dan snap ik dat je wel even een gesprek wil.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja ligt aan je familie denk ik
die ken jij beter dan ik
en zolang je het relatief snel kunt terugbetalen zal het meevallen denk ik
het wordt lastiger als je dat niet kunt om wat voor reden dan ook
en op zich gaat het prima..
behalve dat we graag eens van de wiskunde docent hadden willen horen hoe het nou echt zit
want de verhalen die hier thuis doorsijpelen zijn niet zo fijn
en inmiddels ish et bijna kerst en hebben ze 1 toets gehad...
die door het hele leerjaar met een gemiddelde ergens rond de 3 is gemaakt
maarja.. dat staat dus wel op dr rapport en gezien ze er toch al niet zo'n held in was... word het lastig ophalen naar een voldoende vrees ik
dus toch wel benieuwd naar hoe het zit nu... en niet onbelangrijk.. wat wij kunnen doen.
want afgelopen toets (waar nog geen cijfer van is) had ik het binnen 5 minuten uitgelegd hoe het werkte
en ik ben GEEN wiskunde wonder ofzo... dus dat is wel een beetje vreemd.
Dan heet het nog rekenenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben heel slecht in wiskunde maar probeer toch bij te scholen.
Niveau 8 tot 9 jaar
Vandaag voelt als een goede dag aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Jammer om te horen dat het nog steeds niet echt goed gaat CotS.
Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef Patapon het volgende:
Pfff, Swap en Sinterpluis (sinterklaas voor dieren) zijn de deur uit.Nu nog 2 Round Robin boekjes en 2 boekjes uit de andere groep (want daar is ruzie) en dan kan ik eindelijk verder met de kerstkaarten....ik heb er pas 15 en moet er 50 hebben.
![]()
Alle andere hobby's staan dus even stil.
Wow... Dat is veel werk allemaal... Veel succes en plezierquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef Patapon het volgende:
Pfff, Swap en Sinterpluis (sinterklaas voor dieren) zijn de deur uit.Nu nog 2 Round Robin boekjes en 2 boekjes uit de andere groep (want daar is ruzie) en dan kan ik eindelijk verder met de kerstkaarten....ik heb er pas 15 en moet er 50 hebben.
![]()
Daar zou ik een heel jaar voor nodig hebben denk ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef Patapon het volgende:
![]()
Het gaat toch om de leuk? Ik ben de "kneus" van de tekenclub, maar het is zo leuk en gezellig. Met andere woorden: je geniet, die het is okequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag rustig aan want nog in quarantaine. Test van mijn vader was negatief maar ik zit gewoon de tijd uit.
Misschien wat krabbelen in een schriftje. Ben geen tekentalent maar vind het af en toe wel leuk.
Wat een goed idee! Dat gaat gezellig staan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een vriend gaat een lange plank ophangen in de woonkamer boven de plank om staande projecten op te zetten. Ik laat dingen gaan omdat ik er geen ruimte voor heb
Thnx! Ja! Het is nu een saaie witte muur. Dus niet te druk en ik wil gewoon dingen makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Dat gaat gezellig staan.
Ik heb me ook misdragen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:28 schreef Sumppi het volgende:
Ja, mooi dat je dan weer plek hebt om het kwijt te kunnen.![]()
Hier is het hout voor de boekenkast binnen. Ik hoopte dat mijn man onmiddellijk naar zijn werkplaats zou snellen om planken te vlakken en weet ik wat, maar hij zegt dat het hout nog te vochtig is.![]()
En ik heb op deze black friday toch een bestelling gedaan. Bij de HEMA hebben ze fijne lange shirts en ik heb sokken besteld. Nu weer over tot het boycotten van de gekte.
Dat begrijp ik wel. Van de Wizard of Oz heb ik denk ik 4 versies.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb me ook misdragen.
Hele mooie geïllustreerde editie van alice in wonderland gekocht voor 20¤
(Zwak voor mooie boeken en ook voor bepaalde verhalen. Wizard of Oz en The Neverending Story wil ik ook graag nog eens in luxe editie. Maar dat komt vanzelf wel een keer)
En net toen ik toch bij de hema was.. meteen even hemdjes en nieuwe shirtjes meegenomen
Hoop voor je dat dé baan daar tussen zit. Heb je er een goed gevoel over?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Aantal lopende serieuze sollicitaties nu weer terug op 3.
https://www.amazon.nl/dp/(...)_imm_c_k4jWFb7KD4P9Gquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:21 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Van de Wizard of Oz heb ik denk ik 4 versies.Van Alice in Wonderland alleen een vertaling.
[..]
Hoop voor je dat dé baan daar tussen zit. Heb je er een goed gevoel over?
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/(...)_imm_c_k4jWFb7KD4P9G
Zou er nog wel een hele oude versie van willen.
Maar voorlopig hier nu heel blij mee.
Wie weet wat ik ooit nog ergens tegenkom.
En qua baan... geen idee.
2 van de 3 is via detacheringsbureau waar ik eerder werkte. Dat helpt altijd op zich.
En de 3e... via sollicitatie van laatst waar ze iemand anders aannamen. Daar in ieder geval volgende week naar toe..
Alledrie de vacatures wel anders.. maar ook leuk.
Balen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:59 schreef drakin het volgende:
Ik ben weer eens aan het puzzelen, en mis nu al een stukje![]()
Echt zit hier een vloek op ofzo? Mijn Millenium Falcon puzzel was ook al een stukje ineens poef weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |