SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen.quote:
Ik denk dat het mij niks boeit eigenlijk. Misschien dat we weer naar de bioscoop, musea of dierentuinen mogen, maar zolang ik nog niet met het ov mag als het niet strikt noodzakelijk is, maakt dat mij niet uit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vanavond goed nieuws bij de persco, of denk je nog niet?
Zolang er nog idioten zijn tussen de 40-50 die menen dat ze recht hebben om met 80 man een feestje te hebben, verwacht ik weinig goeds.quote:Op dinsdag 17 november 2020 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vanavond goed nieuws bij de persco, of denk je nog niet?
Maar maak je zelf niet uit wat strikt noodzakelijk is dan? Als jij het belangrijk vind om bv 1 dag in de week naar het werk te gaan, dan moet je dat toch gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij niks boeit eigenlijk. Misschien dat we weer naar de bioscoop, musea of dierentuinen mogen, maar zolang ik nog niet met het ov mag als het niet strikt noodzakelijk is, maakt dat mij niet uit.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang er nog idioten zijn tussen de 40-50 die menen dat ze recht hebben om met 80 man een feestje te hebben, verwacht ik weinig goeds.
Goedemorgen
Goedemorgen dame, heren.quote:
Niet alleen dat, de 'cijfers' laten het ook nog niet toe vind ik. Zolang er dagelijks nog rond de 5000 nieuwe besmettingen bij komen (plus daarbij nog de besmettingen van mensen die zich niet laten testen) en het aantal opnames nog niet echt daalt, mag het wat mij betreft allemaal nog wel wat strenger.quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang er nog idioten zijn tussen de 40-50 die menen dat ze recht hebben om met 80 man een feestje te hebben, verwacht ik weinig goeds.
Goedemorgen
Ja, natuurlijk bepaal ik dat uiteindelijk zelf. Maar ik kan het voor mezelf niet verantwoorden om zomaar met het ov te gaan. Onder noodzakelijk versta ik een sterfgeval of zo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar maak je zelf niet uit wat strikt noodzakelijk is dan? Als jij het belangrijk vind om bv 1 dag in de week naar het werk te gaan, dan moet je dat toch gewoon doen.
Strenger hoeft voor mij nou ook niet direct. Maar ik zie ook nog niet echt ruimte voor veel versoepeling.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de 'cijfers' laten het ook nog niet toe vind ik. Zolang er dagelijks nog rond de 5000 nieuwe besmettingen bij komen (plus daarbij nog de besmettingen van mensen die zich niet laten testen) en het aantal opnames nog niet echt daalt, mag het wat mij betreft allemaal nog wel wat strenger.
Bij mijn schoonzus is het nu ook geconstateerd en mijn broer heeft het waarschijnlijk ook.
Hopelijk hebben ze milde klachten!quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de 'cijfers' laten het ook nog niet toe vind ik. Zolang er dagelijks nog rond de 5000 nieuwe besmettingen bij komen (plus daarbij nog de besmettingen van mensen die zich niet laten testen) en het aantal opnames nog niet echt daalt, mag het wat mij betreft allemaal nog wel wat strenger.
Bij mijn schoonzus is het nu ook geconstateerd en mijn broer heeft het waarschijnlijk ook.
Echt bizar dat....quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goedemorgen
Bij mijn broer valt het tot nu toe nog wel wat mee. Mijn schoonzus heeft het erger te pakken, al een paar dagen koorts en behoorlijke spierpijn, gelukkig heeft ze geen last van haar ademhaling.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze milde klachten!
Koorts en spierpijn had mijn dochter ook. En zelfs nu, echt al dik een maand later heeft ze nog steeds opgezwollen lymfeklieren, alsof haar lichaam nog steeds tegen de infectie aan het vechten is en voelt ze zich nog steeds niet echt fit. En zij is 18. Voor haar kon je het vergelijken met een griep inclusief nasleep.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mijn broer valt het tot nu toe nog wel wat mee. Mijn schoonzus heeft het erger te pakken, al een paar dagen koorts en behoorlijke spierpijn, gelukkig heeft ze geen last van haar ademhaling.
Zo werkt het bij ons niet hoor. Je moet toestemming vragen bij je manager om naar kantoor te mogen. En alles wordt geregistreerd en wekelijks een rapportage gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar maak je zelf niet uit wat strikt noodzakelijk is dan? Als jij het belangrijk vind om bv 1 dag in de week naar het werk te gaan, dan moet je dat toch gewoon doen.
Beterschap voor je broer en schoonzus! Gelukkig hebben ze er niet heel veel last van en is er geen sprake van benauwdheid.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het account is al geband, maar ze vergeten de rotzooi op te ruimenquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
die spamhoer heb ik al doorgegeven![]()
ik ben blij dat ik ondanks de corona straks even mag golfen
Veel sterkte brother52 en hopen op een zo goed mogelijk herstel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lekker slimquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het account is al geband, maar ze vergeten de rotzooi op te ruimen
Ze zijn al bezig.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb even overal geveegd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
'Ze' vergeten niets, ik heb geband maar de posts komen er achter aan. En zijn nu ook weg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Das balen, hopen dat het een beetje meevalt. En Nederland doet het op zich niet heel slecht als je kijkt naar de rest van Europa en Amerika. Ben wel blij dat ik me donderdag wel even heb laten testen en dat dat negatief was, nu maar beter braaf doen en risico proberen te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik dacht al, er is nog iemand bezigquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb even overal geveegd.
Dus al die mafklappers die het afdoen als een simpel griepje hebben gewoon ongelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Koorts en spierpijn had mijn dochter ook. En zelfs nu, echt al dik een maand later heeft ze nog steeds opgezwollen lymfeklieren, alsof haar lichaam nog steeds tegen de infectie aan het vechten is en voelt ze zich nog steeds niet echt fit. En zij is 18. Voor haar kon je het vergelijken met een griep inclusief nasleep.
Hopelijk knappen ze snel weer op.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mijn broer valt het tot nu toe nog wel wat mee. Mijn schoonzus heeft het erger te pakken, al een paar dagen koorts en behoorlijke spierpijn, gelukkig heeft ze geen last van haar ademhaling.
Griep is influenza en COVID-19 is een variant van SARS, dus die hebben sowieso ongelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus al die mafklappers die het afdoen als een simpel griepje hebben gewoon ongelijk.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik dacht al, er is nog iemand bezigBedankt!
Ja, elke ochtend weerquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kom je hier nou alleen maar om te gapen?
just-me is niet zomaar just-her hequote:Op dinsdag 17 november 2020 12:21 schreef Rafeiro het volgende:
Admins die toestemming vragen aan just me, hoeveel paardenhoofden heeft dat gekost?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
just-me is niet zomaar just-her he
Dat wilde je niet in de coronatijd zei je laatst.quote:
Ja maar huuuuu, dat is ondertussen veel werk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wilde je niet in de coronatijd zei je laatst.
Dus opschonen die mailbox!
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef Fogel het volgende:
Nieuw album op komst van Goat the Head![]()
Still anticipating that final breath of relief? Fret not, respiratory support is provided by Norway’s premiere metal grottonauts Goat the Head with their latest track “Exhaler”. Out on November 27th, it is the second single off the upcoming full length album set for release on the 8th of January 2021.
A groovy and organic blend of extreme metal and traditional hard rock, the furious characteristics of “Exhaler” was conceived in Amper Tone Studios in Oslo together with producer Bård Ingebrigtsen.
Sail on straight to failure, hail the great Exhaler!
Goat the Head is Ketil L. Sæther (guitars), Per Spjøtvold (vocals and organ), Kenneth Kapstad (drums) and Trond Frønes (bass).
Ach, zolang Rutte maar niet live in een persco gaat gillen dat mensen gerust naar Curaçao op vakantie kunnen gaan....quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:03 schreef Rafeiro het volgende:
En Duitse vuurwerkhandelaren lachen zich een krul in de lul en verwachten dubbele omzet door het verbod in Nederland.
Gaat echt zo fout door dat verbod, knuppels bij de overheid snappen echt niets van de psyche van de mens.
Ik ken het niet, vanavond eens luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef Fogel het volgende:
Nieuw album op komst van Goat the Head![]()
Still anticipating that final breath of relief? Fret not, respiratory support is provided by Norway’s premiere metal grottonauts Goat the Head with their latest track “Exhaler”. Out on November 27th, it is the second single off the upcoming full length album set for release on the 8th of January 2021.
A groovy and organic blend of extreme metal and traditional hard rock, the furious characteristics of “Exhaler” was conceived in Amper Tone Studios in Oslo together with producer Bård Ingebrigtsen.
Sail on straight to failure, hail the great Exhaler!
Goat the Head is Ketil L. Sæther (guitars), Per Spjøtvold (vocals and organ), Kenneth Kapstad (drums) and Trond Frønes (bass).
En de josti's die daar heen gaan klagen nu dat ze niet meer mogen stappen....quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zolang Rutte maar niet live in een persco gaat gillen dat mensen gerust naar Curaçao op vakantie kunnen gaan....
Weet je het zeker? Je bent gewaarschuwd, het is op eigen risicoquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, vanavond eens luisteren.
Ik heb Napalm Death een paar keer live gezien, ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je bent gewaarschuwd, het is op eigen risico
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:21 schreef Rafeiro het volgende:
Admins die toestemming vragen aan just me, hoeveel paardenhoofden heeft dat gekost?
quote:Op maandag 16 november 2020 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Het plan is als volgt:
Dinsdag 17 november
19:00 uur: Out (selectie van nummers die uit de lijst zijn verdwenen)
19:30 uur: All-time Top 250, part 1 (beginnend bij 250 en dan zien we wel)
Alles goed hoor, oma van 4 kleintjes 😍quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey Choe ist? Of mag ik hier niet SC-en
Wij gaan al heel, heel lang terugquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:21 schreef Rafeiro het volgende:
Geniet ervanquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb Napalm Death een paar keer live gezien, ik kan wel wat hebben
Nou ken ik Napalm Death niet, maar die Goat heb ik 1x gehoord en ik kan me niet voorstellen dat dat te overtreffen valt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb Napalm Death een paar keer live gezien, ik kan wel wat hebben
Was even vergeten hoe oud u wasquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
Alles goed hoor, oma van 4 kleintjes 😍
En hier mag volop gekletst worden en niet alleen over muziek
[..]
Wij gaan al heel, heel lang terug
Ik heb 2 liedjes van Napalm Death gedraaid in de 2-minutenregelshows.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ken ik Napalm Death niet, maar die Goat heb ik 1x gehoord en ik kan me niet voorstellen dat dat te overtreffen valt.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en het paard dat ik in de Efteling van just me heb gekregen is gisteren weer afgestoft.
Dat monster staat nog steeds in de vensterbank hierMaar dat beest is intact
Zou jij, als mij, durven een cadeau van "just me" weg te pleuren?quote:
Klinkt best goed.quote:
Ik zou dat niet doen en dus niet durvenquote:Op dinsdag 17 november 2020 16:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou jij, als mij, durven een cadeau van "just me" weg te pleuren?
Das levensgevaarlijk joh.
Die beelden en zang van Nina Simone die ze lieten zien...quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, vanavond eens luisteren.
Zat gisteravond de nacht van de popmuziek terug te kijken en daar werd kort aandacht besteed aan 50 jaar metal. Dat kan beter, even kijken hoeveel subgenres ik in een show kan proppen
Bij Rory Gallagher hebben ze de verkeerde keuze gemaakt, dat waren beelden van Irish tour '74. Erg goed livealbum maar de beelden erbij op de videoversie zijn verschrikkelijk. Ze hadden beter bijvoorbeeld Shadowplay wat van Montreux '79 of een goede opname van A million miles away kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die beelden en zang van Nina Simone die ze lieten zien...
Ik moet niks hebben van zulke honden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:36 schreef Rafeiro het volgende:
Net even bij de buren binnen geweest en die hebben een pitbull achtige hond. Schat van een beest, maar met een soort van ADHD en een lompe kop. Die ramt je dus met de kop
Geen bijten of kwaad in zijn geheel, maar puur lomp en onbenullig.
Sukkel beest wel dus. Maar 1 en al spier, dus komt wel hard aan als stuiter de stuiter jou raakt
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik weet dat er hier wat mensen in het kerstpakketten topic meedoen. Heb daar eerder vandaag als een van de ontvangers een dankjewel post neer gemikt. Ook aan jullie gericht dus. Dat jullie hem niet missen
Die zijn vaak juist zoveel liever dan labradors etc...quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet niks hebben van zulke honden.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Everybody In the Place komt hier nu langs. zal de 1 na laatste zijn
Mee eens ja, voor het Prodigy-deel. Als je de zang bij PSB wegdenkt, zijn lang niet alle nummers even herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
The Prodigy heeft net als de PSB zo'n ontzettend herkenbare sound.
Welkomquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:03 schreef livelink het volgende:
Geen zin in een deprimerende persco.
Dus ingetuned
Van wanneer was je vorige top250?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Nooit een single geweest, wel een ontzettende leuke plaat. Van hun album Rooty:
(OUT) 147Basement Jaxx - Broken Dreams [2001]
Dat was een Top 200; die was van 11 maart 2014. De eerste (een Top 100) was van de wrange datum 11 september 2001... De nieuwe editie is van 11 november 2020 en is dus een Top 250.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Van wanneer was je vorige top250?
Ja, die coronamelder is onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:04 schreef brother52 het volgende:
Krijg nou wat, ik heb een melding van de app...
Straks maar even inschakelen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |