Waarom?quote:Op maandag 16 november 2020 20:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie mijzelf voorlopig niet echt in Mauritanië of Tsjaad arriveren, ofzo.
Wat moet ik in vredesnaam in Ndjamena ofzo doen? Timboektoe, leuk hoor, maar dat zie ik dan in de Donald Duck wel.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 16 november 2020 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
India, armoede en viezigheid en onaantrekkelijke mensen.
Die laat ik ook maar even schieten ja.quote:
schijtende mensen midden op een drukke stoep. Dooie beesten naast eetkraampjes. Eetgelegenheden die gewoon écht goor zijn. Alles is smerig, tapijten in kantoren die te smoezelig zijn om naar te kijken, vieze toiletten. Mensen die hun tanden flossen waarbij speeksel alle kanten op schiet met een stokje wat ze uit de grond peuteren. Ja ik wil nog wat snacken zo, ik stopquote:
quote:Op maandag 16 november 2020 20:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
schijtende mensen midden op een drukke stoep. Dooie beesten naast eetkraampjes. Eetgelegenheden die gewoon écht goor zijn. Alles is smerig, tapijten in kantoren die te smoezelig zijn om naar te kijken, vieze toiletten. Mensen die hun tanden flossen waarbij speeksel alle kanten op schiet met een stokje wat ze uit de grond peuteren. Ja ik wil nog wat snacken zo, ik stop
En niet in een klein dorpje ofzo. Gewoon in het centrum van New Delhi.
Zo wilde ik een jaar of 15 geleden naar India, die reis viel in het waterquote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die laat ik ook maar even schieten ja.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:28 schreef Karina het volgende:
India, lijkt me echt een heel vies land.
Je weet dat het in een vliegtuig iets anders werkt dan in een trein?quote:Op dinsdag 17 november 2020 02:00 schreef Aiciu het volgende:
India, toen ik er overheen vloog bewust gescheten zodat ik kan zeggen dat ik op India gescheten heb.
Al die tijd een leugen geleefdquote:Op dinsdag 17 november 2020 02:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je weet dat het in een vliegtuig iets anders werkt dan in een trein?
Polen of Rusland kom je dus liever niet?quote:Op maandag 16 november 2020 22:24 schreef Rene het volgende:
Zo’n land waar je als homo doodverklaard wordt. Lijkt me niet chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |