abonnement Unibet Coolblue
pi_196274838
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:42 schreef ETA het volgende:

[..]

Daar trek ik wel mijn conclusies over, ja.

Ik heb zelf nog steeds het vermoeden dat initieel de merendeel van "supporters" van Trump in Nederland aan het trollen waren, want op basis van de informatie die wij kregen, kon je hem onmogelijk steunen. Maar omdat het trollen zo ver ging, waren er ineens ook mensen (die mogelijk over minder kritisch denkvermogen beschikken) die hierin meegingen. Deze mensen staan nog steeds op de barricade voor Trump, terwijl de trollen alweer weg waren. Althans, dit is een theorie, bewijzen zijn er niet, dus zal het ook niet zodanig als feit stellen.
Dat is het hem dus. Je gaat af op de vorm en niet op de boodschap.
  maandag 16 november 2020 @ 18:39:42 #227
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196274849
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:36 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een goed voorbeeld. Laat die man toch lekker zich op de borst kloppen.
Het gebeurt toch ook onder zijn watch?
Kijk gewoon naar de daden en resultaten ipv de vorm
(waarschijnlijk ben je het daar ook niet mee eens en is het ook allemaal leugens en bedrog volgens jou, en zijn we de kring weer rond.)

probeer voor 1 moment je TDS eens aan de kant te zetten
Sterker nog. Al het goede dat gaat gebeuren onder de opvolger van Trump (in 2025 wellicht!), is de verdienste van Trump. Immers, Trumps economie was immers gewoon Obama's economie, aldus de anti-Trumpers.
  maandag 16 november 2020 @ 18:40:47 #228
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196274865
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat is het hem dus. Je gaat af op de vorm en niet op de boodschap.
Anti-Trumpers reageren op nepnieuws op dezelfde manier als babies op een sleutelbos reageren.
  maandag 16 november 2020 @ 18:57:31 #229
104963 ETA
European Travel Author
pi_196275155
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:36 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een goed voorbeeld. Laat die man toch lekker zich op de borst kloppen.
Het gebeurt toch ook onder zijn watch?
Kijk gewoon naar de daden en resultaten ipv de vorm
(waarschijnlijk ben je het daar ook niet mee eens en is het ook allemaal leugens en bedrog volgens jou, en zijn we de kring weer rond.)

probeer voor 1 moment je TDS eens aan de kant te zetten
Nooit beweerd dat het allemaal leugens en bedrog zijn, wel staat vast dat hij veel vaker liegt dan zijn voorgangers.

Maar goed, het continu jezelf op de borst kloppen terwijl je er niets of marginaal iets voor hebt gedaan, dat zie ik als een slechte eigenschap. Jij mag dat een goede eigenschap vinden.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  maandag 16 november 2020 @ 18:58:07 #230
104963 ETA
European Travel Author
pi_196275167
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat is het hem dus. Je gaat af op de vorm en niet op de boodschap.
Op zowel vorm als boodschap gaat trump het niet winnen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196275176
Moet bij die Kraken toch aan Laurence Olivier denken


En voor de jongere generatie: Liam Neeson

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196275198
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:16 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ironisch van iemand die alle informatie vanuit de pro-Trump komt slikt als zoete koek, en de rest neerzet als manipulatief fake news :')

Ben echt benieuwd hoe je hier over 5 jaar op terugkijkt :D
Dan heet de user opeens 5cryingyears. :D
  maandag 16 november 2020 @ 19:00:40 #233
104963 ETA
European Travel Author
pi_196275207
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2020 18:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Anti-Trumpers reageren op nepnieuws op dezelfde manier als babies op een sleutelbos reageren.
Trumpers reageren op nepnieuws op dezelfde manier als babies op een sleutelbos reageren.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196275256
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:00 schreef ETA het volgende:

[..]

Trumpers reageren op nepnieuws op dezelfde manier als babies op een sleutelbos reageren.
:)
  maandag 16 november 2020 @ 19:05:59 #235
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196275276
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 16:56 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Altijd kritisch blijven, natuurlijk moet je niet alles voor waar aannemen.
maar een andere inkijkhoek geeft ook wel eens nieuwe inzichten, dat bedoel ik
Zegt iemand met de naam "4Moreyears" en een Trump avatar..
In hoevere ben je zelf nog kritisch?
Kijk ze zelf niet misschien iets teveel naar mensen die vooral Trump napraten en geen kritiek hebben?

Trump heeft zelfs met Rupert Murdoch gebeld (de grote baas van Fox), de uitslag van Fox beviel Trump niet en hij heeft gevraagd of ze dat wilden veranderen.
Murdoch wilde uiteraard niet meerweken aan het verspreiden van fake-news en dus is Trump nu boos op Fox.
Roept z'n stemmers ook op om nu naar NewsMax te kijken want daar doen ze wel wat Trump wil.
pi_196275280
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:44 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Er is nog een langere versie waarbij je ziet wat er aan vooraf gaat, die mensen liepen al langs een hele haag en werden al steeds lastig- en aangevallen.Die man kwam zijn vriend te hulp die apart liep.

Fijne lui verdedig je trouwens

[ afbeelding ]
Ik verdedig helemaal niemand. Ik toon aan dat Andy Ngo selectief beelden post op zijn twitterfeed die de werkelijkheid niet weergeven. Dat (nog) langere filmpje (die je er wonderlijk genoeg weer niet bij post) toont alleen maar aan dat de man met de megafoon die aangevallen wordt helemaal niks te maken had met de schermutselingen daarvoor, behalve dan dat hij zich in die groep bevond. Hij viel niemand aan.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196275296
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zegt iemand met de naam "4Moreyears" en een Trump avatar..
In hoevere ben je zelf nog kritisch?
Kijk ze zelf niet misschien iets teveel naar mensen die vooral Trump napraten en geen kritiek hebben?

Trump heeft zelfs met Rupert Murdoch gebeld (de grote baas van Fox), de uitslag van Fox beviel Trump niet en hij heeft gevraagd of ze dat wilden veranderen.
Murdoch wilde uiteraard niet meerweken aan het verspreiden van fake-news en dus is Trump nu boos op Fox.
Roept z'n stemmers ook op om nu naar NewsMax te kijken want daar doen ze wel wat Trump wil.
Fox tijdens de uitslagen is weer een hele volgende can of worms

Qua naam en avatar: er mocht hier wel wat balans komen eerlijk gezegd
  maandag 16 november 2020 @ 19:09:44 #238
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196275326
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:07 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Fox tijdens de uitslagen is weer een hele volgende can of worms

Qua naam en avatar: er mocht hier wel wat balans komen eerlijk gezegd
Oh, Fox bevalt je niet?

En qua naam en avatar had je dan beter Biden kunnen kiezen voor die balans, die is hierr op Fok toch nog wel in de minderheid.
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:09:55 #239
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196275328
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:26 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Sidney Powell heeft gezegd dat er deze week ontwikkelingen komen en noemde dat "release the kraken"
Dat is grappig om te horen uit de mond van een serieuze advoicate dus werd dat al snel een meme :)
Uiteraard gaan mensen nu denken aan de wildste theorien. Als je aandacht wilt voor je zaak is dat eigenlijk wel geniaal toch :)
(Als ze gewoon saai wat op had gedreund dan had je er nu niet om gevraagd)
Tja, iemand die door Trump betaald wordt (hoopt ze) roept wat. Big deal, er wordt constant geroepen uit die hoek maar voor de rechter gaat men iedere keer weer nat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196275376
quote:
13s.gif Op maandag 16 november 2020 19:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand. Ik toon aan dat Andy Ngo selectief beelden post op zijn twitterfeed die de werkelijkheid niet weergeven. Dat (nog) langere filmpje (die je er wonderlijk genoeg weer niet bij post) toont alleen maar aan dat de man met de megafoon die aangevallen wordt helemaal niks te maken had met de schermutselingen daarvoor, behalve dan dat hij zich in die groep bevond. Hij viel niemand aan.

[ twitter ]
ik had hem er niet bij gezet omdat ik wel wat beters te doen heb als hier heel de dag fake news te debunken tegen 10 keer zoveel accounts

Maar wrijf nog even in de vlek joh je zet jezelf te kijk,
Je ziet toch het hyena gedrag constant? Die man pikt dat terecht niet.

Maar neem het op voor de sex offender en negeer de tientallen andere filmpjes van aanvallen op ouderen en gezinnen.
pi_196275509
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

ik had hem er niet bij gezet omdat ik wel wat beters te doen heb als hier heel de dag fake news te debunken tegen 10 keer zoveel accounts

Maar wrijf nog even in de vlek joh je zet jezelf te kijk,
Je ziet toch het hyena gedrag constant? Die man pikt dat terecht niet.

Maar neem het op voor de sex offender en negeer de tientallen andere filmpjes van aanvallen op ouderen en gezinnen.
Vertel anders even wat de man met de megafoon misdaan had dat zo'n aanval rechtvaardigt? Over te kijk zetten gesproken :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 november 2020 @ 19:29:11 #242
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196275593
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

ik had hem er niet bij gezet omdat ik wel wat beters te doen heb als hier heel de dag fake news te debunken tegen 10 keer zoveel accounts

Maar wrijf nog even in de vlek joh je zet jezelf te kijk,
Je ziet toch het hyena gedrag constant? Die man pikt dat terecht niet.

Maar neem het op voor de sex offender en negeer de tientallen andere filmpjes van aanvallen op ouderen en gezinnen.
De feiten leren ons dat rechts-extremisten in de VS vele honderden en extreemlinks nauwelijks doden op zijn geweten heeft. Dat extreemrechts door de verantwoordelijke diensten als de grootste bedreiging voor het land worden gezien. Daar hoor ik jou of de jouwen nooit over.
pi_196275906
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:22 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Deze bedoel je?
https://nypost.com/2020/1(...)p-2020-election-win/
Denk je dat iemand daar beter van wordt in zijn hoofd? 8)7 8)7 8)7 Vooral als ze na ongeveer 40 seconden lekker op gang komt...
😂😂😂
Uiteraard was mijn post ironisch. Paula White 😂😂😂
pi_196275962
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2020 18:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Sterker nog. Al het goede dat gaat gebeuren onder de opvolger van Trump (in 2025 wellicht!), is de verdienste van Trump. Immers, Trumps economie was immers gewoon Obama's economie, aldus de anti-Trumpers.
Kinderachtig
pi_196276003
inmiddels weer 4 zaken verloren vandaag ^O^

woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196276032
twitter

Kijk deze kale dodo, dit is dus precies wat er mis is met de media en waarom rellend tuig zich gerechtvaardigd voelen in hun daden.
In plaats van het geweld te veroordelen, zeurt hij over clipjes zonder context, uiteraard zonder de context zelf te produceren.

Maar muh Andy Ngo is oneerlijk!!!! Waanzin dit.
  Beste debater 2022 maandag 16 november 2020 @ 20:01:00 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196276107
Het is ook die hele infantiliteit van Kamp Trump...

"Release the Kraken"

"Lock Her Up"

"Drain the Swamp"

"Shithole Countries"

"Grab 'em by the Pussy"...

Hoe kan men zo'n figuur serieus nemen als president van een land als de V.S.?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 16 november 2020 @ 20:01:57 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196276122
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is ook die hele infantiliteit van Kamp Trump...

"Release the Kraken"

"Lock Her Up"

"Drain the Swamp"

"Shithole Countries"

"Grab 'em by the Pussy"...

Hoe kan men zo'n figuur serieus nemen als president van een land als de V.S.?
Omdat Trump zijn volgelingen snapt. Die smullen namelijk van dit soort eenvoudige sprookjes en 'klare taal'.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196276159
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is ook die hele infantiliteit van Kamp Trump...

"Release the Kraken"

"Lock Her Up"

"Drain the Swamp"

"Shithole Countries"

"Grab 'em by the Pussy"...

Hoe kan men zo'n figuur serieus nemen als president van een land als de V.S.?
Borreltafeljargon dat Trump ook buiten de borreltafel bezigt, dat vinden veel mensen fantastisch. Eindelijk eens iemand die 'ze' eens goed de waarheid vertelt!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 16 november 2020 @ 20:04:23 #250
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196276163
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is ook die hele infantiliteit van Kamp Trump...

"Release the Kraken"

"Lock Her Up"

"Drain the Swamp"

"Shithole Countries"

"Grab 'em by the Pussy"...

Hoe kan men zo'n figuur serieus nemen als president van een land als de V.S.?
"Badakathcare!", "Trunalimunumaprzure!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')