Geef ze van jetje!quote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef Charrell het volgende:
Zometeen 12 weken echo!![]()
Beetje zenuwachtig.
Leuk, have fun!quote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef Charrell het volgende:
Beetje zenuwachtig.
Veel plezierquote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef Charrell het volgende:
Beetje zenuwachtig.
Wat heb jij toch steevast met kleine piemels?quote:Op zondag 15 november 2020 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om de OP van een SC hebben vaak een kleine piemel.
Succesquote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef Charrell het volgende:
Beetje zenuwachtig.
Graag jouw review over het woord 'steevast'.quote:Op maandag 16 november 2020 10:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Forummoderator @:onlogisch heeft weer een nieuw woord geleerd hoor; steevast!
Mensen die reviews doen op een forum hebben vaak - dus niet steevast - een heel kleine piemel.quote:Op maandag 16 november 2020 10:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag jouw review over het woord 'steevast'.
Maar wel moddertjevetquote:Op maandag 16 november 2020 10:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mensen die reviews doen op een forum hebben vaak - dus niet steevast - een heel kleine piemel.
Ik vind de link die jij legt tussen Stijn en kleine piemels toch wel een beetje dubieus.quote:Op maandag 16 november 2020 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb jij toch steevast met kleine piemels?
@:El-Stinho
Aldus iemand die ons in de VBL appgroep dagelijks lastig viel met plaatjes van grote negerlullen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb jij toch steevast met kleine piemels?
@:El-Stinho
Ik bekijk de plaatjes/filmpjes van onlo meestal niet. Soms per ongeluk en dan heb ik spijt.quote:Op maandag 16 november 2020 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus iemand die ons in de VBL appgroep dagelijks lastig viel met plaatjes van grote negerlullen.
Ik heb er zojuist nog één verstuurd waar je spijt van kan krijgen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bekijk de plaatjes/filmpjes van onlo meestal niet. Soms per ongeluk en dan heb ik spijt.
Dat is erg verstandigquote:Op maandag 16 november 2020 10:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bekijk de plaatjes/filmpjes van onlo meestal niet. Soms per ongeluk en dan heb ik spijt.
quote:Op maandag 16 november 2020 10:03 schreef Coco het volgende:
Wat is iedereen vrolijk vandaag! Mooi om te zien
Na zo'n waarschuwing ga ik zeker niet kijken.quote:Op maandag 16 november 2020 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist nog één verstuurd waar je spijt van kan krijgen.
Jammer wel dat we niet meer dagelijks een update krijgen zoals een aantal weken terug.quote:Op maandag 16 november 2020 10:32 schreef Zipportal het volgende:
Announce dark mode voor de abonnees om te mogen testen.
@:Danny @:Scrummie
@Danny zit met z'n handen in het haar gezien de situatie en heeft dus wel wat beters te doen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer wel dat we niet meer dagelijks een update krijgen zoals een aantal weken terug.
Waarom mag ik geen like uitdelen?quote:Op maandag 16 november 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en @:scrummie falen hier dus
Woest.quote:Op maandag 16 november 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen like uitdelen?
Achterlijke mongool dat je bent.
quote:Op maandag 16 november 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en @:scrummie falen hier dus
quote:Op maandag 16 november 2020 10:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kan iemand hier even de jaarcijfers tot nu toe posten?
Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]En vorig jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]Kijk René, zo kan het dus ook hè, kwaldebehanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |