Nee, vooral dat hij altijd eerst 3x een verkeerde vis ving en dan aan het einde van de uitzending de vis waar hij naar opzoek was.quote:Op zondag 15 november 2020 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Of doel je op de reconstructies met budget acteurs van de sterke verhalen/mythes?
O jee, een andere OP, dit gaat een hoop autistische WOEDE opleveren.quote:
Mensen die zich druk maken om de OP van een SC hebben vaak een kleine piemel.quote:Op zondag 15 november 2020 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O jee, een andere OP, dit gaat een hoop autistische WOEDE opleveren.
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 15 november 2020 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O jee, een andere OP, dit gaat een hoop autistische WOEDE opleveren.
quote:
Kenners met smaak. Ik ben content met jullie.quote:Op zondag 15 november 2020 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, de wereldberoemde Emira Kowalska, niks mis mee.
Ze post wel veel eten op haar instagram zeg.quote:Op zondag 15 november 2020 23:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Kenners met smaak. Ik ben content met jullie.
Ik zie dat ze zich ook Emira Foods noemt, alleen komt er helemaal geen eten voor in wat ze plaatst.quote:Op zondag 15 november 2020 23:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Kenners met smaak. Ik ben content met jullie.
Nou, volgens haar Stories afgelopen weekend was ze ZIEDEND omdat Instagram telkens haar nieuwe (zo goed als naakt) kiekjes verwijdert.quote:Op zondag 15 november 2020 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze post wel veel eten op haar instagram zeg.
Ecto leefquote:Op zondag 15 november 2020 23:45 schreef De_Kraam het volgende:
Als zij op @:rambodirk gaat zitten is hij dood. Die jongen moet meer eten.
quote:Op zondag 15 november 2020 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze post wel veel eten op haar instagram zeg.
Lekker feeden.quote:Op zondag 15 november 2020 23:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan keek ik zeker op de verkeerde pagina.
[ twitter ]
Waarom moet jij e-learning doen?quote:Op maandag 16 november 2020 08:40 schreef Tjacka het volgende:
ik moet een e-learning doen
dacht begin lekker vroeg maar mijn account is nog niet geactiveerd
quote:Op maandag 16 november 2020 08:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van Hanegem moet z'n bloedmuil houwe.
voor forum adminquote:Op [url=https://forum.f[spoiler][spoiler][/spoiler][/spoiler]ok.nl/topic/2579909/1/25#p196267058]maandag 16 november 2020 08:57[/url] schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom moet jij e-learning doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Je dikke vieze hoerenmoeder op een houtvlot.quote:Op maandag 16 november 2020 09:24 schreef GGMM het volgende:
Wat een warm onthaal. Al mijn vrienden en caland
Bedankt jongens, fijner dan dit kan de maandag niet beginnen
Veel plezierquote:Op maandag 16 november 2020 10:09 schreef Charrell het volgende:
Zometeen 12 weken echo!![]()
Beetje zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |