Hear, hier. sowieso Matthew mcconaugheyquote:Op zondag 6 december 2020 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Dallas Buyers Club laatst op VL gekeken. Een pareltje
Even onthouden deze. Thx.quote:Op zondag 6 december 2020 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Dallas Buyers Club laatst op VL gekeken. Een pareltje
Een echte vrouwenserie, maar zo gewelddadig en sadistisch dat 'Game of Thrones' er een puntje aan kan zuigen (al wordt het vanaf S2 steeds wat minder erg). De boekenreeks beslaat al meer dan 10.000 pagina's, 'and still counting'.quote:Op zondag 6 december 2020 18:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn net begonnen met Outlander. Wat een geweldige serie, echt een pareltje
Wel een lekker wijf overigens. Claire was ooit een Victoria's Secret Angelquote:Op zondag 6 december 2020 22:27 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Een echte vrouwenserie, maar zo gewelddadig en sadistisch dat 'Game of Thrones' er een puntje aan kan zuigen (al wordt het vanaf S2 steeds wat minder erg). De boekenreeks beslaat al meer dan 10.000 pagina's, 'and still counting'.
Aliens World is echt kut. Terwijl ik zeker van de aliens ben, maar dit was me toch allemaal te hypothetisch. Echt, ik wil ook wel wat van die shit die de makers hebben gerooktquote:Op maandag 7 december 2020 00:01 schreef Stray_cat het volgende:
Alien worldsVerspil je tijd niet, zo nep, net als Hawkins.
Queen's Gambit.
Zo jammer, had het kunnen weten met die previews, maarja, toch kijken.quote:Op maandag 7 december 2020 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Aliens World is echt kut. Terwijl ik zeker van de aliens ben, maar dit was me toch allemaal te hypothetisch. Echt, ik wil ook wel wat van die shit die de makers hebben gerookt
Vanaf S2 wordt het bar slechter en is het meer een goedkope vrouwensoap dan het hele avontuur wat je in S1 had. Helaas.quote:Op zondag 6 december 2020 18:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn net begonnen met Outlander. Wat een geweldige serie, echt een pareltje
De serie volgt goed de boekenquote:Op maandag 7 december 2020 07:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vanaf S2 wordt het bar slechter en is het meer een goedkope vrouwensoap dan het hele avontuur wat je in S1 had. Helaas.
The bread winner is prachtigquote:Op maandag 7 december 2020 07:58 schreef Bronson het volgende:
Dit weekend een tweetal animaties gezien. The Breadwinner en J'ai perdu mon corps. Beide een grote aanrader. Zijn ook meer animaties voor volwassenen.
Ook nog Glory gezien, maar die viel ondanks de goede kritieken toch wat tegen. Sterke acteurs (Denzel en Morgan in hun jonge jaren), maar Matthew Broderick viel behoorlijk tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2020 14:42 schreef -Wereld- het volgende:
Klaar met 24..
Zijn er nog vergelijkbare series?24: Legacy gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of dat ook op Netflix staat overigens. Maar er is niets als 24 imo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Nee, nog niet gezienquote:Op maandag 7 december 2020 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
24: Legacy gezien?
Geen idee of dat ook op Netflix staat overigens. Maar er is niets als 24 imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |