Black mirror serie 2 aflevering 4 Kerst . Die is creepyquote:Op donderdag 10 december 2020 19:23 schreef Karina het volgende:
Sons of Anarchy heb ik in deze week maar snel afgekeken, paar afleveringen achter elkaar elke keer. Ga nu beginnen met Black Mirror. De nieuwere series trekken me tot zover nog niet echt. Misschien dat ik Queens Gambit ga kijken en Alice in Borderland (toevallig stukje hierboven ook genoemd).
Hij was op zich briljant, die aflevering. Maar misschien niet briljant als éérste aflevering.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens terug gekregen van mensen die ik de serie heb aangeraden. Op zich snap ik het, maar het is echt zonde want het is één van de beste series ooit in mijn ogen.
Zo geschokt zou ik niet zeggen, maar ik vond het extreem flauw en ongeloofwaardig. Inderdaad geen goede start.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik was na de eerste aflevering zo geschokt dat ik niet meer naar de tweede durfde te kijken. Ik weet dat het geen serie is, maar dan nog ...
Is het nou een vervolgverhaal of op zichzelf staande afleveringen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Black mirror serie 2 aflevering 4 Kerst . Die is creepy
Op zichzelf staande afleveringen. Ik vond zelf White Bear wel een van de beste. San Junipero was ook erg mooi.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het nou een vervolgverhaal of op zichzelf staande afleveringen?
OK dat wist ik dus niet. Beetje zoals the Twilight Zone dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zichzelf staande afleveringen. Ik vond zelf White Bear wel een van de beste. San Junipero was ook erg mooi.
Een anthology series inderdaad, geen idee wat daar de Nederlandse vertaling van is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wist ik dus niet. Beetje zoals the Twilight Zone dus eigenlijk.
Anthologie.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een anthology series inderdaad, geen idee wat daar de Nederlandse vertaling van is.
Typisch. Mij bekroop juist het gevoel dat, als zoiets in het echt zou gebeuren, het resultaat uiteindelijk min of meer hetzelfde zou zijn. En juist dat beeld riep bij mij die extreme walging op.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo geschokt zou ik niet zeggen, maar ik vond het extreem flauw en ongeloofwaardig. Inderdaad geen goede start.
Aan begonnen en weer afgezetquote:
Gisteren gekeken, prima film. Ik dacht dat het een Netflix film was, maar blijkt al 2 jaar oud te zijn.quote:
Ik weet alleen nog dat ik hoopte dat het net zo'n pareltje zou zijn als Drive..dat viel vies tegenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:52 schreef TLC het volgende:
The place beyond the pines gekeken, t leek net alsof er nooit n end aan die film kwam
Heerlijke serie tot nu toe, 5 afleveringen gezien van de 8quote:
Ahh jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:59 schreef vencodark het volgende:
Een aantal van jullie was enthousiast over Dallas Buyers club dus ben hm nu aan het kijken.
Vindt er geen reet aan.![]()
Ben ik ook benieuwd naar..quote:
Echt? Vanmiddag zelf gekeken maar vond het echt bizar slecht, van script tot uitvoering zwaar ondermaats. Het is dat Clint op zijn 90ste nog vrij scherp is maar zelfs dan komt het niet boven een voldoende uit voor mijquote:Op donderdag 17 december 2020 21:35 schreef TLC het volgende:
Zo dat keek beter weg dan The place beyond the pines ;
The mule.
Clint Eastwood is sowieso
Meestal denk ik ach die mensen hebben ook hun best gedaan, maar bij Jachterwachter voor de eerste keer in mijn carrière als Netflix gebruiker het duimpje omlaag ingedrukt. Wat een waardeloze vertoning.quote:
Zonde. Denk dat ik toch eens een poging ga wagen. Wel knap van Clint dat hij dit nog doet op die leeftijd uiteraard, maar het zou me verbazen als hij zijn oude niveau nog weet te halen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:07 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Echt? Vanmiddag zelf gekeken maar vond het echt bizar slecht, van script tot uitvoering zwaar ondermaats. Het is dat Clint op zijn 90ste nog vrij scherp is maar zelfs dan komt het niet boven een voldoende uit voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |