Anders was dat Verstappenquote:Op zondag 15 november 2020 11:52 schreef franklop het volgende:
Stroll verliest nu ook bakken met tijd op Perez.
Zou Albon naar een zege kunnen
Dat tape moest opleveren dat zijn remmen niet verbranden...quote:Op zondag 15 november 2020 11:50 schreef VacaLoca het volgende: Ze hadden echt never nooit die twee seconden langere pitstop moeten maken voor verwijderen tape. Hij was dan voor Perez op de baan gekomen en rondenlang vrije lucht op weg naar Stroll. Ff tape verwijderen kost nu zo veel... Wat moest die tape opleveren? Twee tienden per ronde? Dat had ie in drie rondjes vrije lucht vóór Perez al gepakt. Slecht van RB En dit net slecht van Max zelf ook wel maar hij had niet achter Perez moeten zitten
Leg me geen woorden in de mond. Heb daar niks over gezegd en zijn totaal andere situaties.quote:
Dat is een beetje de crux, hard gaan maar ook weer niet te hard zodat je een fout maakt.quote:Op zondag 15 november 2020 11:51 schreef Newone82 het volgende:
Max had gewoon gewonnen als die deze fout niet had gemaakt
maar hij maakt die fout wel.quote:Op zondag 15 november 2020 11:51 schreef Newone82 het volgende:
Max had gewoon gewonnen als die deze fout niet had gemaakt
Hij ging gewoon vol in de waterspray van Perez rijden. Dan kun je nog beter een andere racelijn op het nattere weggedeelte proberen.quote:Op zondag 15 november 2020 11:52 schreef _UserName_ het volgende:
Domme fout van Max, zat er te dicht op. Daar gaat je kans op de overwinning of gaan we nog wat geks krijgen qua regen straks? Dan kan alles nog
Nee hoor.quote:Op zondag 15 november 2020 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ze hebben lang moeten nadenken voor die investigation
vandaag kneus jaquote:Op zondag 15 november 2020 11:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat blijft die Verstappen toch een kneus. Gratis winst vandaag en het dan gewoon compleet verneuken.
Met volle bak druk, onder zulke omstandigheden en terwijl hij zijn teamgenoot toch in de schaduw zetquote:Op zondag 15 november 2020 11:53 schreef Monolith het volgende:
Ik ben aan het cheerleaden voor Albon, na zo'n seizoen zou het toch prachtig zijn als hij hier echt eens op eigen kracht de winst kan pakken.
Yep. Logischquote:Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vrijwel zeker een penalty voor Max, aldus Sky.
Over de witte lijn van de pit-exit na zijn 2e pitquote:Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef Gezicht het volgende:
Was er ff 3 minuten niet, waarvoor is die investigation voor Max?
toen hij uit de pit kwamquote:Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef Gezicht het volgende:
Met zijn rechtervoorwiel op de lijn.quote:Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2020 11:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Want 7 van de 10 knallen vol in de muur? Doe nou niet of Max hier zoveel controle heeft over een auto die compleet onder z'n kont weggevaagd wordt.
Nee, die bepaalt niet of iets wordt onderzocht.quote:Op zondag 15 november 2020 11:53 schreef Sabata het volgende:
Zucht, Warwick wil zijn Verstappen haat nog even botvieren zie ik
Omdat het ook redelijk ongecontroleerd is vaak. Dat levert soms erg mooie beelden op en spectaculaire inhaalmoves. Aan de andere kant vergooit hij daarmee dus vandaag de winst.quote:Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef MakkieR het volgende:
Waarom ziet het bij Max altijd zo ongecontroleerd uit. Ik hou elke keer mijn hart vast als hij iemand moet inhalen.
Max is dit weekend niet de underdog achter de Mercs die vrijuit kan rijden. Dit hele weekend is het zijne om te verliezen, en dat is precies wat er gebeurd.quote:Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef MakkieR het volgende:
Waarom ziet het bij Max altijd zo ongecontroleerd uit. Ik hou elke keer mijn hart vast als hij iemand moet inhalen.
Denk dat ze de Mercedes verwarren met de RPquote:Op zondag 15 november 2020 11:55 schreef Dauthi het volgende:
De regie doet er overigens wel alles aan om geen RP te laten zien
Die knutselaar kan niet met zn materiaal overwegquote:Op zondag 15 november 2020 11:55 schreef Newone82 het volgende:
Wat is Max aan het doen vandaag. Man man
Had gewoon boven Bottas kunnen staanquote:Op zondag 15 november 2020 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een bak punten hebben Verstappen en RB dit seizoen weggegooid zeg, niet normaal
jij bent daarentegen helemaal in je elementquote:Op zondag 15 november 2020 11:57 schreef Newone82 het volgende:
Max laat vandaag zien dat hij nog niet geleerd heeft van het verleden. Geduld...geduld zit er nog steeds niet in. Krijg Jos vibes vandaag
Gast, elke race heeft ie tot nu toe dat ie niet uitviel op het podium gestaan.quote:Op zondag 15 november 2020 11:57 schreef Newone82 het volgende:
Max laat vandaag zien dat hij nog niet geleerd heeft van het verleden. Geduld...geduld zit er nog steeds niet in. Krijg Jos vibes vandaag
quote:Op zondag 15 november 2020 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij bent daarentegen helemaal in je element
Hij had inderdaad gewoon braaf naar P3 moeten rijden. Veel leuker om naar te kijkenquote:Op zondag 15 november 2020 11:57 schreef Newone82 het volgende:
Mooi man, eindelijjk weer eens echt racen zonder DRS waarbij een inhaalactie moeilijk en belangrijk is.quote:Op zondag 15 november 2020 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
Erbij komen lukt wel, er voorbij helaas niet
Als je niet eens probeert om hard te rijden, is er niks aan de hand neequote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
Genoeg tijd voor een SC. Herstart en kijken of Max ditmaal een topstart heeft.
Dat beide RP nog moeiteloos op de baan blijven verbaast me.
Nee, hij had moeten wachten tot er een opening komt die je veilig kunt nemen. De rest doet dat ook, waarom Max niet.quote:Op zondag 15 november 2020 11:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad gewoon braaf naar P3 moeten rijden. Veel leuker om naar te kijken
Het moment waar hij het kon proberen was voorbij. Had hij echt gewoon even moeten liften daar voor de bocht.quote:Op zondag 15 november 2020 11:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad gewoon braaf naar P3 moeten rijden. Veel leuker om naar te kijken
En Verstappen rijdt natuurlijk ook weer veel te hard, zul je zien dat z'n auto zometeen kapot gaat omdat hij zo hard rijdt.quote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef MakkieR het volgende:
RBR groene banden en Verstappen is ook niet een gelukkige combinatie, oh en mag ik nu eindelijk eens een keer zeggen dat Verstappen GEEN regenrijder is. Hij vaart gewoon op geluk. En het is wachten op een ongeluk.
Allemaal races waarin hij in een niemandsland reed en weinig in raceactie verwikkeld was. De snelheid van Max is fantastisch. Maar gecalculeerde risico's nemen en soms het benodigde geduld opbrengen om een inhaalactie te plaatsen zit er blijkbaar nog steeds niet in.quote:Op zondag 15 november 2020 11:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gast, elke race heeft ie tot nu toe dat ie niet uitviel op het podium gestaan.
Hij spint 1x en iedereen zeikt hem weer af..
Maar zelfs als je auto twee seconden sneller is kom je er dan dus niet voorbij.quote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef SiGNe het volgende:
Geen DRS is ook wel nice eigenlijk, moeten de coureurs echt werken om de ander te passeren
Tja, het verschil tussen kampioen worden en 3e is 1%.quote:Op zondag 15 november 2020 11:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gast, elke race heeft ie tot nu toe dat ie niet uitviel op het podium gestaan.
Hij spint 1x en iedereen zeikt hem weer af..
Hij was al een rondje of tien aan het wachten en na de dramatische start nu een kansje en dus een "dood of de gladiolen" momentje?quote:Op zondag 15 november 2020 12:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Allemaal races waarin hij in een niemandsland reed en weinig in raceactie verwikkeld was. De snelheid van Max is fantastisch. Maar gecalculeerde risico's nemen en soms het benodigde geduld opbrengen om een inhaalactie te plaatsen zit er blijkbaar nog steeds niet in.
Rijdt wel 3-4 se3conden per ronde sneller dan Stroll.quote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef MakkieR het volgende:
RBR groene banden en Verstappen is ook niet een gelukkige combinatie, oh en mag ik nu eindelijk eens een keer zeggen dat Verstappen GEEN regenrijder is. Hij vaart gewoon op geluk. En het is wachten op een ongeluk.
True, true. En de pink Mercedes kan het ook gewoon doen ook met hun voorsprong en in vrije lucht.quote:Op zondag 15 november 2020 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet eens probeert om hard te rijden, is er niks aan de hand nee
Zelfs Latifi kan makkelijk volgen.
Niet de poepstart?quote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef VacaLoca het volgende:
Voor mij blijft het sleutelmoment van deze race het weghalen van de tape bij de pitstop van Max.
Daar koop je helemaal niks voor als je pirouettes aan het maken bent.quote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rijdt wel 3-4 se3conden per ronde sneller dan Stroll.
Ook allemaal races waarin hij vrijuit kan rijden, zonder druk om te winnen (en soms de finish niet haalt). Nu start hij de als favoriet en gooi het door de plee.quote:Op zondag 15 november 2020 12:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Allemaal races waarin hij in een niemandsland reed en weinig in raceactie verwikkeld was. De snelheid van Max is fantastisch. Maar gecalculeerde risico's nemen en soms het benodigde geduld opbrengen om een inhaalactie te plaatsen zit er blijkbaar nog steeds niet in.
Dan had 'ie wellicht niet achter Perez gezeten idd.quote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef VacaLoca het volgende:
Voor mij blijft het sleutelmoment van deze race het weghalen van de tape bij de pitstop van Max.
Was geen tape volgens mij, maar een device wat de brake duct wat blokkeert zodat de remmen warmen blijven.quote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef VacaLoca het volgende:
Ja dit jaquote:
- Eén keer gespind omdat die van Ocon schrokquote:
Leuk voor de kijker ook dit.quote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
After the race? Zodat Max sowieso geen podiumplek kan pakken of wat? Of omdat het niet zo overduidelijk was?
Zo duidelijk is die regel dus niet.quote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
After the race? Zodat Max sowieso geen podiumplek kan pakken of wat? Of omdat het niet zo overduidelijk was?
Als hij op de podium komt kunnen ze hem eraf trekken voor betere TVquote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef Refragmental het volgende:
Waarom nou weer after de race? Corrupte onzin
Dat klinkt bijna als een 6-voudig wereldkampioen die vandaag ook meerijdt...quote:Op zondag 15 november 2020 12:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen, ik denk alleen dat veel mensen er het mee oneens zijn. En volkomen terecht dat ze het er niet mee eens zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef MakkieR het volgende:
Klopt. Haal dat niet weg en ze verbranden.quote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Was geen tape volgens mij, maar een device wat de brake duct wat blokkeert zodat de remmen warmen blijven.
Daar koop je altijd wat voor, zelfs als je helemaal achteraan rijdtquote:Op zondag 15 november 2020 12:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar koop je helemaal niks voor als je pirouettes aan het maken bent.
Het is half-race, kan nog een hoop gebeuren.quote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef Newone82 het volgende:
Verstappen wordt gewoon achtste. En nog straf boven zijn hoofd
Remmen zijn overrated. Hamilton heeft geen remmen en rijdt P5.quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klopt. Haal dat niet weg en ze verbranden.
Ze moeten nog zoeken naar een reden om hem niet te straffen, maar dat wordt lastig want hij had gewoon iets langzamer de pitstraat uit moeten rijden.quote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
Waarom after the race? Zodat ze hem van het podium kunnen halen mocht hij door late regen en (V)SC erop komen?
Stroll hoeft niet 3 tot 4 seconde sneller te rijdrnquote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rijdt wel 3-4 se3conden per ronde sneller dan Stroll.
Heeft altijd de druk om te winnen en de finish te halen.quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een 6-voudig wereldkampioen die vandaag ook meerijdt...
Rijdt Verstappen momenteel voor de coureur waar jij op doelt?quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een 6-voudig wereldkampioen die vandaag ook meerijdt...
Inters liggen de RBR gewoon niet lekker dit jaar.quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwste inters al dood..
Hoe kan echt niets lukken vandaag na dominantie hele weekend
Inderdaad, doet een beetje denken aan Schumacher die in de regen won met nog maar 2 versnellingen.quote:Op zondag 15 november 2020 12:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Remmen zijn overrated. Hamilton heeft geen remmen en rijdt P5.
Ja want dit is een race als alle racesquote:
gebeurt wel.quote:Op zondag 15 november 2020 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom gaan de banden van de rest er niet aan?
Als ie een goede start had gehad en de eerste plaats had kunnen pakken was hij met 2-3 seconden per rondje weggereden. Niet gebeurt, daarna te veel risico en weg race.quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef VacaLoca het volgende:
Dat gaan ze wel.quote:Op zondag 15 november 2020 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom gaan de banden van de rest er niet aan?
Ik kijk met een rustigere hart naar max met droog weer dan met nat weer. Iedereen doet net dat het in zijn voordeel is en ik zie hem elke keer van de baan wegglippen of ternauwernood zijn auto rechtzetten. Met droog weer, sleep Max de wedstrijdpunten zonder problemen binnen, en met een betere auto wordt hij wereldkampioen.quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen, ik denk alleen dat veel mensen er het mee oneens zijn. En volkomen terecht dat ze het er niet mee eens zijn.
quote:Op zondag 15 november 2020 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze moeten nog zoeken naar een reden om hem niet te straffen, maar dat wordt lastig want hij had gewoon iets langzamer de pitstraat uit moeten rijden.
Daarom ook fanquote:Op zondag 15 november 2020 12:07 schreef OmniRocket het volgende:
Red Bull is het Feyenoord van de F1
Maar om niemand er voorbij te latenmoet ie ervoor zorgen dat de anderen niet 3-4 seconden per ronde sneller zijn want anders komen ze er toch echt op een gegeven moment voorbij.quote:Op zondag 15 november 2020 12:06 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Stroll hoeft niet 3 tot 4 seconde sneller te rijdrn
Stroll moet op de baan blijven, de boel heel houden en er niemand voorbij laten.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 november 2020 12:08 schreef Joosie200 het volgende:
DRS, daar heeft Max en Albon nu niks meer aan
quote:Op zondag 15 november 2020 12:08 schreef Joosie200 het volgende:
DRS, daar heeft Max en Albon nu niks meer aan
Hoezo? Ben je de F1 wijsheden vergetenquote:Op zondag 15 november 2020 12:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar om niemand er voorbij te latenmoet ie ervoor zorgen dat de anderen niet 3-4 seconden per ronde sneller zijn want anders komen ze er toch echt op een gegeven moment voorbij.
quote:
Mentale kwestie?quote:Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef VacaLoca het volgende:
Joh, iedereen kijkt met een rustiger hart naar welke coureur dan ook gedurende een droge race.quote:Op zondag 15 november 2020 12:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kijk met een rustigere hart naar max met droog weer dan met nat weer. Iedereen doet net dat het in zijn voordeel is en ik zie hem elke keer van de baan wegglippen of ternauwernood zijn auto rechtzetten. Met droog weer, sleep Max de wedstrijdpunten zonder problemen binnen, en met een betere auto wordt hij wereldkampioen.
Beste man op de baan tot nu toe.quote:Op zondag 15 november 2020 12:10 schreef Newone82 het volgende:
Vettel eindelijk weer eens een goede race
Open asfalt, zoals wij zoab op de snelweg hebben.quote:Op zondag 15 november 2020 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat asfalt buiten de baan is al droger dan de baan zelf
En dat uit jouw mond?quote:Op zondag 15 november 2020 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Beste man op de baan tot nu toe.
dit weekend 4 setjes geloof ik?quote:Op zondag 15 november 2020 12:09 schreef franklop het volgende:
Hoeveel setjes inters hebben ze eigenlijk voor zo'n weekend?
Race snelheid is anders dan 1 snelle ronde snelheid.quote:Op zondag 15 november 2020 12:12 schreef VacaLoca het volgende:
Vettel gister 5 sec langzamer dan Stroll, nu zelfde pace. Heel raar weekend.
Ze rijden op asfaltquote:Op zondag 15 november 2020 12:13 schreef franklop het volgende:
Leclerc zo op papier Verstappen voorbij
Maar je wil die druk helemaal niet achter je hebben, dan zit je constant in je spiegels te kijken en verlies je dar waar tijd mee.quote:Op zondag 15 november 2020 12:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je de F1 wijsheden vergeten
Er naar toe rijden is 1 ding, er voorbij rijden een heel ander ding.
Je hebt het kunnen zien bij Max.
Kijken wij dezelfde race? Ze rijden op een ijsbaanquote:
Troll.quote:
Tja hij heeft jaren kunnen genieten toen Räikkönen dit steeds overkwam. Over een paar jaar krijgt Leclerc deze behandeling.quote:Op zondag 15 november 2020 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zouden toch ook eens een keer Vettel fatsoenlijke pitstops geven.
Parijs is nog niet in zicht.quote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb al zo veel zin in de nabeschouwing. De Max fanclub die gaat verkondigen dat het allemaal aan de auto ligt vandaag (WaNt AlBoN sPiNdE oOk), want anders had Max de regenmeester ongetwijfeld gewonnen
Moet ook nog pitten.quote:Op zondag 15 november 2020 12:15 schreef Gezicht het volgende:
Hamilton gaat gewoon weer een overwinning pakken straks hoor
BLMquote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu tikt Perez Stroll eraf en wint Hamilton.
#blessed
Perez en Stroll ookquote:
Hij reed letterlijk op slicks, veel te lang doorgereden.quote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef tja77 het volgende:
Dat gehaat op Albon weer.
Rijdt een puike race, maakt een foutje zoals vrijwel elke coureur vandaag maakt en krijgt de stront over zich heen
Uhuh allemaal what if BS.quote:Op zondag 15 november 2020 12:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar je wil die druk helemaal niet achter je hebben, dan zit je constant in je spiegels te kijken en verlies je dar waar tijd mee.
Kans op een foutje is dan ook groter, je wil helemaal niet in die situatie zitten.
Ah, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Dat Engelse uitspreken van Perez is ook weer nieuw van Olav.
Ik erger mij eraanquote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Dat Engelse uitspreken van Perez is ook weer nieuw van Olav.
Mazzel dat iedereen om hem heen het verneukt.quote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
Straks iedereen weer janken over zogenaamde mazzel van Hamilton
Vernederende race dit voor Max.quote:Op zondag 15 november 2020 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Leclerc gaat Max en Sainz makkelijk oprollen zo.
Ik ookquote:Op zondag 15 november 2020 12:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik zeg het nu alvast. Ik ben tegen racisme.
Veel mensen zijn ietwat afgunstig jegens de GOAT indd.quote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
Straks iedereen weer janken over zogenaamde mazzel van Hamilton
En dan HAMGod die straks weer wint.quote:Op zondag 15 november 2020 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vernederende race dit voor Max.
Omdat hij de beste is. Vandaag is het voor iedereen gelijk.quote:Op zondag 15 november 2020 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mazzel dat iedereen om hem heen het verneukt.
Ja, en diegene die net gepit hebben rijden snellere ronden. Dus hij verliest nu tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |