quote:Op zondag 15 november 2020 13:18 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Mooi hè zulke groepen achterlijke mensen. Jezelf antifa noemen en dan als een fascist alles wat je niet zint kapot meppen![]()
Wel mooi hoeveel haat en frustratie jij in je hebt en het zelf niet ziet. Maar wel afgeven op andere haatzaaiers.quote:Op zondag 15 november 2020 13:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijken allemaal methheads die in steegjes arme negers afzuigen voor $10.
Wat is hier nu weer haat en frustratie aan? Ik vind ze er niet zo gezond uit zien, jij wel?quote:Op zondag 15 november 2020 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mooi hoeveel haat en frustratie jij in je hebt en het zelf niet ziet. Maar wel afgeven op andere haatzaaiers.
Zou ook zomaar een spot on post over jezelf kunnen zijn gezien je reactie in dit en vele andere topics.quote:Op zondag 15 november 2020 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mooi hoeveel haat en frustratie jij in je hebt en het zelf niet ziet. Maar wel afgeven op andere haatzaaiers.
Niet alleen deze post, ook die richting mij. Maar lul er maar overheen verder, maakt mij geen reet uit. Maar zelf je focus op 1 kant van de medaille richten en iedereen daar onder scharen lijkt me niet echt zorgen voor positieve gedachten maar whatever floats your boat.quote:Op zondag 15 november 2020 13:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer haat en frustratie aan? Ik vind ze er niet zo gezond uit zien, jij wel?
Quote ze maar. Ik ben erg benieuwd hoeveel reacties je kan vinden waar ik geweld goedpraat.quote:Op zondag 15 november 2020 13:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou ook zomaar een spot on post over jezelf kunnen zijn gezien je reactie in dit en vele andere topics.
Nee jij had het niet over geweld goed praten maar haat en frustratie. Jij bent zelf een van de grootste frusties op dit forum kijkend naar je reacties vol met vernederende en beledigende opmerkingen naar users die jouw visie niet delen.quote:Op zondag 15 november 2020 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quote ze maar. Ik ben erg benieuwd hoeveel reacties je kan vinden waar ik geweld goedpraat.
Nee maar jij wel.quote:Op zondag 15 november 2020 14:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee jij had het niet over geweld goed praten
Dus graag bewijs voor je insinuatiesquote:Op zondag 15 november 2020 09:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Staat die bekend om.
Die user vindt het geweld helemaal prima of niet zo erg, zolang het maar van extreem linkse kant komt.
Die beschuldiging klopt ook.quote:Op zondag 15 november 2020 13:59 schreef Fok-it het volgende:
Niet alleen deze post, ook die richting mij.
Quotes graag.quote:Op zondag 15 november 2020 14:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die beschuldiging klopt ook.
Neem recentelijk die onthoofdingen in Frankrijk. Het lijkt me vrij logisch dat mensen op zo'n heftige daden emotioneel op gaan reageren. Maar jij deed wel ffe flink je best om als de beschermheer van de moslims op te treden.
Ga ik niet voor je opzoeken.quote:
Niet meteen schreeuwen dat de Islam de kanker voor de westerse wereld is, meteen alle moskeen gesloten moeten worden, Korans verbrandt en grenzen dicht, staat niet gelijk aan goedpraten hoorquote:Op zondag 15 november 2020 14:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die beschuldiging klopt ook.
Neem recentelijk die onthoofdingen in Frankrijk. Het lijkt me vrij logisch dat mensen op zo'n heftige daden emotioneel op gaan reageren. Maar jij deed wel ffe flink je best om als de beschermheer van de moslims op te treden.
Hou je insinuaties dan voor je, misselijkmakend ventjequote:
Dat bepaal ik zelf wel. Bedankt voor je hoogstaande bijdragen weer, Fok-it.quote:Op zondag 15 november 2020 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je insinuaties dan voor je, misselijkmakend ventje
Extreemrechts, net zoals Erdogan aanhangers ed.quote:Op zondag 15 november 2020 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Wist trouwens niet dat moslim-terroristen extreem links waren.
Die kun je niet opzoeken bedoel je? Want ze bestaan niet?quote:
no uquote:Op zondag 15 november 2020 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu allemaal je kop gewoon dicht houden jullie zijn allemaal in redelijk gelijke mate even kut.
Naja zeg moet dan nou weer zo.quote:
Ze bestaan zeker. En er is nog een hoop weggegooid.quote:Op zondag 15 november 2020 17:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die kun je niet opzoeken bedoel je? Want ze bestaan niet?
Laat zien dan!quote:Op zondag 15 november 2020 17:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze bestaan zeker. En er is nog een hoop weggegooid.
Ze zijn er vast wel. Maar de een ziet dat als goedpraten en de ander niet. Ik ga niet meteen lopen gillen omdat ik denk dat iedereen wel begrijpt dat iedere weldenkende Nederlander een onthoofding te ziek voor woorden vindt. Maar moet ik dan meteen moord en brand lopen schreeuwen dat iedere koran vanavond nog opgehaald moet worden langs de deuren. Neuh. Ben ik dan een wegkijker? Misschien. Zolang ik zelf maar weet dat ik niet extreem links of wat dan ook benquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |