het is al grandioos uit de klauwen gelopen toch in dat derdewereldland?quote:Op zondag 15 november 2020 11:08 schreef HansCojona het volgende:
Hopelijk loopt het flink uit de hand.
Het tegenovergestelde van respect hebben is iemand die zwaar in de minderheid is van achteren neerslaan en vervolgens nog natrappen op zijn hoofd?quote:Op zondag 15 november 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja want de Proud Boys is volk om respect voor te hebben
We gaan nu beginnen he.quote:Op zondag 15 november 2020 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het is al grandioos uit de klauwen gelopen toch in dat derdewereldland?
Zo rolt links, het zijn gore onderkruipsels, je ziet ze niet, ze steken een mes in je rug als je niet kijkt.quote:Op zondag 15 november 2020 11:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van respect hebben is iemand die zwaar in de minderheid is van achteren neerslaan en vervolgens nog natrappen op zijn hoofd?
Comeback van een 16 jarigequote:Op zondag 15 november 2020 02:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je moedertje op een punthek, fascist.
Je kunt ook allebei die groepen afkeuren hè. Het is niet of het ene of het anderequote:Op zondag 15 november 2020 11:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van respect hebben is iemand die zwaar in de minderheid is van achteren neerslaan en vervolgens nog natrappen op zijn hoofd?
Nee dat kan niet op FOK!quote:Op zondag 15 november 2020 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Comeback van een 16 jarige
[..]
Je kunt ook allebei die groepen afkeuren hè. Het is niet of het ene of het andere
Oh pardon danquote:
Omdat hij de ene groep extremen veroordeeld terwijl hij de andere groep extremen vol bewondering toejuicht. Dat vind ik bijzonder.quote:Op zondag 15 november 2020 06:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom veroordeel je niet eerst het geweld voordat je de TS begint te bashen? Bijzonder.
Hou nou maar op met tweets plaatsen van je extremistische idolen, je overtuigt niemandquote:
wel, ik ben overtuigdquote:Op zondag 15 november 2020 11:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hou nou maar op met tweets plaatsen van je extremistische idolen, je overtuigt niemand
Omdat’ie een Arabische naam heeft is het een extremist? Walgelijk racisme weer van je, tfoe.quote:Op zondag 15 november 2020 11:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hou nou maar op met tweets plaatsen van je extremistische idolen, je overtuigt niemand
Had zijn naam niet eens gezien. Had het over het feit dat hij aan de kant staat van de MAGA crew, wat jij best snapte. Zielig gedrag weer van jequote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat’ie een Arabische naam heeft is het een extremist? Walgelijk racisme weer van je, tfoe.
Hou maar op hoor, je racisme is keihard exposed, racist.quote:Op zondag 15 november 2020 12:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Had zijn naam niet eens gezien. Had het over het feit dat hij aan de kant staat van de MAGA crew, wat jij best snapte. Zieleg gedrag weer van je
Echt net zo dom als het achtereind van een varken jij he?quote:Op zondag 15 november 2020 11:59 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat’ie een Arabische naam heeft is het een extremist? Walgelijk racisme weer van je, tfoe.
Bovendien had ik het over idolen, en niet slechts de laatste tweet die je postte. Maar dat negeer je natuurlijk want het past niet in je beweringquote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hou maar op hoor, je racisme is keihard exposed, racist.
Echt lekker lopende zin van een vmbo-drop-out dit hè.quote:Op zondag 15 november 2020 12:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Echt net zo dom als het achtereind van een varken jij he?
Ja negeer me maar als het te moeilijk wordt allemaalquote:Op zondag 15 november 2020 12:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Echt lekker lopende zin van een vmbo-drop-out dit hè.
Racisten verdienen geen aandacht, je suis désolé.quote:Op zondag 15 november 2020 12:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja negeer me maar als het te moeilijk wordt allemaal
Wat een gelul, heb jij direct iets met Amerika?quote:Op zondag 15 november 2020 12:11 schreef 2thmx het volgende:
Latino's, Asian-Americans, moslims: allemaal verenigen ze zich tegen antifa-geweld. Mijn multiculti-hart gloeit.
Latino's uit communistische landen zijn geen latino's?quote:Op zondag 15 november 2020 12:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wat een gelul, heb jij direct iets met Amerika?
Bijna iedereen veroordeelt Proud Boys en de Boogaloo movement, vooral deze groeperingen. Je bent in de war met latino's uit communistische landen.
Zwak excuus om niet te hoeven reageren wanneer je steeds uitgeluld bentquote:Op zondag 15 november 2020 12:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Racisten verdienen geen aandacht, je suis désolé.
Bovendien is het best racisistisch om te denken dat al die groepen zich achter de proud boys scharen omdat er een paar leden met die culturele achtergronden in die groep zittenquote:Op zondag 15 november 2020 12:11 schreef 2thmx het volgende:
Latino's, Asian-Americans, moslims: allemaal verenigen ze zich tegen antifa-geweld. Mijn multiculti-hart gloeit.
Waar heb ik dat geschreven? Ik schreef 'bijna iedereen' Het is inderdaad een kleine groepering oa uit Cuba.quote:Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Latino's uit communistische landen zijn geen latino's?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |