Onvergelijkbaar koekebakker.quote:Op zondag 15 november 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja want de Proud Boys is volk om respect voor te hebben
In een ideale wereld zou de politie optreden tegen antifa. Maar die doet niks. Zie de video's. Niemand wordt opgepakt. De antifa-commie's mogen gewoon hun fascistische gang gaan. Ja, dan is het inderdaad aan het multiculti-gezelschap genaamd Proud Boys om orde op zaken te stellen hier.quote:Op zondag 15 november 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja want de Proud Boys is volk om respect voor te hebben
Als je de hele dag alleen maar in links is het ultieme kwaad kan denken is dat onvergelijkbaar jaquote:
Ik ben al 7 jaar een proud boy heb nog nooit een kind geslagen...quote:Op zondag 15 november 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de hele dag alleen maar in links is het ultieme kwaad kan denken is dat onvergelijkbaar ja
quote:Op zondag 15 november 2020 00:14 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou de politie optreden tegen antifa. Maar die doet niks. Zie de video's. Niemand wordt opgepakt. De antifa-commie's mogen gewoon hun fascistische gang gaan. Ja, dan is het inderdaad aan het multiculti-gezelschap genaamd Proud Boys om orde op zaken te stellen hier.
quote:Op zondag 15 november 2020 00:19 schreef opgebaarde het volgende:
Beelden zijn tien minuten oud en TS begint al labiel te doen dat de MSM dit nog niet vermeldt. Wat een debiel ben je dan.
Merkwaardig gezien ze 4 jaar geleden begonnen zijnquote:Op zondag 15 november 2020 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar een proud boy heb nog nooit een kind geslagen...
Maar ik ben heel trotsquote:Op zondag 15 november 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkwaardig gezien ze 4 jaar geleden begonnen zijn
Blijf jij maar lekker verder polariseren knul, denkend dat je daar een betere wereld mee gaat makenquote:Op zondag 15 november 2020 00:14 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou de politie optreden tegen antifa. Maar die doet niks. Zie de video's. Niemand wordt opgepakt. De antifa-commie's mogen gewoon hun fascistische gang gaan. Ja, dan is het inderdaad aan het multiculti-gezelschap genaamd Proud Boys om orde op zaken te stellen hier.
Alsof oorlog ooit wat verkeerds heeft gebracht komt altijd dikke economisce groei vanquote:Op zondag 15 november 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker verder polariseren knul, denkend dat je daar een betere wereld mee gaat maken
Eén racistisch bordje versus complete gezinnen, inclusief kinderen en vrouwen, die naar de tering worden gemept. Weinig verrassend dat alleen het eerste media-aandacht krijgt, inderdaad.quote:
Je bent een very special boy, dat is iets anders.quote:Op zondag 15 november 2020 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar een proud boy heb nog nooit een kind geslagen...
Jij bent veel te oud om avances richting mij te maken pedoquote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bent een very special boy, dat is iets anders.
Nee, kopschoppen voor een betere wereld is realistisch.quote:Op zondag 15 november 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker verder polariseren knul, denkend dat je daar een betere wereld mee gaat maken
Nouquote:Op zondag 15 november 2020 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent veel te oud om avances richting mij te maken pedo
Ja maar jij zag niet dat die aan zijn scrotum zat tijdens het postenquote:
quote:Op zondag 15 november 2020 00:25 schreef opgebaarde het volgende:
Trump is een man van liefde, van vereniging, van geweldloosheid, van broederschap.
Opmerkelijk dat hij zoveel weerstand oproept
Dacht dat Biden nog niet gewonnen had?quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar jij zag niet dat die aan zijn scrotum zat tijdens het posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |