lolquote:Op zondag 15 november 2020 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsof oorlog ooit wat verkeerds heeft gebracht komt altijd dikke economisce groei van
Ik heb je PoHi eropna geslagen, maar misschien kan je me even wijzen waar je dat doet, ik zie het namelijk niet.quote:Op zondag 15 november 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij de ene groep extremen veroordeeld terwijl hij de andere groep extremen vol bewondering toejuicht. Dat vind ik bijzonder.
Dat jij alleen kijkt in welke volgorde ik de handelingen verricht tsja. Veelzeggend. Als je verder had gekeken dan je neus lang was had je gezien dat ik geweld altijd veroordeel van wie dan ook
Interessant, eerste filmpje bevat een gemengd Trump supporters stel.quote:Op zondag 15 november 2020 00:09 schreef 2thmx het volgende:
Wat zijn die agressieve antifa-commie's toch onbeschrijflijk minderwaardige neo-fascisten.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Enzovoorts enzovoorts, hier nog een lijst video's: https://thepostmillennial(...)ers-in-washington-dc
Uiteraard nul MSM-ophef, want antifa-geweld past niet in het frame.
Klacht: antifa.
Bonusklacht: Democraten die politie niet laten optreden tegen antifa en MSM die weigeren hierover te berichten![]()
.
Anti-klacht: grote kans dat de Proud Boys binnenkort orde op zaken komen stellen.
Stem jij links toevallig?quote:Op zondag 15 november 2020 22:24 schreef Sicstus het volgende:
Het is de enige taal die ze verstaan, helaas.
Tijd voor een nieuw keyboard.quote:Op zondag 15 november 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
wAcHt MaAr toT je ZelF KidS hebT
PrOud MoM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |