quote:Michael van Gerwen en de verrassing van het seizoen Dirk van Duijvenbode doen in Coventry een gooi naar de titel tijdens de Grand Slam of Darts. Wordt een Nederlander de opvolger van titelverdediger Gerwyn Price?
Alle grote darters ter wereld zijn in het Engelse Coventry bijeen voor de Grand Slam of Darts. Namens Nederland komen in ieder geval twee toppers in actie. Michael van Gerwen won onder meer de UK Open en verzekerde zich daarmee van deelname aan de Grand Slam of Darts.
Dirk van Duijvenbode
Dirk van Duijvenbode mag meedoen dankzij zijn sensationele finaleplek op de World Grand Prix eerder dit jaar. Het is overigens de vierde keer dat ook vrouwen meedoen aan het evenement. Net als vorig jaar maken Mikuru Suzuki en Lisa Ashton hun opwachting. Gerwyn Price won vorig jaar in de finale van Peter Wright en verdedigt dus zijn titel. De historie kent twee verschillende Nederlandse winnaars, namelijk Van Gerwen en Raymond van Barneveld. Voor de winnaar ligt ruim 135.000 euro klaar.
Valt mij nu pas op dat er zo weinig Nederlanders mee doen. Met Noppert, de Zwaan, vdVoort en ook wel Kleermaker ontbreken wel wat vaste namen van afgelopen toernooien.quote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier wordt Wattimena onterecht genegeerd
Voorproefje voor het WKquote:Op zondag 15 november 2020 10:56 schreef LordVoldermort het volgende:
In de middag darten? Dan kijkt er toch niemand.
Ik wel hoorquote:Op zondag 15 november 2020 10:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Thuiswerkenquote:Op zondag 15 november 2020 10:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Misschien 2 middagjes snipperen i.p.v. 1 dag. Maar waarom doen ze dit?quote:
Geen idee, enige wat ik kan bedenken is beschikbaarheid van die zaalquote:Op zondag 15 november 2020 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Misschien 2 middagjes snipperen i.p.v. 1 dag. Maar waarom doen ze dit?
Gebrek aan tijd op de kalender me dunkt. Normaal gesproken waren we zaterdag al gestart maar toen waren de Winter Series nog.quote:Op zondag 15 november 2020 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Misschien 2 middagjes snipperen i.p.v. 1 dag. Maar waarom doen ze dit?
quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Lol, sport1 heeft letterlijk een commentator die blind is.
Hij wordt wel bijgestaan door Basti Schele...ehhhhh...Schwele.quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]ik ben nu toch geneigd mijn geluid aan te zetten
PIPE DOUCHEN MET JE BLOEDKOPquote:Op maandag 16 november 2020 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, dat was een vlotte eerste nederlaag voor Pipe.
Poepz0r laat je pipenquote:
Ow heerlukkk. Wanneer heb je tijd ouwe ransaap.quote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Poepz0r laat je pipen
Haagse Sjonnie godquote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik hoor het Den Ouden nog zeggen.
Reclame net op de Engelse tv over je crematie. Cheap and guaranteedquote:Op maandag 16 november 2020 14:39 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Die reclames op de Duitse tv met HP Baxxter zijn gewoon nog slechter. En nee, het is niet eens een reclame voor Strato.
Op de Duitse tv was net een reclame over Hyperino. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat HP Baxxter daar lekker HYPER, HYPER, HYPERINOOOOOOOO staat te schreeuwen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Reclame net op de Engelse tv over je crematie. Cheap and guaranteed
TBS kapsel allenquote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dubbels van Chizzy vlogen weer alle kanten op
Chizzy is het kwijt sinds zijn laatste tjook tegen Pricequote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dubbels van Chizzy vlogen weer alle kanten op
Iets trok mijn aandacht toen ik aan het zeiken was bij de grootste boom.quote:Op maandag 16 november 2020 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar hedde gij Nicky gevonden Jos?
Dat vragen wij even aan de kenner @Zipportal die al 2 jaar in een kooitje zit allen.quote:Op maandag 16 november 2020 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou Chizzy aan cuckolding doen?
Doorgestuurd naar @Tony Eccles.quote:Op maandag 16 november 2020 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat vragen wij even aan de kenner @:Zipportal die al 2 jaar in een kooitje zit allen.
Wade godquote:Op maandag 16 november 2020 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heta speelt niet eens slecht maar Wade is gewoon goed vandaag
O Connor god, mooiste opkomst ooitquote:Op maandag 16 november 2020 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heta mag wel in t rijtje met O Connor en Kleermaker als aspirantleden van de vereniging Martijn
Hij heeft goed naar Mardle en Manley gekeken maar wel met dat enge hoofd van m erbijquote:Op maandag 16 november 2020 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
O Connor god, mooiste opkomst ooit![]()
Je moeder heeft een eng hoofd joh gekquote:Op maandag 16 november 2020 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft goed naar Mardle en Manley gekeken maar wel met dat enge hoofd van m erbij
Ryan Searle ookquote:Op maandag 16 november 2020 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heta mag wel in t rijtje met O Connor en Kleermaker als aspirantleden van de vereniging Martijn
Mijn moeder is dood..quote:Op maandag 16 november 2020 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder heeft een eng hoofd joh gek
Je moeder geeft mij eng hoofdquote:Op maandag 16 november 2020 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder heeft een eng hoofd joh gek
Lang haar is rock en roll Wilfredquote:Op maandag 16 november 2020 15:50 schreef Zipportal het volgende:
De altijd vieze Searle staat achter.
Daar weet je moeder alles van ouwe reus. WHITLOCKED.quote:Op maandag 16 november 2020 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
Vroeger toen Whitlock nog aan ingetogen vuistjes deed.
Goldenarrows werkt ook gewoon ouwe reus.quote:Op maandag 16 november 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Goeie kwaliteit hier voor de mensjes zonder Videoland.
Goldenshowers godenquote:Op maandag 16 november 2020 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goldenarrows werkt ook gewoon ouwe reus.
Die loopt ook nog voor op Videoland en betere beeldkwaliteit.quote:Op maandag 16 november 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Goldenarrowsgodenquote:Op maandag 16 november 2020 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die loopt ook nog voor op Videoland en betere beeldkwaliteit.
Zal dit kanaal zometeen moeten rapporteren wegens copyright schending, want ik ben een DEUGERquote:Op maandag 16 november 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Hoi Sylvanaquote:Op maandag 16 november 2020 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal dit kanaal zometeen moeten rapporteren wegens copyright schending, want ik ben een DEUGER
FargoGodenquote:Op maandag 16 november 2020 16:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat Videoland is echt voor proleten. Gelukkig is het maar een proefabo.
Videoland loopt 1 week achter. We zitten al bij afl 9 Videoland heeft gisteren net 8 geupload.quote:
Er zijn teveel goede series allen.quote:Op maandag 16 november 2020 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Videoland loopt 1 week achter. We zitten al bij afl 9 Videoland heeft gisteren net 8 geupload.
Staat een DSIGoden docu op die MOET IK ZIEN.
Is er een nieuw seizoen Fargoquote:Op maandag 16 november 2020 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Videoland loopt 1 week achter. We zitten al bij afl 9 Videoland heeft gisteren net 8 geupload.
Staat een DSIGoden docu op die MOET IK ZIEN.
Er is zoveel wat op mijn watchlist staat. Walgelijk gewoon. Ben bijna klaar met de Arrowversequote:
Ja sorry Zippyquote:
Unibet heeft ook gewoon striems, zonder vertraging, Hans.quote:Op maandag 16 november 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Unibet heeft ook gewoon striems, zonder vertraging, Hans.
Vervelende stream is dat.quote:Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Unibet heeft ook gewoon striems, zonder vertraging, Hans.
Ik heb geen ADHDquote:Op maandag 16 november 2020 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah maar jij hebt ADHD, zo heeft iedereen zijn problemen
dan is er echt geen excuus voor hoe je bentquote:Op maandag 16 november 2020 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ADHDWas het maar zo'n feest. Wel 40cm BWC trouwens.
Wel last van epilepsieaanvallen?quote:Op maandag 16 november 2020 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen ADHDWas het maar zo'n feest. Wel 40cm BWC trouwens.
Dat maken we zelf wel uit. JIJ BENT NIET INCLUSIEF.quote:Op maandag 16 november 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dan is er echt geen excuus voor hoe je bent
Een tackle inzetten op die brace.quote:Op maandag 16 november 2020 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag Dimitri bij hoge bomen staan?
1 Brace voor je.quote:Op maandag 16 november 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een tackle inzetten op die brace.
We hebben de oude er nog niet eens uitgewerkt.quote:Op maandag 16 november 2020 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gawlas doet denken aan een jonge Pipe
Gando als c0ontend0r op de PL.quote:Op maandag 16 november 2020 17:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik denk nog steeds dat Gary het na volgend WK voor gezien houdt
Ik heb het idee dat hij het allemaal wel prima vindt.quote:Op maandag 16 november 2020 17:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Er valt een GSOD finaleplek, WK halve finaleplek en PC Finals halve finaleplek weg voor Gary. Dat kan een flinke duik worden
quote:Op maandag 16 november 2020 18:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig hep Gary Gary opgenomen.
Dit sla ik maar even over.quote:
Gawlas stond steeds achter hem te snuiven.quote:Op maandag 16 november 2020 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom was Gerrie nou zo ziedend? Ik versta die man niet.
Iets met hoesten enzo van Gawlas.quote:Op maandag 16 november 2020 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom was Gerrie nou zo ziedend? Ik versta die man niet.
Dat was een volstrekt overbodige bijdrage van The Feather.quote:Op maandag 16 november 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Fijn dat De Gies na de middagsessie nog even uitlegt wat de opzet van het toernooi is
Wat vind jij er van dat een doodsaai figuur als Clayton een tatoeagearm heeft?quote:
Potsierlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat een doodsaai figuur als Clayton een tatoeagearm heeft?
Het is bij dartsers vreemder als ze geen tatoeagearm hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 16 november 2020 20:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel jammer dat daar een zege van Clayton voor nodig was.
Dat minuscule armpje van Brooks, dat ziet er pas niet uit.quote:Op maandag 16 november 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanmiddag al.quote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Jeetje, ik had niet door dat ze vandaag al begonnen.
Ik neem aan dat-ie niet vlogt.quote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Tante Sousa kan er met een camera aan weer eens geen reet van...
Heb je Wattimena gezien?quote:Op maandag 16 november 2020 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
De Sousa is ongemakkelijk dik, met z'n waggelbenen.
Nee, heb ik gemist. Is ie nog dikker dan voorheen? Staat wel goed te gooien de laatste weken.quote:
Ook moddervet?quote:
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, heb ik gemist. Is ie nog dikker dan voorheen? Staat wel goed te gooien de laatste weken.
Waar ging dit over? Had het even gemistquote:Op maandag 16 november 2020 21:05 schreef wimderon het volgende:
Vischsch begint er ook maar meteen mee.
Gooi maar op de bingokaart @:SlechteWoordgrappen
quote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Tante Sousa kan er met een camera aan weer eens geen reet van...
Cumming men werd vier keer gezegd in vijf minuten.quote:Op maandag 16 november 2020 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waar ging dit over? Had het even gemist
Over bingo gesproken, Zjak die uitlegt waarom Jose in de problemen komt op D13 en hem in 1x uitgooit, Zjak jinxt iets gaat er ook op staan
EASYTOYS genotquote:Op maandag 16 november 2020 21:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Reclames op FOK! worden met de week irritanter.
@:Danny
@Poepz0r is een cumming manquote:Op maandag 16 november 2020 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cumming men werd vier keer gezegd in vijf minuten.
Ik heb dan ook wel het idee dat die op het punt staat van een megameltdown.quote:Op maandag 16 november 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trillen als een rietje bij Maikol
Zin in.quote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel het idee dat die op het punt staat van een megameltdown.
Weer huilen als MvG een toernooi wintquote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel het idee dat die op het punt staat van een megameltdown.
Als hij van een vrouw verliest is het gebeurd denk ik. Hij staat al op het randje en dat zou wel een mooi laatste zetje zijn.quote:
De cornflakes van gisteren zit er nog inquote:Op maandag 16 november 2020 21:42 schreef wimderon het volgende:
De baard van Smiss ziet er bijzonder ranzig uit.
Oh je had het over MvG. Misschien loopt hij dan leeg voor de camera dat z'n huwelijk stuk aan het lopen is en Daphne een hekel aan hem heeftquote:Op maandag 16 november 2020 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij van een vrouw verliest is het gebeurd denk ik. Hij staat al op het randje en dat zou wel een mooi laatste zetje zijn.
Met overslaande stem.quote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
HAHAHAAH MEULENKAMP HEEFT VERLOREN VAN ASHTON![]()
![]()
![]()
Dit gaat Maijer zo nog 5x benoemen
Cross ook afgelopen week en wel meer spelers.quote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
HAHAHAAH MEULENKAMP HEEFT VERLOREN VAN ASHTON![]()
![]()
![]()
Dit gaat Maijer zo nog 5x benoemen
en een vagina die als landingsbaan heeft gediend in de serie Narcos.quote:Op maandag 16 november 2020 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
Ashton heeft tepels zo groot als sigarenpeuken allen @:Wereldgozer
Dekker werd op 1 avond 3 jaar ouder door de stress toen hij een set verloor tegen Ashtonquote:Op maandag 16 november 2020 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
van der Voort met z'n gore kin toch van dat lekkertje toen, dat was episch.
Gelukkig reageert ie het prima af door op vloertoernooien beduidend slechtere darters te intimideren die moeten rondkomen van dit soort toernooitjes terwijl vGerwen online zijn ontbijt bestelt om vervolgend slechte reviews op zijn Twitter te plaatsen.quote:Op maandag 16 november 2020 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oh je had het over MvG. Misschien loopt hij dan leeg voor de camera dat z'n huwelijk stuk aan het lopen is en Daphne een hekel aan hem heeft
Wij kijken enkel kwalitatief hoogstaande series allenquote:Op maandag 16 november 2020 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en een vagina die als landingsbaan heeft gediend in de serie Narcos.
Dekker is een vreselijk mens.quote:Op maandag 16 november 2020 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dekker werd op 1 avond 3 jaar ouder door de stress toen hij een set verloor tegen Ashton
Die set gooide ze ook 107 gemiddeld ofzo. Ashton is op een goede dag echt heel goed.quote:Op maandag 16 november 2020 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dekker werd op 1 avond 3 jaar ouder door de stress toen hij een set verloor tegen Ashton
En Dekker is een SLOW STARTER (bingo!)quote:Op maandag 16 november 2020 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die set gooide ze ook 107 gemiddeld ofzo. Ashton is op een goede dag echt heel goed.
LOONVISIE GENOTquote:Op maandag 16 november 2020 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En Dekker is een SLOW STARTER (bingo!)
Tweet het naar Zjak, dan wordt het straks 50x benoemdquote:Op maandag 16 november 2020 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LOONVISIE GENOT
Overigens heeft Ashton haar worp iets aangepast voor de oplettende kijker. Normaal gooide ze de pijl direct weg. Nu lijkt ze heel even te wachten (als de pijl bij haar gezicht zit zeg maar) en dan gooit ze hem pas weg.
dit interesseert werkelijk waar niemandquote:Op maandag 16 november 2020 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LOONVISIE GENOT
Overigens heeft Ashton haar worp iets aangepast voor de oplettende kijker. Normaal gooide ze de pijl direct weg. Nu lijkt ze heel even te wachten (als de pijl bij haar gezicht zit zeg maar) en dan gooit ze hem pas weg.
Ik tweet niks naar die dikke act.quote:Op maandag 16 november 2020 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tweet het naar Zjak, dan wordt het straks 50x benoemd
Kom eens even op mijn gezicht zitten allenquote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit interesseert werkelijk waar niemand
Mij eigenlijk wel. Prima inhoudelijke posts van @Poepz0r, veel beter dan dat ADHD-gekrijs van vanmiddagquote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit interesseert werkelijk waar niemand
Niet zo janken ouwe relnicht.quote:Op maandag 16 november 2020 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij eigenlijk wel. Prima inhoudelijke posts van @:poepz0r, veel beter dan dat ADHD-gekrijs van vanmiddag
quote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom eens even op mijn gezicht zitten allen
Ik stuur het wel even.quote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik tweet niks naar die dikke act.
SOWWWW HALLO JACKPOT KOEKOEKquote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Pooooh das mien merk
Deug je nu nog steeds?quote:
Uiteraard ouwe reus.quote:Op maandag 16 november 2020 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deug je nu nog steeds?
Hij moet zich wel soft gedragen.quote:Op maandag 16 november 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan durft niet een vraag te stellen over het incident dus benoemt het maar terloops even.
Anders wordt Vincent boos in de mediation-sessie.quote:Op maandag 16 november 2020 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij moet zich wel soft gedragen.
Niet alleen dat, hij krijgt errors in z'n hoofd zo ziedend.quote:Op maandag 16 november 2020 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anders wordt Vincent boos in de mediation-sessie.
Hij gooit wel goed, maar hij dwingt het niet af.quote:Op maandag 16 november 2020 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Hij moet zo blijven gooien, maar iets beter' ~Vinny
Een dodelijk saaie kantoorklerk.quote:
wanneer is het WK? Wanneer loting?quote:Op maandag 16 november 2020 22:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Gerwen, Price, Wright alle drie ongeveer even hoge odds voor WK winst 2021
Begint 18 december (waarschijnlijk), loting geen idee, die datum zal na de PC finals wel bekend wordenquote:Op maandag 16 november 2020 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wanneer is het WK? Wanneer loting?
Sneu dat we dat nog steeds niet weten...... kut chinezen.quote:Op maandag 16 november 2020 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Begint 18 december (waarschijnlijk), loting geen idee, die datum zal na de PC finals wel bekend worden
Volgende week schijnt er het een en ander bekend te worden.quote:Op maandag 16 november 2020 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Begint 18 december (waarschijnlijk), loting geen idee, die datum zal na de PC finals wel bekend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |