Waar ging dit over? Had het even gemistquote:Op maandag 16 november 2020 21:05 schreef wimderon het volgende:
Vischsch begint er ook maar meteen mee.
Gooi maar op de bingokaart @:SlechteWoordgrappen
quote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Tante Sousa kan er met een camera aan weer eens geen reet van...
Cumming men werd vier keer gezegd in vijf minuten.quote:Op maandag 16 november 2020 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waar ging dit over? Had het even gemist
Over bingo gesproken, Zjak die uitlegt waarom Jose in de problemen komt op D13 en hem in 1x uitgooit, Zjak jinxt iets gaat er ook op staan
EASYTOYS genotquote:Op maandag 16 november 2020 21:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Reclames op FOK! worden met de week irritanter.
@:Danny
@Poepz0r is een cumming manquote:Op maandag 16 november 2020 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cumming men werd vier keer gezegd in vijf minuten.
Ik heb dan ook wel het idee dat die op het punt staat van een megameltdown.quote:Op maandag 16 november 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trillen als een rietje bij Maikol
Zin in.quote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel het idee dat die op het punt staat van een megameltdown.
Weer huilen als MvG een toernooi wintquote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel het idee dat die op het punt staat van een megameltdown.
Als hij van een vrouw verliest is het gebeurd denk ik. Hij staat al op het randje en dat zou wel een mooi laatste zetje zijn.quote:
De cornflakes van gisteren zit er nog inquote:Op maandag 16 november 2020 21:42 schreef wimderon het volgende:
De baard van Smiss ziet er bijzonder ranzig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |