Ik wilde vertellen dat mijn vader daar vroeger een apparaat voor had. Enorm metalen gevaarte, met een wiel om aan te draaien en een rol poeder-papier en maakte dan zo'n hele route, van vouwen en nog eens vouwen en een vulstation en dan afsnijden. Ik vond dat magisch als kind en stond daar dan eindeloos aan te draaienquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha ervaring...al gaat het iedere x makkelijker.
Boterhamzakjes in de lengte door de helft en daarna door midden...dus in vieren.
Van de ene onderste helft kun je een zakje maken en van de andere helft vouwen zoals vroeger door de apotheker vroeguh de poeders werden gevouwen.
Nieuw deze keer: 1 eetlepel met behulp van de spaan van de gember in een zakje, eromheen vouwen, met een vinger in een platte vorm duwen en randjes omvouwen.
Voor rode peper gebruikte ik een theelepel.
Netjes hè😂 voor in de vriezer, scheelt ‘domme’ tijdverslindende snijsessies bij avondeten.
Ahja.. ik moet ook heel spontaan nog even melk halenquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:13 schreef Tally het volgende: [..] Mijn kinderen van 7 en 9 geloven niet meer. Weten dat mama hun schoenen vult. Maar vinden de intocht nog steeds leuk. En zullen vanavond ook gewoon hun schoen zetten. Dat betekend dat ik nog even moet gaan inpakken zo.
![]()
😉 de eindeloos diepe laden vind ik nog steeds boeiend. En dan het trapje om bij de bovenste laden te kunnen voor de assistenten.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde vertellen dat mijn vader daar vroeger een apparaat voor had. Enorm metalen gevaarte, met een wiel om aan te draaien en een rol poeder-papier en maakte dan zo'n hele route, van vouwen en nog eens vouwen en een vulstation en dan afsnijden. Ik vond dat magisch als kind en stond daar dan eindeloos aan te draaien![]()
En toen kwam de opmerking van @:DancingPhoebe en klonk mijn vader als een dealer![]()
(overigens speelde ik verder met de wand met lades, die je opendeed en vanzelf dichtgingen, mooi effect als je er 10 na elkaar deed, ging ik op zoek naar dropjes, pikte de stickers met 'KAN HET RIJVAARDIGHEIDSVERMOGEN BEÏNVLOEDEN' (die plakte ik dan weer op de poederpapiertjes) en vergaapte ik me aan enorme verpakkingen incontinentiemateriaal![]()
)
Was papa soda apothekert?quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
Anyways, de hut is gepoetst, er is hardgelopen, de planten hebben water, de speelgoedkast is opgeruimd, evenals alle rommellaadjes en ik heb wat administratie weggewerkt. Nu is het tijd voor Indisch
In de frituurquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben een stukje kabeljauw over van het avondeten. Wat zal ik daar nu morgen eens mee doen?
Wat leukquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:
En groot nieuws..
poes van lief die al die tijd eigenlijk niks van me moet hebben heeft net naast me op de bank gelegen tijdens het eten
En zelfs een stukje vlees van mij opgegeten.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Heb ik niet. Niet bij de hand iig.quote:
Oh da’s fijnquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:
En groot nieuws..
poes van lief die al die tijd eigenlijk niks van me moet hebben heeft net naast me op de bank gelegen tijdens het eten
Yayquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:
En groot nieuws..
Ha, die Zet...die pakt door!quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:13 schreef z80 het volgende:
Volgende stuk keukenwand is nu ook weg. Wat een stofzooi geeft dat breek en zaagwerk.
Ben er wel achter dat de laatste laag tegels in 2002 geplaatst is. Ik kwam namelijk wat kranten als opvulling onder een dikke kitlaag tegen.
Tot nu toe lijk het er op dat ze enkel de tegeltjes achter de koelkast gesloopt hebben. Dat wist ik ivm vervangen van de koelkast.
Nog een meter of 2 te gaan. Wel het lastigste deel en een opbouw wcd dat in de tegelwand verwerkt is incl voegmateriaal.
Maar ben wel blij met de ouderwetse blauwe tegeltjes. Een stuk lichter in de keuken.
Voor de roetveegpiet?quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kolen liggen te drogen!
Ahhhquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Er was een probleem op de boot, de cadeautjes waren Piet ongeluk ingeruild voor kolen.quote:
Moet zeker lukken jaquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er was een probleem op de boot, de cadeautjes waren Piet ongeluk ingeruild voor kolen.
Hier geen kolen in huis, maar wel aardappelen en zwarte verf. De jongens hebben nog nooit kolen gezien van dicht bij, dus die zijn vast gefopt...
Ben benieuwd naar het verslag.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:36 schreef gcjoel het volgende:
Net librije op.
Super lekker eten.
Had wel meer workshop van de workshop verwacht.
Maar prima vermaakt.
Mooi cadeauquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:09 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg nog een verlaat verjaarskado:
[ afbeelding ]
M'n lief is thuis, en wou graag de Rocketmango proeven.
[ afbeelding ]
Dubbel en dwars goedgekeurd! Blij dat ik in elk geval 8 flesjes kocht.
Lekker bitter, fijn pepertje in de afdronk![]()
En daarna hadden we een klein avondhapje.
[ afbeelding ]
Nee mn collega's vinden dat ze niet uit mn aura hoeven te blijven omdat ze het al gehad hebben...quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
😉 de eindeloos diepe laden vind ik nog steeds boeiend. En dan het trapje om bij de bovenste laden te kunnen voor de assistenten.
Oh ja, volgende week iets in zijn schoen stoppen...en dan vindt mn.X het ergens eind maart of zo.![]()
@:DP ben jij of iemand in je omgeving voor de 2e keer besmet met corona?
Was het de vorige keer ernstig of mild?
Als jouw aura een diameter heeft van 2 meter...quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee mn collega's vinden dat ze niet uit mn aura hoeven te blijven omdat ze het al gehad hebben...
Wakker blijven, nacht van de popmuziek !quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:50 schreef AnneX het volgende:
Leuk idee gcjoel.
Geen idee, Lucky Strike.
Voor de liefhebbers F1...morgenochtend om 10 uur al!
Welterusten.
Race begint pas om 11:10 uur.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:50 schreef AnneX het volgende:
Leuk idee gcjoel.
Geen idee, Lucky Strike.
Voor de liefhebbers F1...morgenochtend om 10 uur al!
Welterusten.
Haha goed opgelostquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |