abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196239999

[ Bericht 86% gewijzigd door golfer op 14-11-2020 17:26:37 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196240087
Overwinteren in Nederland :')
pi_196240139
De sint moet eerst even in quarantaine:
https://speld.nl/2020/11/(...)deren-kunnen-vullen/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196240179
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Haha ervaring...al gaat het iedere x makkelijker.
Boterhamzakjes in de lengte door de helft en daarna door midden...dus in vieren.
Van de ene onderste helft kun je een zakje maken en van de andere helft vouwen zoals vroeger door de apotheker vroeguh de poeders werden gevouwen.
Nieuw deze keer: 1 eetlepel met behulp van de spaan van de gember in een zakje, eromheen vouwen, met een vinger in een platte vorm duwen en randjes omvouwen.
Voor rode peper gebruikte ik een theelepel.
Netjes hè😂 voor in de vriezer, scheelt ‘domme’ tijdverslindende snijsessies bij avondeten.
Ik wilde vertellen dat mijn vader daar vroeger een apparaat voor had. Enorm metalen gevaarte, met een wiel om aan te draaien en een rol poeder-papier en maakte dan zo'n hele route, van vouwen en nog eens vouwen en een vulstation en dan afsnijden. Ik vond dat magisch als kind en stond daar dan eindeloos aan te draaien O+

En toen kwam de opmerking van @DancingPhoebe en klonk mijn vader als een dealer :')

(overigens speelde ik verder met de wand met lades, die je opendeed en vanzelf dichtgingen, mooi effect als je er 10 na elkaar deed, ging ik op zoek naar dropjes, pikte de stickers met 'KAN HET RIJVAARDIGHEIDSVERMOGEN BEÏNVLOEDEN' (die plakte ik dan weer op de poederpapiertjes) en vergaapte ik me aan enorme verpakkingen incontinentiemateriaal O+ O+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196240193
Anyways, de hut is gepoetst, er is hardgelopen, de planten hebben water, de speelgoedkast is opgeruimd, evenals alle rommellaadjes en ik heb wat administratie weggewerkt. Nu is het tijd voor Indisch :9
pi_196240232
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:13 schreef Tally het volgende: [..] Mijn kinderen van 7 en 9 geloven niet meer. Weten dat mama hun schoenen vult. Maar vinden de intocht nog steeds leuk. En zullen vanavond ook gewoon hun schoen zetten. Dat betekend dat ik nog even moet gaan inpakken zo. :P
Ahja.. ik moet ook heel spontaan nog even melk halen _O-

Dochterlief ontkent al jaren alle ongelovigheid.
Ze zei tegen haar klasgenootje ooit: “mja JIJ geloofd in god.. IK geloof in sinterklaas. Niks mis mee”.
Nadat ze 2 minuten ervoor vertelde natuurlijk wel te weten dat de kadootjes niet echt van sinterklaas komen _O-

En ze gaat ook gewoon mee sinterklaaskadootjes kopen voor familie enzo.

Maar die schoen.. die komt wel vanavond hoor. O+
pi_196240249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik wilde vertellen dat mijn vader daar vroeger een apparaat voor had. Enorm metalen gevaarte, met een wiel om aan te draaien en een rol poeder-papier en maakte dan zo'n hele route, van vouwen en nog eens vouwen en een vulstation en dan afsnijden. Ik vond dat magisch als kind en stond daar dan eindeloos aan te draaien O+

En toen kwam de opmerking van @:DancingPhoebe en klonk mijn vader als een dealer :')

(overigens speelde ik verder met de wand met lades, die je opendeed en vanzelf dichtgingen, mooi effect als je er 10 na elkaar deed, ging ik op zoek naar dropjes, pikte de stickers met 'KAN HET RIJVAARDIGHEIDSVERMOGEN BEÏNVLOEDEN' (die plakte ik dan weer op de poederpapiertjes) en vergaapte ik me aan enorme verpakkingen incontinentiemateriaal O+ O+ )
😉 de eindeloos diepe laden vind ik nog steeds boeiend. En dan het trapje om bij de bovenste laden te kunnen voor de assistenten.

Oh ja, volgende week iets in zijn schoen stoppen...en dan vindt mn.X het ergens eind maart of zo. O~)
@DP ben jij of iemand in je omgeving voor de 2e keer besmet met corona?
Was het de vorige keer ernstig of mild?
pi_196241004
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
Anyways, de hut is gepoetst, er is hardgelopen, de planten hebben water, de speelgoedkast is opgeruimd, evenals alle rommellaadjes en ik heb wat administratie weggewerkt. Nu is het tijd voor Indisch :9
Was papa soda apothekert?
pi_196241322
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Was papa soda apothekert?
:Y
pi_196241336
Vanavond kabeljauwfilet, gesmoorde prei en zoete aardappel uit de oven met als toetje Zemlovka :9

https://www.smulweb.nl/recepten/957918/Zemlovka
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196241742
Pizza. Bloemkoolbodem en een courgettebodem. :9 :9
pi_196241785
Soort van pasta carbonara met een salade
We have far more in common than that which devides us..
pi_196241873
Het is half 7, ik ben moe alsof het al half 12 is ofzo. :')
pi_196241896
Broccoli uit de oven met een pinda-ui-champignons saus. Met knapperige kip en rijst erbij..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196241943
Sigme-schnitzel, Provençaalse pompoen, knoflookaardappeltjes. Zin in.
Spoilers!
pi_196241958
Pastinaak met feta hier.

Verdwaald paddestoeltje erdoor.
Die laatste minder groot succes.
Nogal flauw van smaak bleek
pi_196241990
En groot nieuws..
poes van lief die al die tijd eigenlijk niks van me moet hebben heeft net naast me op de bank gelegen tijdens het eten O+

En zelfs een stukje vlees van mij opgegeten.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit *O*
pi_196242007
Kip Siam. Al lig ik voorlopig nog onder drie diep slapende kittens dus komt er weing van koken met kip.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 14 november 2020 @ 18:39:00 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196242088
Grieks laten bezorgen. Prima, veel vleesch. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_196242097
We hebben een stukje kabeljauw over van het avondeten. Wat zal ik daar nu morgen eens mee doen? :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 14 november 2020 @ 18:40:59 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196242116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben een stukje kabeljauw over van het avondeten. Wat zal ik daar nu morgen eens mee doen? :9~
In de frituur
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196242220
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:Y
O+
pi_196242231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:
En groot nieuws..
poes van lief die al die tijd eigenlijk niks van me moet hebben heeft net naast me op de bank gelegen tijdens het eten O+

En zelfs een stukje vlees van mij opgegeten.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit *O*
Wat leuk O+
pi_196242234
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In de frituur
Heb ik niet. Niet bij de hand iig.
pi_196242250
Heeeeeerlijke Bifteki schotel van de Griek uit Zandvoort gehad :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')