Nog last van pedohunters?quote:Op zondag 15 november 2020 04:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en ook die van het emailadres dus maar een nieuwe aangemaakt..
Hans had dit niet willen missen.quote:
Oh ja, kan gebeuren.quote:Op zondag 15 november 2020 04:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en ook die van het emailadres dus maar een nieuwe aangemaakt..
Klaas Otto moet zijn bek houden.quote:Op zondag 15 november 2020 15:19 schreef dokter.knakworst het volgende:
Komt er nog een podcast zeepje rapen met Klaas Otto?
Misschien komt @Crip er zelfs nog voor terugquote:Op zondag 15 november 2020 15:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans had dit niet willen missen.
Ik hoop dat @:chia deze keer niet slaagt om Niels weg te pesten.
Al was het mooi om te zien hoe Niels van zich afsloeg al dan niet met een drankje op.
Nahhh die was vooral met crip bezigquote:Op zondag 15 november 2020 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien komt @:crip er zelfs nog voor terug
Hoe is het weer bij Rotterdam Airportquote:Op zondag 15 november 2020 16:07 schreef Makrelis het volgende:
* Makrelis gaat koffiekopje naar de keuken brengen en inruilen voor een biertje.
Ik hoef niet te checken want ik woon tegenwoordig weer in R'dam. Het regent pijpenstelen.quote:Op zondag 15 november 2020 16:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij Rotterdam Airport
quote:Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel eerst de inboedel op het balkon flikkeren aub
Helaas helaas. Ik heb een marmoleum vloer hier ipv natuursteen. met skaten in huis sloop ik dat en ik heb hier dan wel een ruim balkon, maar niet zo groot als in Oostende. Dat was meer een terras, iets van 6 bij 4 meter of zo.quote:Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel eerst de inboedel op het balkon flikkeren aub
En de buuf?quote:Op zondag 15 november 2020 16:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Helaas helaas. Ik heb een marmoleum vloer hier ipv natuursteen. met skaten in huis sloop ik dat en ik heb hier dan wel een ruim balkon, maar niet zo groot als in Oostende. Dat was meer een terras, iets van 6 bij 4 meter of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |