abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196240143
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:21 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Waarom is Roosevelt dan in Europa gaan vechten? En is er geen Nazi in de VS geweest.

Als je bij de buurman 3 straten verderop in de woonkamer staat met een bijl in je handen en de politie komt hoogte halen. Terwijl die buurman nooit bij jou binnen is geweest dan roept dat wel vragen op.

En Pearl Harbor was door Japan uirgevoerd.
Laat je nu maar niet baiten om weer over 2de wereldoorlog te beginnen joh, daar staan we toch boven onderhand
pi_196240163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat soort stakkers niet gewoon iets gaan doen met hun leven. Dat het wel leuk wordt.

Maar ik zal vast wel te oplossingsgericht denken ofzo.
Wij zijn niet boos hoor, leuke framing.
Als ik kijk naar de protesten en hier in de zwaai Trump uit thread zie ik maar 1 boze zijde
(maar ik gok dat niet iedereen boos is, ik generaliseer niet zo graag eigenlijk)
pi_196240215
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:03 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

operation warp speed werpt zijn vruchten af, gisteren nog een persconferentie over geweest
Pfizer/BioNTech hebben aangeboden hulp vanuit Warpspeed afgewezen ;)
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:39:02 #204
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196240231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Uiteraard en straks Biden als het down de drain gaat komt het door Trump :)
Selectief
Wat is er selectief aan economische cijfers? Begrijp je gewoon niet wat hier staat en doe je daarom van die domme uitspraken?
pi_196240250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Pfizer/BioNTech hebben aangeboden hulp vanuit Warpspeed afgewezen ;)
Ja.

Hij heeft gewoon een aantal bakken friet besteld en doet nu net alsof hij investeerder was in het cafetaria.
pi_196240265
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch niet over? Dan komt allemaal nog wel. Gewoon mooi om te zien dat mensen met zovelen op komen dagen. De politiek leeft in elk geval bij de mensen :)
Je bedoelt waarschijnlijk "Dat (met een t) komt allemaal nog wel"? Nou, nee!

twitter

Zelfs de paus heeft Biden al gefeliciteerd. Iedere dag dat de mokkende president blijft kniezen in zijn kelder, lijdt hij meer gezichtsverlies. Hij heeft dit baantje in feite nooit gewild, hij heeft er in de praktijk ook weinig aan gedaan. De enige reden om zich vast te klampen aan verlenging van dit contract, is ontkomen aan rechtszaken. Het feit alleen al dat hij heeft gevraagd of het mogelijk was zichzelf te pardonneren spreekt boekdelen. En de vraag of het mogelijk was gepardonneerd te worden voor zaken die nog aan het licht moeten komen.

https://www.vanityfair.com/news/2020/11/donald-trump-self-pardon
https://www.washingtonexa(...)o-self-pardon-report
https://edition.cnn.com/2(...)om-defeat/index.html

Alleen daardoor al zou toch bij de grootste rand***l een lampje moeten gaan branden.
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:44:44 #207
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196240301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

[ twitter ]

Zelfs de paus heeft Biden al gefeliciteerd. Iedere dag dat de mokkende president blijft kniezen in zijn kelder, lijdt hij meer gezichtsverlies. Hij heeft dit baantje in feite nooit gewild, hij heeft er in de praktijk ook weinig aan gedaan. De enige reden om zich vast te klampen aan verlenging van dit contract, is ontkomen aan rechtszaken. Het feit alleen al dat hij heeft gevraagd of het mogelijk was zichzelf te pardonneren spreekt boekdelen. En de vraag of het mogelijk was gepardonneerd te worden voor zaken die nog aan het licht moeten komen.

Alleen daardoor al zou toch bij de grootste rand***l een lampje moeten gaan branden.
Ja maar, Trump gaat straks winnen hoor? De trumpanzees weten het zeker!
pi_196240401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:03 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

operation warp speed werpt zijn vruchten af, gisteren nog een persconferentie over geweest
De overheid heeft alleen een bestelling gedaan bij Pfizer ( uit het budget van operation warp speed ) ,
ze hebben geen funding gehad voor de ontwikkeling van het vaccin en daarom maken ze ook geen onderdeel uit van operation warp speed.

gewoon WEER een leugen van de president.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196240423
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

[ twitter ]

Sorry voor de typo, ik wist niet dat je er zo mee zat?
We wachten rustig af wat de ontwikkelingen gaan zijn. Soms een goede dag soms een mindere, we zullen het gaan zien.
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:58:41 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196240491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want die produceren feiten en cijfers en dat is maar lastig voor populisten?
Het is ten eerste niet betrouwbaar en het is ten tweede niet nodig. Ook zonder CBS heb je een goed beeld van wie de meeste uitkeringen trekt in Nederland. Of waar een nieuwe snelweg nodig is.

quote:
Waardoor het rijk gebouwen moet huren voor nog meer geld.
Nee, ze mogen best gebouwen hebben. Maar het hele beheer en onderhoud mogen ze aan de markt overlaten

quote:
Dat soort schaalvergrotingen lever vaak een hoop meer bureaucratie op en extra managementlagen. Daar zijn ze pijnlijk achtergekomen.
Je haalt 1 laag weg

quote:
Welke?
Vergunningen, verordeningen, beleid, dat soort dingen.

quote:
Dat geld komt niet van de lopende begroting.
Iemand betaalt de chauffeur van Verhofstad. Wie volgens jou?

quote:
Verder voert de EU ook allerlei taken uit. Wie moet die gaan doen?
Dat mogen de EU landen lekker zelf uitzoeken als Nederland geen lid meer is.
pi_196240499
Och, over een maand en 6 dagen kan al die Trumpiaanse onzin iig opbokken naar BNW.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196240514
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:59 schreef probeer het volgende:
Och, over een maand en 6 dagen kan al die Trumpiaanse onzin iig opbokken naar BNW.
NWS of POL waarschijnlijk
pi_196240531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:53 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Sorry voor de typo, ik wist niet dat je er zo mee zat?
We wachten rustig af wat de ontwikkelingen gaan zijn. Soms een goede dag soms een mindere, we zullen het gaan zien.
Welke goede dag? Ik heb er nog geen gezien nl.

Dat verhaal dat kiesmannen in bepaalde staten Trump wel even als president gaan aanwijzen zit er ook al niet in:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196240538
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:00 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

NWS of POL waarschijnlijk
Nope. Want al die leugens van de Trumpianen hebben geen ene fuck met politiek of nieuws meer te maken. Daar speelt waarheidsbevinding een rol, en dat is compleet afwezig bij Trump en co. 20 januari wordt al jullie onzin niets meer dan complottheorieën w/ .

En van wie ben jij eigenlijk de kloon?
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:40 #215
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196240568
Wat me ook opvalt is de haat, het venijn van al die mensen die zo tegen Trump zijn. Zij zijn degenen die beweren dat ze zo voor "fatsoen" zijn en voor "het goede" en voor "de liefde" en tegen de haat en het kwade wat zij Trump in de schoenen schuiven.

Ik zie niks anders dan verbitterdheid bij die mensen met hun feminisme en hun black lives matters. Fijn dat jullie Trump niks vinden. Heel veel mensen vinden hem wel goed. Laat ze toch gewoon in hun waarde en Trump zelf ook.

Er zijn nog altijd
0 protesten,
0 geweld,
0 vernielingen,
0 berovingen.

Benieuwd naar wat Black Lives Matter 2 oplevert.
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:05:26 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196240579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Nope. Want al die leugens van de Trumpianen hebben geen ene fuck met politiek of nieuws meer te maken. Daar speelt waarheidsbevinding een rol, en dat is compleet afwezig bij Trump en co. 20 januari wordt al jullie onzin niets meer dan complottheorieën w/ .

Welke leugen dan?
pi_196240618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat een aggressiviteit en haat.
Ik mag hopen dat je in POL wat minder veralgemeniseerd en alles tot leugens probeert te maken.

Ondanks alle shit die de afgelopen 4 jaar aan hoaxes en onzin over Trump heen gegooid is en debunked is geloof je nog steeds dat dat allemaal waar is? We zijn ook allemaal racisten en rechts extremisten volgens jou zeker
pi_196240634
twitter
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196240635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Welke leugen dan?
Allemaal.

Ik discussieer niet met Trumpianen.
pi_196240643
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Wat me ook opvalt is de haat, het venijn van al die mensen die zo tegen Trump zijn. Zij zijn degenen die beweren dat ze zo voor "fatsoen" zijn en voor "het goede" en voor "de liefde" en tegen de haat en het kwade wat zij Trump in de schoenen schuiven.

Ik zie niks anders dan verbitterdheid bij die mensen met hun feminisme en hun black lives matters. Fijn dat jullie Trump niks vinden. Heel veel mensen vinden hem wel goed. Laat ze toch gewoon in hun waarde en Trump zelf ook.

Er zijn nog altijd
0 protesten,
0 geweld,
0 vernielingen,
0 berovingen.

Nee hoor. Veel kritiek op Trump hebben is nog geen haat. De man is gewoon de meest incompetente president ooit.

De haat voor Obama daarentegen .....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196240664
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:07 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wat een aggressiviteit en haat.
Ik mag hopen dat je in POL wat minder veralgemeniseerd en alles tot leugens probeert te maken.

Ondanks alle shit die de afgelopen 4 jaar aan hoaxes en onzin over Trump heen gegooid is en debunked is geloof je nog steeds dat dat allemaal waar is? We zijn ook allemaal racisten en rechts extremisten volgens jou zeker
Geen idee, daar ken ik jou of je mening niet goed genoeg voor. Maar je aanbidt er wel een, dus je hebt imo de schijn tegen.
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:15:30 #222
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196240733
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is ten eerste niet betrouwbaar en het is ten tweede niet nodig. Ook zonder CBS heb je een goed beeld van wie de meeste uitkeringen trekt in Nederland. Of waar een nieuwe snelweg nodig is.
En op basis waarvan moet er dan gestuurd worden? Het wetenschappelijk bureau van de FvD? De onderbuik?

quote:
Nee, ze mogen best gebouwen hebben. Maar het hele beheer en onderhoud mogen ze aan de markt overlaten
Marktpartijen die daar winst over moeten maken. Dus waar zit hem precies de vooruitgang?

quote:
Vergunningen, verordeningen, beleid, dat soort dingen.
Daar moet je dan dus ook weer allerlei commerciele partijen voor inhuren die winst moeten maken en dus duurder zijn.

quote:
Iemand betaalt de chauffeur van Verhofstad. Wie volgens jou?
Daarnet had je het nog over wat anders.

quote:
Dat mogen de EU landen lekker zelf uitzoeken als Nederland geen lid meer is.
Nederland ook wanneer die taken niet uitgevoerd worden door Europa. Dat zie je in de UK. Daar moeten ze tigduizend ambtenaren aannemen om dingen die de EU deed zelf te moeten gaan doen.
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:16:41 #223
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196240750
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:53 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Heb je informatie die wij nog niet hebben? Welke ontwikkelingen wacht je nog op? Wat is de sterkste zaak die nog moet komen die duidt op fraude?

Gewoon maar zeggen dat we moeten wachten klinkt een beetje flauw namelijk.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:18:35 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196240783
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:04 schreef Ixnay het volgende:

Er zijn nog altijd
0 protesten,
0 geweld,
0 vernielingen,
0 berovingen.

Daarentegen wordt het internet overspoeld met een lawine aan nepnieuws en leugens waarmee de democratie ondermijnd wordt.

Leuk joh, die Trump-aanhangers.
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:19:16 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196240792
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Heb je informatie die wij nog niet hebben? Welke ontwikkelingen wacht je nog op? Wat is de sterkste zaak die nog moet komen die duidt op fraude?

Gewoon maar zeggen dat we moeten wachten klinkt een beetje flauw namelijk.
Net zoals die emails van Hillary, daar wachten we ook nog steeds op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')