Die van ons was te vers?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:25 schreef chufi het volgende:
Maar nog ff over de Johannieter.. Ik heb daar ook ouwe versie van voorbij zien komen .. misschien lag het daar aan
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welke stem gast hij nou weer tellen dan...
Als er 1 een aluhoedje op moet zetten is het die 🥕 met een kuif wel
Ik had de nieuwe.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:25 schreef chufi het volgende:
Maar nog ff over de Johannieter.. Ik heb daar ook ouwe versie van voorbij zien komen .. misschien lag het daar aan
Ik denk gewoon wat je er in de totaliteit van vind.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:25 schreef blackmirror het volgende:
Die top 10, is dat nou gebaseerd op 1 biertje per etmaal of waarvan jullie een krat zou kunnen drinken? De gouden carolus heeft wel wat maar daar kan ik geen 24 van drinken, ritual is stuk beter en lijkt mij heerlijk op een terrasje in de zomer maar Corona is tot nu toe de enige waar ik zo 24 van zou kunnen drinken.
Hij kan beter een muilkorf op zetten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welke stem gast hij nou weer tellen dan...
Als er 1 een aluhoedje op moet zetten is het die 🥕 met een kuif wel
Welke top 10?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:25 schreef blackmirror het volgende:
Die top 10, is dat nou gebaseerd op 1 biertje per etmaal of waarvan jullie een krat zou kunnen drinken? De gouden carolus heeft wel wat maar daar kan ik geen 24 van drinken, ritual is stuk beter en lijkt mij heerlijk op een terrasje in de zomer maar Corona is tot nu toe de enige waar ik zo 24 van zou kunnen drinken.
Truste pullup.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net niet![]()
Ga jullie wel verlaten want weer om 5 uur op
we doen er nog twee bijquote:
tel eens goed sweetiequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Die wij allemaal hebben (alhoewel het nu nog top 4 is)
Het etiket was bij mij anders dan in de OP, maar zou het uitmaken?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:25 schreef chufi het volgende:
En een stroomband omquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kan beter een muilkorf op zetten.
Wat je op welke plaats zegt is aan jouzelfquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Die wij allemaal hebben (alhoewel het nu nog top 4 is)
het gaat om de smaak toch. Niemand kan een kratje speciaalbier drinken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:25 schreef blackmirror het volgende:
zo kunnen dat die uit 2017 komtquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het etiket was bij mij anders dan in de OP, maar zou het uitmaken?
Ik ken wel iemand die dat voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
het gaat om de smaak toch. Niemand kan een kratje speciaalbier drinken.
Vintage, Special Reservequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het etiket was bij mij anders dan in de OP, maar zou het uitmaken?
Er was een kroeg in Utrecht waarvan de uitbater me altijd begroette met ‘Kratje Kriek’quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
het gaat om de smaak toch. Niemand kan een kratje speciaalbier drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |