ik heb er best nog lang over nagepeinst. Iemand die zoveel success had, en tegelijkheid die zich zo alleen voelde en met zichzelf zat te worstelen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Idd, ben geen fan van hem maar de film was mooi en gaf me goed inzicht in hoe hij was. Mooi dat hij die steen door zijn ruit flikkerde.
Nog net nietquote:
Trusten pullie. Thank you for the musicquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net niet![]()
Ga jullie wel verlaten want weer om 5 uur op
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net niet![]()
Ik ken iemand die dat zeker moet zuipenquote:
Nu pas .... Ben alweer bijna vergeten hoe ie was.. maar ik vond hem wel mooiquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb paar weken terug eindelijk Bohemian Rhapsody gezien. Mooi!
Welterusten en een goeie roeiquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net niet![]()
[..]
Nog net niet![]()
Ik ook, heel ergquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ben er ook erg benieuiwd naar.
Zijn iets meer sterren die van het padje afgaan. Verbaasd me eigenlijk niet zo, en mooi dat hij goed contact bleef houden met zijn ouders.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb er best nog lang over nagepeinst. Iemand die zoveel success had, en tegelijkheid die zich zo alleen voelde en met zichzelf zat te worstelen.
Nee niet die, of datquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt hulpeloos om zich heen....
[..]
Nog net niet![]()
4 more yearsquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:22 schreef Flory het volgende:
[..]
en @:espri?
Hier staat tv alweer aan wachtende op Trump
Daar kijk je al de hele dag naar uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Ikweet het nuquote:
Ja!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat zeker moet zuipen
Welke stem gast hij nou weer tellen dan...quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:22 schreef Flory het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |