Misschien dat groene brood voortaan eens proeven danquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pullup had het over schimmel....
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
JESUSSSSSSS man3 en wij maar roepen.
Cheersquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben er!!! Ik was in slaap gesukkeld en nu pas sinds kwartiertje wakker en alles door lezen en van een Corona genieten.![]()
Bikkelquote:
Je kan je nog bij Deiss aansluiten morgenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben er!!! Ik was in slaap gesukkeld en nu pas sinds kwartiertje wakker en alles door lezen en van een Corona genieten.![]()
ze zijn uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]sorrie sorrie sorrie, kan het niet vaak genoeg zeggen. Ik wou dat ik meteen trots een bericht kon tikken dat jij je sokken aan heb kunnen houden ipv veel te laat.
En dan mij drie keer quoten, mentionen en herinneren alsof ik een slome benquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Man, man, man..heb ondertussen mijn ramen gezeemd, opaNijn achterna gezeten, bier gezopen en 2 borrels cola in mijn mik gekeildquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
quote:
Ik blijf daarbijquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Man, man, man..heb ondertussen mijn ramen gezeemd, opaNijn achterna gezeten, bier gezopen en 2 borrels cola in mijn mik gekeild
Ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ja ook nogquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dan mij drie keer quoten en herinneren alsof ik een slome ben![]()
We zijn nog lang niet klaar hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Je hond is ermee vandoor, ik las het. Die smoes gebruikte ik ook altijd op school, de juf geloofde me nooit. Komt vast omdat ik helemaal geen hond had.quote:
ramen gezeemdquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Man, man, man..heb ondertussen mijn ramen gezeemd, opaNijn achterna gezeten, bier gezopen en 2 borrels cola in mijn mik gekeild
opaNijn achterna gezeten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |