ik vind het leuk hem eens gedronken te hebben.quote:
Nee joh, met dat bierzuipen is geen smaak ideaalquote:
Ik noteer hetquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Sokken zijn nog aan! Ik herhaal: de sokken zijn nog aan!
Dat is wel gek jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind het leuk hem eens gedronken te hebben.
Kun je nagaan, ik was ooit op vakantie in Mexico, wilden we Corona, want locaal, hadden ze die niet
Nee hoor ik doe er lang over. Zal de rest nog even bijschenkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
Iedereen het bier al op? Deze drinkt niet zo snel weg als corona.
Ik laat een kwart staan, vind het niet lekker meer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Sokken zijn nog aan! Ik herhaal: de sokken zijn nog aan!
Ik heb er twee gekochtquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
Ik zit alweer aan de jecozequote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
Begin wel warme voeten te krijgen. En heb dunnere sokken aan ook nog.quote:
Voor de tweede hebben we meer tijd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
wahhhquote:
Gooi toch gewoon lekker die tenen los meid.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Begin wel warme voeten te krijgen. En heb dunnere sokken aan ook nog.
Oh fucking hell.
Ja dat is wel prettig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de tweede hebben we meer tijd.
de tenen zijn los!!! Ik herhaal: de tenen zijn los!!!quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Gooi toch gewoon lekker die tenen los meid.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Begin wel warme voeten te krijgen. En heb dunnere sokken aan ook nog.
Oh fucking hell.
ik ga mee!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
de tenen zijn los!!! Ik herhaal: de tenen zijn los!!!
Wie het verste gooit!quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
de tenen zijn los!!! Ik herhaal: de tenen zijn los!!!
Paddo'squote:
hysterische smiliequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben er!!! Ik was in slaap gesukkeld en nu pas sinds kwartiertje wakker en alles door lezen en van een Corona genieten.![]()
JESUSSSSSSS man3 en wij maar roepen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben er!!! Ik was in slaap gesukkeld en nu pas sinds kwartiertje wakker en alles door lezen en van een Corona genieten.![]()
Je was er stil vanquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, was ff afwezig......
Maar heerlijk biertje![]()
Welkomquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ja nu is alles al op.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, was ff afwezig......
Maar heerlijk biertje![]()
Alsnog prooost danquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |