ik ga mee!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
de tenen zijn los!!! Ik herhaal: de tenen zijn los!!!
Wie het verste gooit!quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
de tenen zijn los!!! Ik herhaal: de tenen zijn los!!!
Paddo'squote:
hysterische smiliequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben er!!! Ik was in slaap gesukkeld en nu pas sinds kwartiertje wakker en alles door lezen en van een Corona genieten.![]()
JESUSSSSSSS man3 en wij maar roepen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben er!!! Ik was in slaap gesukkeld en nu pas sinds kwartiertje wakker en alles door lezen en van een Corona genieten.![]()
Je was er stil vanquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, was ff afwezig......
Maar heerlijk biertje![]()
Welkomquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
Ja nu is alles al op.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, was ff afwezig......
Maar heerlijk biertje![]()
Alsnog prooost danquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef blackmirror het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |