quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dingen liepen uit op een stream waar ik mod
samequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die Johannieter staat hier ook onderaan, en verwacht niet dat die plaats nog afgepakt gaat worden
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Prisha laat overal haar sokken achter.
Wijze raad van je vaderquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
Trouwens uit de serie bieropeners:
Ik zag nu pas voor het eerst de onderkant van mn opener die ik al decennia in huis heb
[ afbeelding ]
Wehehehequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
Ik zag nu pas voor het eerst de onderkant van mn opener die ik al decennia in huis heb
[ afbeelding ]
Wat staat er?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Die corona valt sowieso buiten de lijst en die tweede heeft een nette laatste plaats verworvenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die Johannieter staat hier ook onderaan, en verwacht niet dat die plaats nog afgepakt gaat worden
Geen idee hoe ik er aan ben gekomen, maar "El jueves" is een Spaans satirisch stripblad dat elke week op woensdag wordt uitgebrachtquote:
Uto?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Welke halve zool zet dat nu achterop een openerquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er aan ben gekomen, maar "El jueves" is een Spaans satirisch stripblad dat elke week op woensdag wordt uitgebracht
quote:
Die gasten van dat blad dusquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke halve zool zet dat nu achterop een opener
ik ookquote:
Ik had de Johannieter helaas niet, maar verder eenschquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef D. het volgende:
Ik zet hier vooralsnog op in
1 Leffe Rituel
2 Gouden Carolus
3 Corona
3 Johannieter
Daar sluit ik me bij aan. Die Johannieter heb ik niet geproefd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef D. het volgende:
Ik zet hier vooralsnog op in
1 Leffe Rituel
2 Gouden Carolus
3 Corona
3 Johannieter
Dan neem die laatste maar van me aanquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Die Johannieter heb ik niet geproefd.
Bij de eerste slok moest ik daar ook gelijk aan denken, maar waar de johannieter steeds meer tegen ging staan, gaat de Carolus steeds meer bevallenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:07 schreef blackmirror het volgende:
Bijzonder, ik vind dat de Gouden carolus nogal op de johanieter lijkt. Toch zijn dit uitersten voor jullie.
Dat vond ik ook, is vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:07 schreef blackmirror het volgende:
Bijzonder, ik vind dat de Gouden carolus nogal op de johanieter lijkt. Toch zijn dit uitersten voor jullie.
Eens met jou.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de eerste slok moest ik daar ook gelijk aan denken, maar waar de johannieter steeds meer tegen ging staan, gaat de Carolus steeds meer bevallen
Tweede flesje?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik schenk de Carolus nu bij, heerlijk biertje hoor
Met het feit dat de Johannieter halverwege de gootsteen in ging, en ik nu geniet van mijn 2e Carolus onderstreep ik datquote:
Haha, echt zo erg die Johannieter?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Met het feit dat de Johannieter halverwege de gootsteen in ging, en ik nu geniet van mijn 2e Carolus onderstreep ik dat
Aan het einde van de maand drinken we ze alle 8 van 8 naar de nummer 1?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daarom is een finale wel leuk,,, kunnen we ze nog een keer naast elkaar zetten.
Rond een kampvuur, ergens in Nederland, op 1,5 meter ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Aan het einde van de maand drinken we ze alle 8 van 8 naar de nummer 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Heb hem opgedronken maar heb er een trauma aan overgehouden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Met het feit dat de Johannieter halverwege de gootsteen in ging, en ik nu geniet van mijn 2e Carolus onderstreep ik dat
Vond ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, echt zo erg die Johannieter?
Prima te doen ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Aan het einde van de maand drinken we ze alle 8 van 8 naar de nummer 1?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik
Pas het 2 biertje dit bierjaar wat ik niet op heb gedronken
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb hem opgedronken maar heb er een trauma aan overgehouden.
Hij staat met stip onderaan bij mij, met tegenzin nam ik elk nieuw slok en de smaak leek slechter en slechter te worden. Gelukkig was dat niet het 1e biertje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, echt zo erg die Johannieter?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rond een kampvuur, ergens in Nederland, op 1,5 meter ...
En dan Kumbaya zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |