Ja in het donker krijg je geen strepen.quote:
quote:
quote:
Misschien dat ik het na een paar biertjes eens ga testenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja in het donker krijg je geen strepen.
Had ik kunnen verwachten van professionele drinkers zoals jullie. Denk dat de plaatselijke bar overal sokjes heeft hangen van Prisha.quote:
Ik ben toch kritischer qua bier dan ik dachtquote:
Dan draag ik meestal pantiesquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten van professionele drinkers zoals jullie. Denk dat de plaatselijke bar overal sokjes heeft hangen van Prisha.
die ken ikquote:
Leukquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef blackmirror het volgende:
Corona is op, drinkt erg lekker en vlot weg, lijkt best wel wat op de Ritual maar Corona is de betere van de 2 vind ik.
Van wat ik tot nu toe gedronken heb van favoriet naar minst favoriet:
1. Corona Extra
2. Leffe Ritual
3. Johanieter
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef blackmirror het volgende:
Corona is op, drinkt erg lekker en vlot weg, lijkt best wel wat op de Ritual maar Corona is de betere van de 2 vind ik.
1. Corona Extra
2. Leffe Ritual
3. Johanieter
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef blackmirror het volgende:
1. Corona Extra
2. Leffe Ritual
3. Johanieter
Dingen liepen uit op een stream waar ik modquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik mis @:Deisyy wel. En @:tonja, @:soury @:blackmirror Waar zijn jullie verdorie.
Prisha laat overal haar sokken achter.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten van professionele drinkers zoals jullie. Denk dat de plaatselijke bar overal sokjes heeft hangen van Prisha.
Die Johannieter staat hier ook onderaan, en verwacht niet dat die plaats nog afgepakt gaat wordenquote:
Vertaal hem ff , vraag een vriend van me.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
Trouwens uit de serie bieropeners:
Ik zag nu pas voor het eerst de onderkant van mn opener die ik al decennia in huis heb
[ afbeelding ]
ik mis mijn live muziek echt enormquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
LeukZin om weer lekker te festivallen volgend jaar
Goed adviesquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
Trouwens uit de serie bieropeners:
Ik zag nu pas voor het eerst de onderkant van mn opener die ik al decennia in huis heb
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |