damn.quote:
Durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
hoeveel van je 40 biertjes zitten er nog in je koelkast onder je buro?
double damn.quote:
ja kan niet kijken ,,, soms gebeurt datquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
geblokt?? oehhh dat is interessant
Alles op?quote:
Staat je VPN op ergens in de USA toevalligquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja kan niet kijken ,,, soms gebeurt dat
Whahhahaquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:35 schreef shiitake het volgende:
Deze kwam ineens in de aanbevelingen:
even die van @D. afluisteren en dan gaat dezequote:
Tis ook moeilijk als je weet dat...quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik had gisteren ook al een Westmalle
Na dit biertje, of na november?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef shiitake het volgende:
Ik ga hierna weer aan de wijnproeverij.
Ojaa, heb ik ook nogquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef shiitake het volgende:
Ik ga hierna weer aan de wijnproeverij.
De Kaapse Maria en de Westmallequote:Op vrijdag 13 november 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
Welke biertjes hebben we volgende week ook al weer?
Jongens dit is gewoon zo leuk
Nice!quote:
Dat had ik met die Gulden Craen. Ruim van te voren in huis. Die hebben drie dagen op de deur van de koelkast liggen bonzen. Hebben ze maar uit hun lijden verlost. En voor de proeverij nieuwe scoren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik had gisteren ook al een Westmalle
Je was er mogelijk niet bij geweest?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nice!
En ik ben erbij. Mijn Moordnacht gaat niet door, die is uitgesteld.
Die Westmalle is in ieder geval goedquote:
Eensquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Westmalle is in ieder geval goed
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
Welke biertjes hebben we volgende week ook al weer?
Jongens dit is gewoon zo leuk
Het gaat lang niet zo snel als vorige week.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:41 schreef Flory het volgende:
[..]vinnik ook, kan alleen geen 2 dingen tegelijk en jullie gaan soms zooo als een speer
![]()
Het scheelt nu natuurlijk wel wat topics zonder Dees
nee ik had een Moordnacht volgende week. Maar ik had al een vermoeden dat het vanwege covid dit dat niet door zou gaan. En dat kloptequote:
Die kan er wat van jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Fijn dat we covid hebben danquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik had een Moordnacht volgende week. Maar ik had al een vermoeden dat het vanwege covid dit dat niet door zou gaan. En dat klopte
ik mis @Deisyy wel. En @tonja, @Soury @blackmirror Waar zijn jullie verdorie.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:41 schreef Flory het volgende:
[..]vinnik ook, kan alleen geen 2 dingen tegelijk en jullie gaan soms zooo als een speer
![]()
Die moet nog en plempt waarschijnlijk in haar eentje nog 5 topics volquote:
Ja, morgenavondquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moet nog en plempt waarschijnlijk in haar eentje nog 5 topics vol
Pciesquote:
Nouquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moet nog en plempt waarschijnlijk in haar eentje nog 5 topics vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |