quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dingen liepen uit op een stream waar ik mod
samequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die Johannieter staat hier ook onderaan, en verwacht niet dat die plaats nog afgepakt gaat worden
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Prisha laat overal haar sokken achter.
Wijze raad van je vaderquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
Trouwens uit de serie bieropeners:
Ik zag nu pas voor het eerst de onderkant van mn opener die ik al decennia in huis heb
[ afbeelding ]
Wehehehequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
Ik zag nu pas voor het eerst de onderkant van mn opener die ik al decennia in huis heb
[ afbeelding ]
Wat staat er?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Prioriteiten hequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Die corona valt sowieso buiten de lijst en die tweede heeft een nette laatste plaats verworvenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die Johannieter staat hier ook onderaan, en verwacht niet dat die plaats nog afgepakt gaat worden
Geen idee hoe ik er aan ben gekomen, maar "El jueves" is een Spaans satirisch stripblad dat elke week op woensdag wordt uitgebrachtquote:
Uto?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Welke halve zool zet dat nu achterop een openerquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er aan ben gekomen, maar "El jueves" is een Spaans satirisch stripblad dat elke week op woensdag wordt uitgebracht
quote:
Die gasten van dat blad dusquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke halve zool zet dat nu achterop een opener
ik ookquote:
Ik had de Johannieter helaas niet, maar verder eenschquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef D. het volgende:
Ik zet hier vooralsnog op in
1 Leffe Rituel
2 Gouden Carolus
3 Corona
3 Johannieter
Daar sluit ik me bij aan. Die Johannieter heb ik niet geproefd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef D. het volgende:
Ik zet hier vooralsnog op in
1 Leffe Rituel
2 Gouden Carolus
3 Corona
3 Johannieter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |