abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:52:00 #201
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196284977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het enige wat helpt is gewoon met oud en nieuw geen vuurwerkpatienten in de ziekenhuizen binnenlaten.

Duidelijk vooraf melden, goede EHBO app en zoek het maar uit met je afgeschoten vinger.
Deze opmerking zou hilarisch zijn als ie niet zo triest, kortzichtig en tekenend was voor het compleet debiele populistische gedachtegoed waar helaas veel Nederlanders achteraan wandelen.
pi_196284983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:49 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ook voor mensen met COVID hè? Want je zult wel naar een feestje geweest zijn. Als we die richting opgaan waar stopt het dan?
Volgens het zojuist vrijgegeven rapport van de uni in Tilburg mogen die van 75% van de Nederlanders achteraan sluiten bij de vaccinatie. Ik hoor bij die 75%.
pi_196285027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het enige wat helpt is gewoon met oud en nieuw geen vuurwerkpatienten in de ziekenhuizen binnenlaten.

Duidelijk vooraf melden, goede EHBO app en zoek het maar uit met je afgeschoten vinger.
Aangezien veel vuurwerkslachtoffers omstanders betreffen lijkt me dat niet erg eerlijk.
pi_196285039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Deze opmerking zou hilarisch zijn als ie niet zo triest, kortzichtig en tekenend was voor het compleet debiele populistische gedachtegoed waar helaas veel Nederlanders achteraan wandelen.
Mooi hé, je dacht dat mensen medelijden hebben met tuig wat zich niet aan de regels kan houden?
Serieus?

Bezorgen maandenlang overlast met die cobra’s en dan gaat het fout... ja zak dan lekker in de stront.

Ik heb dan lieve dat tante Sjaan, met een hartaanval op oudejaarsavond, wel naar het ziekenhuis kan.
pi_196285048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Aangezien veel vuurwerkslachtoffers omstanders betreffen lijkt me dat niet erg eerlijk.
Wie gaat er dan ook bij staan?
pi_196285051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens het zojuist vrijgegeven rapport van de uni in Tilburg mogen die van 75% van de Nederlanders achteraan sluiten bij de vaccinatie. Ik hoor bij die 75%.
Nare ontwikkeling (die ik overigens betwijfel). Maar gelukkig hebben die mensen het niet voor het zeggen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:59:12 #207
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196285073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi hé, je dacht dat mensen medelijden hebben met tuig wat zich niet aan de regels kan houden?
Serieus?

Bezorgen maandenlang overlast met die cobra’s en dan gaat het fout... ja zak dan lekker in de stront.
Wat een hoop aannames.
quote:
Ik heb dan lieve dat tante Sjaan, met een hartaanval op oudejaarsavond, wel naar het ziekenhuis kan.
Vals dilemma.
pi_196285077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie gaat er dan ook bij staan?
Een omstander is niet ook meteen een vrijwillige toeschouwer he.
pi_196285136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Een omstander is niet ook meteen een vrijwillige toeschouwer he.
Vooruit, dan mogen die wel.
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:08:37 #210
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196285204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vooruit, dan mogen die wel.
Op zich is de oplossing duidelijk mocht je kinderen hebben van onder de 12 jaar hebben laat je die het vuurwerk wat niet mag afsteken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196285250
Echt zin in oudjaar nu, eens kijken hoe de boze tokkies hun eigen ramen inslaan w/
-nee-
  dinsdag 17 november 2020 @ 13:13:58 #212
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196285261
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich is de oplossing duidelijk mocht je kinderen hebben van onder de 12 jaar hebben laat je die het vuurwerk wat niet mag afsteken.
daar zijn de ouders verantwoordelijk voor dus die boete krijg je dan toch wel en denk ook wel dat een strafblad er gratis bijgedaan word
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_196285359
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens het zojuist vrijgegeven rapport van de uni in Tilburg mogen die van 75% van de Nederlanders achteraan sluiten bij de vaccinatie. Ik hoor bij die 75%.
Klopt trouwens niets van wat je zegt. In deze kwestie gaat het om coranaregels aan je laars lappen die een verspreiding kunnen veroorzaken. Dus vakanties, geen 1,5 meter. Daarnaast is de vergelijking gemaakt tussen een gezond persoon en iemand met een ongezonde leefstijl. Dus jouw ‘tante Sjaan’ met overgewicht mag dan ook achteraan sluiten. Laten we beide maar niet doen. Daar krijg je een hele nare samenleving van.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196285431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:13 schreef RAVW het volgende:

[..]

daar zijn de ouders verantwoordelijk voor dus die boete krijg je dan toch wel en denk ook wel dat een strafblad er gratis bijgedaan word
Boete wel, strafblad niet.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196285532
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Klopt trouwens niets van wat je zegt. In deze kwestie gaat het om coranaregels aan je laars lappen die een verspreiding kunnen veroorzaken. Dus vakanties, geen 1,5 meter. Daarnaast is de vergelijking gemaakt tussen een gezond persoon en iemand met een ongezonde leefstijl. Dus jouw ‘tante Sjaan’ met overgewicht mag dan ook achteraan sluiten. Laten we beide maar niet doen. Daar krijg je een hele nare samenleving van.
Regels aan de laars lappen, hoe noem je die mensen die bij een verbod op vuurwerk zich toch in zestien bochten wringen om maar een cobra te kunnen afsteken?

Daarnaast zijn het niet alleen mensen met overgewicht die een hartaanval kunnen krijgen.

Die nare samenleving die is er al, mocht het je nog niet zijn opgevallen. Online directe verkopen vuurwerk in China nu met 200% gestegen... mensen die bewust schijt hebben aan anderen. Zowel in de ziekenhuizen als in hun eigen woonomgeving.

Nogmaals, mijn mening, die zijn geen ziekenhuisbed waardig.
pi_196285624
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Regels aan de laars lappen, hoe noem je die mensen die bij een verbod op vuurwerk zich toch in zestien bochten wringen om maar een cobra te kunnen afsteken?

Daarnaast zijn het niet alleen mensen met overgewicht die een hartaanval kunnen krijgen.

Die nare samenleving die is er al, mocht het je nog niet zijn opgevallen. Online directe verkopen vuurwerk in China nu met 200% gestegen... mensen die bewust schijt hebben aan anderen. Zowel in de ziekenhuizen als in hun eigen woonomgeving.

Nogmaals, mijn mening, die zijn geen ziekenhuisbed waardig.
Het vuurwerkverbod is geen Coronamaatregel. Het is gedaan om zogenaamd de zorg te ontlasten, maar heeft niets te maken met de verspreiding.

Wat zegt die 200%? Er is geen winkel in NL waar je dat kunt ophalen laat staan laten bezorgen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196285917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Het vuurwerkverbod is geen Coronamaatregel. Het is gedaan om zogenaamd de zorg te ontlasten, maar heeft niets te maken met de verspreiding.

Wat zegt die 200%? Er is geen winkel in NL waar je dat kunt ophalen laat staan laten bezorgen.
Hier in het topic staat een link met uitleg.

Maar ik vind het prima, mij overtuig je niet.
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:29:02 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196286403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik mij dus ook af.

Overigens willen ze nu Carbidschieten weer gaan verbieden.
Nu vuurwerk verboden is gaan veel jongeren maar het veel gevaarlijkere Carbidschieten proberen.
Ook neemt de verkoop van illegaal vuurwerk toe.

Dat zagen we echt niet aan komen hoor. :') .
Mijn voorspelling is meer slachtoffers dit jaar dan de jaren ervoor.
Van enig voorspellend vermogen hebben ze nog nooit gehoord daar in Den Haag lijkt het... :')
pi_196286609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Het vuurwerkverbod is geen Coronamaatregel. Het is gedaan om zogenaamd de zorg te ontlasten, maar heeft niets te maken met de verspreiding.

Wat zegt die 200%? Er is geen winkel in NL waar je dat kunt ophalen laat staan laten bezorgen.
Vuurwerkslachtoffers en corona slachtoffers liggen op verschillende afdelingen, met verschillend personeel.

Het is niet zo dat als je trauma arts bent, dat je dan als bijbaantje corona patienten kunt behandelen.
pi_196287006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:42 schreef oheng het volgende:

[..]

Vuurwerkslachtoffers en corona slachtoffers liggen op verschillende afdelingen, met verschillend personeel.

Het is niet zo dat als je trauma arts bent, dat je dan als bijbaantje corona patienten kunt behandelen.
Ook dat nog inderdaad. Zinloze maatregel die eerder ellende gaat opleveren dan verminderen en ook nog eens ¤40 miljoen kost. De maatregel wordt volgend jaar weer terug gedraaid anders kan de portemonnee nog een keer getrokken worden om de afvoer van 35 miljoen kilo vuurwerk te faciliteren. :') Kortzichtigheid ten top. Had dan gezegd ‘ok dit is het laatste jaar, daarna stoppen we ermee’. Dat was ook zuur geweest maar had op een hoop meer sympathie kunnen rekenen. Maargoed, dit kabinet staat dan ook niet bekend om hun goed voortschrijdend inzicht.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196296435
Ze hebben het nu over Carbid schieten, maar moeten de steden zich niet meer druk maken over brandstichting en vandalisme? Met een jerrycan gevuld met benzine kun je net zoveel schade aanrichten als met carbid of vuurwerk.
Ik denk dat veel jongeren de drang hebben om iets te willen vernielen, als je een brievenbus niet met vuurwerk mag vernielen, dan kan het altijd nog met benzine.

Ook moet ik aan de kerstbomen denken die op elk kruispunt de hens in gaat. Gaan we dat niet veel meer krijgen met illegaal vuurwerk. Als je geen vuurwerk mag afsteken, mag je dan wel een vuurtje stoken in combinatie met alcohol drinken. Leuke combinatie :P
pi_196296512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Ze hebben het nu over Carbid schieten, maar moeten de steden zich niet meer druk maken over brandstichting en vandalisme? Met een jerrycan gevuld met benzine kun je net zoveel schade aanrichten als met carbid of vuurwerk.
Ik denk dat veel jongeren de drang hebben om iets te willen vernielen, als je een brievenbus niet met vuurwerk mag vernielen, dan kan het altijd nog met benzine.

Ook moet ik aan de kerstbomen denken die op elk kruispunt de hens in gaat. Gaan we dat niet veel meer krijgen met illegaal vuurwerk. Als je geen vuurwerk mag afsteken, mag je dan wel een vuurtje stoken in combinatie met alcohol drinken. Leuke combinatie :P
Laat het ze nu niet in Den Haag horen. Dan worden kerstbomen straks ook verboden.

Schijnbaar denkt men alles met een verbod te kunnen oplossen.
pi_196296776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 00:00 schreef Cherni het volgende:

[..]

Laat het ze nu niet in Den Haag horen. Dan worden kerstbomen straks ook verboden.

Schijnbaar denkt men alles met een verbod te kunnen oplossen.
Mijn angst of bezorgdheid zit hem niet het afsteken van vuurwerk, mijn bezorgdheid zit hem in het gedrag en gedrag kun je nu eenmaal niet verbieden. Als het geen vuurwerk is, dan zijn het wel brandstapels, of kerstbomen, of baksteen door de winkelruiten. Het probleem zit hem in baldadigheid dat was de reden waarom de brandstapels op de stranden zijn ontstaan. Als Den Haag al zijn kerstbomen in de hens steekt, dan gaat Den Haag in vuur en vlam op. Die boompjes willen best wel goed fikken.
pi_196296852
Ootjekatootje: als jij morgen oid in je auto rijdt en je krijgt een ongeval. En er wordt bewezen dat je te hard hebt gereden. Dan ook maar niet naar het het ziekenhuis? Omdat je regels hebt overtreden....gelijke monniken 😁
pi_196299555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik mij dus ook af.

Overigens willen ze nu Carbidschieten weer gaan verbieden.
Nu vuurwerk verboden is gaan veel jongeren maar het veel gevaarlijkere Carbidschieten proberen.
Ook neemt de verkoop van illegaal vuurwerk toe.

Is het rustig dan hebben we blijkbaar geen vuurwerk nodig en kan het verboden worden. Is het oorlog dan moeten die mensen aangepakt worden ipv "hun zin krijgen".

Dat zagen we echt niet aan komen hoor. :') .
Mijn voorspelling is meer slachtoffers dit jaar dan de jaren ervoor.
Zelfs al vallen en tientallen doden: de zure verbodsmensch zal het alleen zien als een casus belli om de oorlog tegen vuurwerk te starten.
pi_196299624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zelfs al vallen en tientallen doden: de zure verbodsmensch zal het alleen zien als een casus belli om de oorlog tegen vuurwerk te starten.
Je hebt inderdaad te maken met mensen die geen eens een discussie willen voeren. Dat schrijven ze zelfs letterlijk op hun FB clubje bestaande uit vegans en furries. Erg enge mensen. Erg jammer dat alles maar om zeep geholpen moet worden voor ‘het groter goed’.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196299724
Ze mogen wel eens beginnen met die boetes. Hier zijn ze nu weer al een paar weken bezig met afsteken...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_196305234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ze mogen wel eens beginnen met die boetes. Hier zijn ze nu weer al een paar weken bezig met afsteken...
Leugens. Volgens onze altijd betrouwbare minister met een strafblad is de pakkans geweldig. Zeker nu het makkelijk handhaven is met een geheelverbod. Iedere knal is tenslotte illegaal en dat onderscheid was vroeger echt moeilijk tussen de illegale handgranaten en legale astronautjes.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:28 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad te maken met mensen die geen eens een discussie willen voeren. Dat schrijven ze zelfs letterlijk op hun FB clubje bestaande uit vegans en furries. Erg enge mensen. Erg jammer dat alles maar om zeep geholpen moet worden voor ‘het groter goed’.
Daar ben ik al vele maanden niet meer op geweest. Wordt je alleen maar moe van.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 18 november 2020 @ 16:57:30 #229
186611 Haags
pi_196305303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ze mogen wel eens beginnen met die boetes. Hier zijn ze nu weer al een paar weken bezig met afsteken...
Ja de kick off werd afgelopen vrijdag zelf in Den Haag gegeven. Sindsdien iedere avond feest. Lekker man. *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_196305969
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ze mogen wel eens beginnen met die boetes. Hier zijn ze nu weer al een paar weken bezig met afsteken...
De handhavers willen niet op wacht gaan staan, als er in een wijk vaak vuurwerk afstoken wordt. De criminelen die zich schuldig maken aan die terreur vinden dat wel sympathiek van de overbetaalde handhavers.
pi_196306873
En terecht.
Ze mogen nu alvast beginnen met ingrijpen want geregeld vuurwerk al te spotten.

100 euro en strafblad hop klaar met die tokkies.
pi_196307002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef bianconeri het volgende:
En terecht.
Ze mogen nu alvast beginnen met ingrijpen want geregeld vuurwerk al te spotten.

100 euro en strafblad hop klaar met die tokkies.
Moet er wel gehandhaafd worden maar daar was wat mee... :')
pi_196308227
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Moet er wel gehandhaafd worden maar daar was wat mee... :')
Handhaven is natuurlijk alleen van toepassing op Jan Doedel die nauwelijks door de bocht gaat maar zich normaliter prima aan alle regels kan houden. Voor tuig gelden andere regels.
  donderdag 19 november 2020 @ 17:13:41 #234
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196321968
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:29 schreef afterburner het volgende:

[..]

Tegen beter weten in...;

Het gaat niet eens zo zeer om het afsteken van vuurwerk, maar na een K jaar als deze, waarin alle leuke zaken niet mogelijk zijn, begint de schoen te wringen.

Als ze niet zo enorm hadden bezuinigd op de zorg, had dit allemaal minder "erg" geweest.

Ik denk dat dit een bijzonder slecht uit bedacht plan is,
Degene die toch vuurwerk willen afsteken, halen nu illegaal vuurwerk, groter, zwaarder en harder.
Degene die nu geen vuurwerk zullen afsteken, zullen hun vertier elders in gaan zoeken, dus niet met gezin voor de deur buiten, maar met een groep in een zaaltje huiskamer enz enz. Zullen de besmettingen hierdoor niet juist extra toenemen?
Degene die zich inhouden met zuipen, omdat ze nog vuurwerk gaan afsteken, zullen eerder en meer zuipen. De stokers zijn veelal normaal gesproken de BOB, althans ben onze kring. Ga die straks achter het stuur kruipen?

En zo kan ik wel even doorgaan.

Er zal minder overlast zijn en minder incidenten? Ik denk dat het veel meer zal zijn als gebruikelijk + veel meer extra besmettingen omdat men elkaar nu gaat opzoeken. Je gaat oud en nieuw toch niet alleen voor de buis zitten?

Slecht bedacht en de gevolgen zullen verwacht ik groot zijn....
Ok, dus waar je voor pleit is dat we ons allemaal moeten schikken naar de aso's van de samenleving? Ben jij wel goed bij je hoofd?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196332066
Die boete snap ik nog maar een strafblad schiet zijn doel wel voorbij vind ik net zoals toen bij die corona boetes waarbij die aantekening terecht is teruggedraaid.

De bedoeling van een strafblad is toch om aan te geven dat de persoon in kwestie een misdrijf heeft gepleegd die een paar gradaties erger is dan een simpele overtreding.

Te pas en te onpas met een strafblad/aantekening strooien is gewoon idioot, je krijgt toch ook geen strafblad als je te hard rijdt.

Eigenlijk zou het helemaal niet moeten kunnen op deze manier, en dat je alleen mogelijk een aantekening zou krijgen als de officier van justitie of OM eraan te pas komt. Niet op basis van willekeur van een boa
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 21 november 2020 @ 20:04:54 #236
186611 Haags
pi_196352713
Den Haag gaat sinds 20.00 echt COMPLEET los _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_196352833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
Den Haag gaat sinds 20.00 echt COMPLEET los _O-
Hopelijk wordt er snel een keer met scherp op knieën geschoten. Dan hebben ze vuurwerk :7
Wie dit leest is gek
pi_196355297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef LanaMyst het volgende:
Die boete snap ik nog maar een strafblad schiet zijn doel wel voorbij vind ik net zoals toen bij die corona boetes waarbij die aantekening terecht is teruggedraaid.

De bedoeling van een strafblad is toch om aan te geven dat de persoon in kwestie een misdrijf heeft gepleegd die een paar gradaties erger is dan een simpele overtreding.

Te pas en te onpas met een strafblad/aantekening strooien is gewoon idioot, je krijgt toch ook geen strafblad als je te hard rijdt.

Eigenlijk zou het helemaal niet moeten kunnen op deze manier, en dat je alleen mogelijk een aantekening zou krijgen als de officier van justitie of OM eraan te pas komt. Niet op basis van willekeur van een boa
ORDNUNG MUSS SEIN! Hier gaan trouwens gewoon wat compounds de lucht in de 31e :7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 21 november 2020 @ 22:35:56 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196355445
Het is gewoon schandalig.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2020 @ 22:38:26 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196355490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
Den Haag gaat sinds 20.00 echt COMPLEET los _O-
Hier ook al :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196355908
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 22:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hier ook al :')
Ik verwacht dan ook op de 31e een bericht dat ze stoppen met handhaven omdat het gewoon onmogelijk is. :')
Makkelijker voor de handhavers.. yeah right! _O- Als ik in Den Haag of een andere grote stad zou wonen, zou ik mijn auto toch maar even buiten de stad parkeren dit jaar.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196356179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ik verwacht dan ook op de 31e een bericht dat ze stoppen met handhaven omdat het gewoon onmogelijk is. :')
Makkelijker voor de handhavers.. yeah right! _O- Als ik in Den Haag of een andere grote stad zou wonen, zou ik mijn auto toch maar even buiten de stad parkeren dit jaar.
Dat bericht stond vandaag al in de krant. Vuurwerkoverlast is nu al erger dan vorig jaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196356660
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ze mogen wel eens beginnen met die boetes. Hier zijn ze nu weer al een paar weken bezig met afsteken...
Hier loopt al iemand een maand op zijn gemakje vuurwerk af te steken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_196356686
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 23:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hier loopt al iemand een maand op zijn gemakje vuurwerk af te steken.
Lekker toch, lekker knallen boem boem boem bam bam wat een leuke avond
-nee-
pi_196358917
twitter


Aldus de hoofdbestuurder van de Nederlandse politiebond
pi_196358941
Hier in de buurt wordt ook al veel meer (en veel zwaarder) vuurwerk afgestoken dan voorgaande jaren.

Ik hoop altijd op een ambulance na de knal. Uiteraard wel een bedoeld voor de vuurwerk afsteker.....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_196358963
Nederland gaat er met O&N echt aan -O-

Verveelde mensen, hobby van die verveelde mensen is verboten= *O*
  zondag 22 november 2020 @ 09:28:12 #248
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_196358985
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 09:24 schreef Brybry het volgende:
Nederland gaat er met O&N echt aan -O-

Verveelde mensen, hobby van die verveelde mensen is verboten= *O*
Trechtermodel. Eerst de enorme massa en beetje bij beetje neemt het af.
Dit, dus.
  zondag 22 november 2020 @ 09:54:35 #249
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196359201
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 09:24 schreef Brybry het volgende:
Nederland gaat er met O&N echt aan -O-

Verveelde mensen, hobby van die verveelde mensen is verboten= *O*
Vuurwerk als hobby hebben _O-
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196359210
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:17 schreef Michael_88 het volgende:
[ twitter ]

Aldus de hoofdbestuurder van de Nederlandse politiebond
Een duizendklapper in het gezicht van de zorg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')