SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Het definitieve einde van het tijdperk Van de Pas is daar.Sjon Henderson hep ook een groot probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Van de Pas heeft geen tourkaart meer nu.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sjon Henderson hep ook een groot probleem.
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Sjon die het WK dreigt te gaan missen toch niet zozeer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Van de Pas heeft geen tourkaart meer nu.
Nee, tuurlijk. Webster mist nu ook definitief het WK.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Sjon die het WK dreigt te gaan missen toch niet zozeer.
Erg jammer. Das iemand die wel door de PDPA Qualifier mag glibberen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Sjon die het WK dreigt te gaan missen toch niet zozeer.
Ik zie dat Dolan dat niet eens nodig gaat hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg jammer. Das iemand die wel door de PDPA Qualifier mag glibberen.
Heerlijk dit. MVG is aan het imploderen.quote:
Stel je voor dat Price de nummer 1 wordt en MvG gaat lopen mindfuckenquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk dit. MVG is aan het imploderen.
Nee, staat zelfs in de top 32. Speelt een prima jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie dat Dolan dat niet eens nodig gaat hebben
Denk dat Henderson gewoon ontsnapt aan de hel?quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:44 schreef wimderon het volgende:
Van Gerwen verliest zijn eerste potje meteen van Rits.
José verliest zijn eerste van Kale Karel.
Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Zijn North en Stevenson hun tourkaart nu definitief kwijt? Vraag ik voor een vriend.
Mooi. Nu ga ik even juichen voor Kenny om Miekol te verslaan.quote:
Ween Jones is al aan het vervelen met een 10-darter in een decider. Er mag nu niemand meer voorbij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat Henderson gewoon ontsnapt aan de hel?
Noguera kan het best lukken. Sedlacek ook.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ween Jones is al aan het vervelen met een 10-darter in een decider. Er mag nu niemand meer voorbij.
Cue Jellequote:Op zaterdag 14 november 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noguera kan het best lukken. Sedlacek ook.
Noguera v Sedlacek nu. Als Noguera wint, heeft hij een tikket. Sedlacek zou dan nog moeten winnen van Dolen/Gurney/Murnan. Of in ieder geval; dan ligt Henderson eruit. Krcmar zit er ook tussen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Noguera is weer een stapje dichter bij.
Sorry Stijn, ik ben van Geesoes.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noguera v Sedlacek nu. Als Noguera wint, heeft hij een tikket. Sedlacek zou dan nog moeten winnen van Dolen/Gurney/Murnan
Ik vind dat ook helemaal prima.quote:
Jij mag je weer verblijden met het feit dat Devon weer op zijn oude niveau gooit.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal prima.
Devon bakt er niks van deze week. Jan ook niet maar dat terzijde.quote:
Oh, staat alweer 5-5 tegen de saaie klootzak D. Larsson.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Toch bijzonder dat Labby de PC Finals niet haalt
Leuken zjinks.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Toch bijzonder dat Labby de PC Finals niet haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |