Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Zijn North en Stevenson hun tourkaart nu definitief kwijt? Vraag ik voor een vriend.
Mooi. Nu ga ik even juichen voor Kenny om Miekol te verslaan.quote:
Ween Jones is al aan het vervelen met een 10-darter in een decider. Er mag nu niemand meer voorbij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat Henderson gewoon ontsnapt aan de hel?
Noguera kan het best lukken. Sedlacek ook.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ween Jones is al aan het vervelen met een 10-darter in een decider. Er mag nu niemand meer voorbij.
Cue Jellequote:Op zaterdag 14 november 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noguera kan het best lukken. Sedlacek ook.
Noguera v Sedlacek nu. Als Noguera wint, heeft hij een tikket. Sedlacek zou dan nog moeten winnen van Dolen/Gurney/Murnan. Of in ieder geval; dan ligt Henderson eruit. Krcmar zit er ook tussen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Noguera is weer een stapje dichter bij.
Sorry Stijn, ik ben van Geesoes.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noguera v Sedlacek nu. Als Noguera wint, heeft hij een tikket. Sedlacek zou dan nog moeten winnen van Dolen/Gurney/Murnan
Ik vind dat ook helemaal prima.quote:
Jij mag je weer verblijden met het feit dat Devon weer op zijn oude niveau gooit.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal prima.
Devon bakt er niks van deze week. Jan ook niet maar dat terzijde.quote:
Oh, staat alweer 5-5 tegen de saaie klootzak D. Larsson.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Toch bijzonder dat Labby de PC Finals niet haalt
Leuken zjinks.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Toch bijzonder dat Labby de PC Finals niet haalt
Zjak voorspelde het een paar jaar geleden al.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Einde tijdperk 2020 voor Darren Webster. Geen PC Finals, geen WK.
Is toch misgegaan na zijn werparmblessure ergens rond het WK2019?quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zjak voorspelde het een paar jaar geleden al.
Dat wist ik niet. Sorry Darren Webster.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is toch misgegaan na zijn werparmblessure ergens rond het WK2019?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |