Vlak Barney niet uit. Wanner is die qualifier?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benito heeft een wonder nodig om Q school nog te ontlopen volgend jaar.
Met spelers als Dekker en Zonneveld in de NL+BE kwalificatie gaat het een lastige klus worden om die qualifier nog te pakken. Denk dat het nu echt klaar is.
Wanneer is die qualifier überhaupt? Is nog helemaal geen info over te vinden hoorde ik van een maat. (die wilde meedoen)quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benito heeft een wonder nodig om Q school nog te ontlopen volgend jaar.
Met spelers als Dekker, Klaasen en Zonneveld in de NL+BE kwalificatie gaat het een lastige klus worden om die qualifier nog te pakken. Denk dat het nu echt klaar is.
Geen flauw idee. Voor de 30e moeten alle kandidaten volgens mij bekend zijn dus dat is wel vreemd. Weet ook niet of een qualifier nu mogelijk is, zeker niet als het voor Nederlanders en Belgen is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer is die qualifier überhaupt? Is nog helemaal geen info over te vinden hoorde ik van een maat. (die wilde meedoen)
Vorig jaar was de opzet best groot, dat zullen ze dit jaar sowieso wel niet doen. Dus ik twijfel eigenlijk of er wel een qualifier komt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Voor de 30e moeten alle kandidaten volgens mij bekend zijn dus dat is wel vreemd. Weet ook niet of een qualifier nu mogelijk is, zeker niet als het voor Nederlanders en Belgen is.
Allemaal lekker streamen vanuit je eigen huiskamer met een tweede werper net buiten beeldquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar was de opzet best groot, dat zullen ze dit jaar sowieso wel niet doen. Dus ik twijfel eigenlijk of er wel een qualifier komt.
Alleen niet heel realistisch dat het gebeurt, dunkt mij? Zal wel tussen Wattimena en Dolen gaan en dan heb ik liever Dolen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:16 schreef spleeh het volgende:
Zou toch mooi zijn als Kciuk naar de grand slam zou gaan
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er mis met Simon Stevenson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |