SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
wie is TBS hoofdquote:Op donderdag 12 november 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Niemand wil tbs-hoofd of Humphries of Labby of Dirk loten op het WK.
Die leg ervoor mieterde hij 161 uit voor de breek.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat Jos Bolten eruitgooit. Die mag nog lekker aan de bak morgen.
Benito heeft een wonder nodig om Q school nog te ontlopen volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:49 schreef wimderon het volgende:
Viesdunne Benito op de striem (unibet heeft ook alle streams, zonder vertraging) tegen Yordi Meeuwisse die nu plakhaar heeft.
Vlak Barney niet uit. Wanner is die qualifier?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benito heeft een wonder nodig om Q school nog te ontlopen volgend jaar.
Met spelers als Dekker en Zonneveld in de NL+BE kwalificatie gaat het een lastige klus worden om die qualifier nog te pakken. Denk dat het nu echt klaar is.
Wanneer is die qualifier berhaupt? Is nog helemaal geen info over te vinden hoorde ik van een maat. (die wilde meedoen)quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benito heeft een wonder nodig om Q school nog te ontlopen volgend jaar.
Met spelers als Dekker, Klaasen en Zonneveld in de NL+BE kwalificatie gaat het een lastige klus worden om die qualifier nog te pakken. Denk dat het nu echt klaar is.
Geen flauw idee. Voor de 30e moeten alle kandidaten volgens mij bekend zijn dus dat is wel vreemd. Weet ook niet of een qualifier nu mogelijk is, zeker niet als het voor Nederlanders en Belgen is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer is die qualifier berhaupt? Is nog helemaal geen info over te vinden hoorde ik van een maat. (die wilde meedoen)
Vorig jaar was de opzet best groot, dat zullen ze dit jaar sowieso wel niet doen. Dus ik twijfel eigenlijk of er wel een qualifier komt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Voor de 30e moeten alle kandidaten volgens mij bekend zijn dus dat is wel vreemd. Weet ook niet of een qualifier nu mogelijk is, zeker niet als het voor Nederlanders en Belgen is.
Allemaal lekker streamen vanuit je eigen huiskamer met een tweede werper net buiten beeldquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar was de opzet best groot, dat zullen ze dit jaar sowieso wel niet doen. Dus ik twijfel eigenlijk of er wel een qualifier komt.
Alleen niet heel realistisch dat het gebeurt, dunkt mij? Zal wel tussen Wattimena en Dolen gaan en dan heb ik liever Dolen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:16 schreef spleeh het volgende:
Zou toch mooi zijn als Kciuk naar de grand slam zou gaan
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er mis met Simon Stevenson?
Zien we hier weer de oude Lewis jongens?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:43 schreef wimderon het volgende:
Waar komt deze plotselinge opleving van Adriaan vandaan?
Een glimp van dequote:Op vrijdag 13 november 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zien we hier weer de oude Lewis jongens?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zien we hier weer de oude Lewis jongens?
Een voorzichtige uitnodiging voor DE WK.quote:
Dat gaat Benito nooit halen niet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke renkingdag.
Player Championships-slotdag (staat de virtuele loting ook bij) https://www.dartsrankings.com/pc
Pro Tour --> WK-race https://www.dartsrankings.com/wch
Winterseries GSoD-race --> https://www.dartsrankings.com/winter
En zo F5'en voor de loting hier: https://tv.dartconnect.com/playerboards/pdcpc20e23
Cross is ook van de kaart na het Ashton-debacle. Doet niet mee zie ik.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gaat Benito nooit halen niet.
De altijd neurotische Cross is inmiddels een straf om naar te kijken. Blij dat we die bandwagon gauw in de brand hebben gestoken.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross is ook van de kaart na het Ashton-debacle. Doet niet mee zie ik.
Ik ben er nog betrekkelijk lang op gebleven, maar het is wel een fascinerend verhaal voor de eeuwigheid.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd neurotische Cross is inmiddels een straf om naar te kijken. Blij dat we die bandwagon gauw in de brand hebben gestoken.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Michael Barnar loten is hetzelfde als een bye krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Het definitieve einde van het tijdperk Van de Pas is daar.Sjon Henderson hep ook een groot probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Van de Pas heeft geen tourkaart meer nu.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sjon Henderson hep ook een groot probleem.
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Sjon die het WK dreigt te gaan missen toch niet zozeer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Van de Pas heeft geen tourkaart meer nu.
Nee, tuurlijk. Webster mist nu ook definitief het WK.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Sjon die het WK dreigt te gaan missen toch niet zozeer.
Erg jammer. Das iemand die wel door de PDPA Qualifier mag glibberen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zat er wel een beetje aan te komen. Sjon die het WK dreigt te gaan missen toch niet zozeer.
Ik zie dat Dolan dat niet eens nodig gaat hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg jammer. Das iemand die wel door de PDPA Qualifier mag glibberen.
Heerlijk dit. MVG is aan het imploderen.quote:
Stel je voor dat Price de nummer 1 wordt en MvG gaat lopen mindfuckenquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk dit. MVG is aan het imploderen.
Nee, staat zelfs in de top 32. Speelt een prima jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie dat Dolan dat niet eens nodig gaat hebben
Denk dat Henderson gewoon ontsnapt aan de hel?quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:44 schreef wimderon het volgende:
Van Gerwen verliest zijn eerste potje meteen van Rits.
Jos verliest zijn eerste van Kale Karel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |