Ik sluit aan in deze vreemde polonaise.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:buitendam @:ggmm en ik vinden Octopath geweldig. Prima in handheld te spelen denk ik.
Deze post mag niet ondersneeuwen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:37 schreef Aether het volgende:
Designing 2D graphics in the Japanese industry
mm het lijkt mij ook een beetje priegelig voor handheld. met tekstjes en menuutjes en ik zie iets met turnbased daar ben ik niet zo een fan van.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:buitendam @:ggmm en ik vinden Octopath geweldig. Prima in handheld te spelen denk ik.
Heb ik gekeken, ik zat ook nog te denken aan Xenoblade chronicles.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sluit aan in deze vreemde polonaise.
Verder is er een lijstje in de OP @:karina, misschien staat daar nog wat voor je tussen.
Sow dat loopt goed. Wat een nette port.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:22 schreef BroesWillems het volgende:
Knap staaltje werk, Doom eternal op de switch. Waarom nu geen fysieke release?
Ja ik denk ik voor de handheld idd voor een platform. Eens kijken hoe die oude mario games er uitzien handheld, op mijn tv is het een beetje matig nu eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2020 20:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ga dan voor platformers, simpele rpgs of Mario kart. Ik Switch alleen maar handheld eigenlijk en ik vind Torchlight 2 echt super handheld mode.maar dat is waarschijnlijk teveel 'menu' werk.
Zag ze voorbij komen, bijna 400 euroquote:
Ik heb die met ring fit game vandaag ontvangen. 400 euro geen slechte deal als je bedenkt dat de ring fit bijna 80 euro kostquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag ze voorbij komen, bijna 400 euro
Volg z'n kanaal al een tijdje. Hij heeft altijd wel leuke dingen, alleen iets aan hem irriteert me.quote:
Games waren toen nog niet erg inclusive inderdaad...quote:Op zondag 13 december 2020 22:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
je ziet geen flikker op deze schermpjes.![]()
Game Boy Light is alleen in Japan uitgebrachtquote:Op zondag 13 december 2020 22:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik heb nog de originele Kirby, Kid Icarus, Mario 6 coins, Mega Man (ik weet niet meer welke versie), Pokemon Geel en TCG en nog een paar bagger games de meeste nog met doosjes en al.
Leuk en al deze GBs en GBAs maar meer voor nostalgische waarde natuurlijk, je ziet geen flikker op deze schermpjes.![]()
Direct beschikbaar, hopelijk, misschien, waarschijnlijk nietquote:
quote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Direct beschikbaar, hopelijk, misschien, waarschijnlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |