In mijn tijd bij Shell was het India of Schotland. Ik verstond ze geen van beiden.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
Wij hebben dus een IT helpdesk. Als je die belt krijg je of een Belg of een Zuid-Afrikaan aan de lijn.
Het zijn dus hoe dan ook altijd vermakelijke gesprekken.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vast terecht. User Zipportal is een uitstekende user.
BMI meten alleen proletenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Mijn hobby houdt me redelijk in vorm.
BMI van 22,8. Dit ter info.
Jij?
http://speciaalbierenwinkel.nl/product/murphys-murphys-red-30cl/quote:Op donderdag 12 november 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik wilde dus deze week eens kijken of ik ergens online mijn favoriete kroegbiertje (murphy's red) kon krijgen maar dat spul is nergens te vinden.
@:gurneyisbestoke @:saind graag hulp
Ja die link loopt naar een site die niet meer bestaat. Puur wanbeleid.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://speciaalbierenwinkel.nl/product/murphys-murphys-red-30cl/
Deze?
Tja, wet van Murphy.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die link loopt naar een site die niet meer bestaat. Puur wanbeleid.
Dat is inderdaad Murphys red, heel goed van jou Scrummie!quote:Op donderdag 12 november 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://speciaalbierenwinkel.nl/product/murphys-murphys-red-30cl/
Deze?
Oh, wat een klootzakken.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die link loopt naar een site die niet meer bestaat. Puur wanbeleid.
Echt, als je volgende reactie weer zo'n achterlijke reactie is stik er maar in.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Murphys red, heel goed van jou Scrummie!
Dit moest ik googelen, ik dacht dat het een of andere wetenschappelijke term zou zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, dit is wel een Yoda zinsconstructie...
Ik van 26. Dus smerig dik ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Mijn hobby houdt me redelijk in vorm.
BMI van 22,8. Dit ter info.
Jij?
Teleurgesteld jij bent.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moest ik googelen, ik dacht dat het een of andere wetenschappelijke term zou zijn.
Nu ben ik teleurgesteld.
Ga je ook wel eens als Yoda, als je aan het larpen bent?quote:
Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 12-11-2020 15:59:29quote:Op donderdag 12 november 2020 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, als je volgende reactie weer zo'n achterlijke reactie is stik er maar in.
Een echt Engels biertje zie ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:01 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland
https://goedkoopdrank.nl/Murphys-%20Red-Bier-Fust-20-Liter
Wel 20 liter, maar wel op voorraad.
Ik haat jou.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens als Yoda, als je aan het larpen bent?
Bedankt Hansquote:Op donderdag 12 november 2020 16:01 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland
https://goedkoopdrank.nl/Murphys-%20Red-Bier-Fust-20-Liter
Wel 20 liter, maar wel op voorraad.
Ik eet redelijk gezond en beweeg genoeg. Dat zuipen doet me niet zoveel.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik van 26. Dus smerig dik ja.
Maar omdat je zo vies veel zuipt.
die kans is altijd grootquote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een echt Engels biertje zie ik.
Brouwerij: Heineken
Ja ik las ergens dat het min of meer ontwikkeld was voor pilsliefhebbers die niet al te veel willen afwijken.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er staat een l te veel in pilsliefhebbers.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik las ergens dat het min of meer ontwikkeld was voor pilsliefhebbers die niet al te veel willen afwijken.
Klopt precies dus. Ik kan het inderdaad in Engeland nooit krijgen.
Ik ben trots op je liefste forummod.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik eet redelijk gezond en beweeg genoeg. Dat zuipen doet me niet zoveel.
nou nou nouquote:Op donderdag 12 november 2020 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er staat een l te veel in pilsliefhebbers.
Iersquote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind jou bijzonder niveauloos.quote:
Dat hard-to-get spelen gaat me nog niet zo goed af inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan ook niet even zonder haar aandacht hè.
Kijk eens naar jezelf! Jij bent forumadmin van een forum die blijkbaar dit soort types aantrekt. Doe daar wat aan!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, als je volgende reactie weer zo'n achterlijke reactie is stik er maar in.
Alsof jij niet kinky bent..quote:Op donderdag 12 november 2020 16:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik ken die beste man toch niet... wie weet wat voor mensen er hiertussen zitten..
Morgen vrijdag de 13e hè poes. Een spannende dag voor jou!quote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niet van de poep en plasseks in ieder geval.
Uitstekend bier, maar helaas momenteel nergens te krijgen. Heineken doet niet aan distributie van Murphy’s in Nederland waardoor het alleen in fusten te krijgen is bij een hoop Irish Pubs.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik wilde dus deze week eens kijken of ik ergens online mijn favoriete kroegbiertje (murphy's red) kon krijgen maar dat spul is nergens te vinden.
@:gurneyisbestoke @:saind graag hulp
Guiness hebben ze nog wel enigszins opgelost met die stikstofballetjes in het blik. Bij murphy's ken ik dat niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uitstekend bier, maar helaas momenteel nergens te krijgen. Heineken doet niet aan distributie van Murphy’s in Nederland waardoor het alleen in fusten te krijgen is bij een hoop Irish Pubs.
Het beste alternatief is O’Haras Red wat pretty much hetzelfde is en wel makkelijk verkrijgbaar is (nadat de distributie werd stopgezet vervingen veel cafées en winkels Murphy’s met O’Haras). Maar heel eerlijk: een echte Irish Red is niet half zo lekker thuis ten opzichte van in de kroeg van de tap. Beetje hetzelfde als met hefeweizens en Guinness.
Mijn Untappd zegt NEIPA’s, Pastry Stouts en Pastry Goses. Meer van hetzelfde dus. Maar gisteren heb ik enorm genoten van een Chouffe en Tripel Karmeliet, dus mss moet ik even mijn standaardstijlen parkeren en weer eens wat traditionelers zoeken.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nog zelden. Vroeger wel veel whisky gedronken.
Nu eigenlijk alleen nog maar speciaalbier. Komt ook doordat de kroegen dicht zijn en ik niet naar het stadion mag. En de overheid die NIETS doet.
Wat drink jij de laatste tijd? Ik zit vooral veel op IPA en stout. En random BA. Eigenlijk geen fatsoenlijke middenweg dus.
Dan nog eerder treinspotterig.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat gelul over biertjes komt zo vliegtuigspotterig over. Mijn mening.
Oja, mijn stampub verkoopt inderdaad ook O'haras van de tap. Dank.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uitstekend bier, maar helaas momenteel nergens te krijgen. Heineken doet niet aan distributie van Murphy’s in Nederland waardoor het alleen in fusten te krijgen is bij een hoop Irish Pubs.
Het beste alternatief is O’Haras Red wat pretty much hetzelfde is en wel makkelijk verkrijgbaar is (nadat de distributie werd stopgezet vervingen veel cafées en winkels Murphy’s met O’Haras). Maar heel eerlijk: een echte Irish Red is niet half zo lekker thuis ten opzichte van in de kroeg van de tap. Beetje hetzelfde als met hefeweizens en Guinness.
Daarom gewoon pils klappen (en af en toe dus een murphys red)quote:Op donderdag 12 november 2020 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat gelul over biertjes komt zo vliegtuigspotterig over. Mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |