Leuk. Ik had de eerste stem.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
Wat me tegenstaat is dat ik dan ook per se weer een 4K televisie moet kopen. Ik heb nu een oude tv die het voor Switch-graphics prima doet, maar die is echt 10 jaar oud ofzo Voor de PS5 zou ik dan wel een 4K televisie moeten hebben, maar dan moet je dus weer 600 euro uitgeven alleen maar om te gamen.
[poll=1000]
DIT IS POLL NUMMER 1000
Ik ben gisteren ook geweest.quote:
Excuus.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik de tweede, die nu dus volkomen nutteloos is door jouw stem.
Onterechte mention. TR meegepakt.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
In ieder geval niet @:drizzt @:elan @:lenny_leonard of @:charrell
Iemand uit Arnhem zomaar mishandelen. Moet dat kunnen?quote:Op donderdag 12 november 2020 14:52 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-arnhem~a5053384/
Oeps.
Graag afstand houden van Adolf nu. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook geweest.
Geen probleem makker (wanneer krijgt @wateropmars unban?)quote:Op donderdag 12 november 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor jullie likes op Twitter
@:caland @:wateropmars
Gebruiker @wateropmars kan mij altijd mailen en dan kunnen we daar over pratenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen probleem makker (wanneer krijgt @:wateropmars unban?)
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
Wij hebben dus een IT helpdesk. Als je die belt krijg je of een Belg of een Zuid-Afrikaan aan de lijn.
Het zijn dus hoe dan ook altijd vermakelijke gesprekken.
Ben je toevallig collega van mij? De Benelux IT helpdesk voor Nederlandstalige collega's van mijn werk zit in Antwerpen.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
Wij hebben dus een IT helpdesk. Als je die belt krijg je of een Belg of een Zuid-Afrikaan aan de lijn.
Het zijn dus hoe dan ook altijd vermakelijke gesprekken.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben je toevallig collega van mij? De Benelux IT helpdesk voor Nederlandstalige collega's van mijn werk zit in Antwerpen.
Hoe ze op dat idee gekomen zijn, geen flauw idee.
Ja, oké.quote:
Fijn?quote:
Was wel beetje te verwachten toch. Komende week maar afwachtenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die stijging hadden we niet afgesproken he vriend.
Schelden is nog wel het minste wat hij met je zus doetquote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan God het hebben dat je met Jezus scheldt?
Ben zelf geen whiskeydrinker.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende keuze.
@:gurneyisbestoke
Denk niet dat het God boeit, aangezien Jezus niet bestaat.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan God het hebben dat je met Jezus scheldt?
Ja.... kan vriezen of dooienquote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was wel beetje te verwachten toch. Komende week maar afwachten.
Ouwe doorgefokte.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja.... kan vriezen of dooien
Hoi Niek. We moeten ons bezoek aan Dortmund maar uit blijven stellen zo.quote:
Ik heb goede hoop op 2022, noteer het in je agenda.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoi Niek. We moeten ons bezoek aan Dortmund maar uit blijven stellen zo.
Ga ik meteen doen!quote:Op donderdag 12 november 2020 15:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop op 2022, noteer het in je agenda.
Ik eigenlijk ook nog zelden. Vroeger wel veel whisky gedronken.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf geen whiskeydrinker.
Tenzij het om BA bieren gaat
Dat is heel toevallig, maar ik schenk echt net een minuut geleden koffie in.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Tijd voor koffie om dat laatste uurtje strijdend door te komen
@:ggmm @:jojoortje
Waarom was hij boos?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal trouwens niet meer gezien na zijn woede gisterenHopelijk gaat alles goed met hem.
Hij zal nog wel midden in het verwerkingsproces zitten.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal trouwens niet meer gezien na zijn woede gisterenHopelijk gaat alles goed met hem.
Ben jij viesdik eigenlijk?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nog zelden. Vroeger wel veel whisky gedronken.
Nu eigenlijk alleen nog maar speciaalbier. Komt ook doordat de kroegen dicht zijn en ik niet naar het stadion mag. En de overheid die NIETS doet.
Wat drink jij de laatste tijd? Ik zit vooral veel op IPA en stout. En random BA. Eigenlijk geen fatsoenlijke middenweg dus.
Zeg maar gerust woedend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |