Ah ja, dan gaat het snel naar de klote in het paradijsquote:Op donderdag 12 november 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jazeker. De Nederlanders zijn er al een week of 2
Altijd feest als corona Nederland is langs geweestquote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan gaat het snel naar de klote in het paradijs
Tijd voor carnaval dusquote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Altijd feest als corona Nederland is langs geweest
Dat kunnen ze daar in ieder geval beter dan in Brabant, maar die pret krijgen we pas in februari weerquote:
Nou ja, de pret begon formeel gisteren he. Alleen nu dus even niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen ze daar in ieder geval beter dan in Brabant, maar die pret krijgen we pas in februari weer
Zijn zat mensen die het lekker vinden, of dat claimen ze in ieder geval.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:35 schreef D. het volgende:
Zo negatief als iedereen over dat bier is, het kan nu alleen nog maar meevallen
Je moet ervan houden. Het is niet mijn soort feestquote:Op donderdag 12 november 2020 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de pret begon formeel gisteren he. Alleen nu dus even niet.
Je doet niet aan georganiseerd zuipen voor alcoholisten?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ervan houden. Het is niet mijn soort feest
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet niet aan georganiseerd zuipen voor alcoholisten?
Plaats anders even een linkje in het bierproeverij topic, is wel handigquote:Op donderdag 12 november 2020 21:23 schreef chufi het volgende:
Iemand wel eens die reclame van Gaviscon gezien, te gebruiken om lekker een avondje onbeperkt te kunnen zuipen ...
Die wil je niet in je zoepquote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet vega ik donder ook rookworst in de soep
Kan de reclame niet vinden, maar vandaag nog op tv gezienquote:Op donderdag 12 november 2020 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plaats anders even een linkje in het bierproeverij topic, is wel handig
echt niet ...quote:Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iedereen bijna aan de Vega?
Grappig
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon te minderen en soms geen vlees
Allang.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iedereen bijna aan de Vega?
Grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |