Vanmiddag gedaanquote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef D. het volgende:
Iedereen zijn AH Vegategoedbonkaartding al ingeleverd?
Ging het je gemakkelijk af?quote:
Ging prima hoor, er stond nog zat. Ik heb eieren, vegetarische spekjes, kroepoek, pindasaus, nasikruiden, cashewnootjes en 2 van die dozen Wereldgerechten.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ging het je gemakkelijk af?
Ik ging vorig jaar op de laatste dag, en toen was alles wat ik wilde eigenlijk al op
Ik haal zakken soepquote:Op donderdag 12 november 2020 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ging prima hoor, er stond nog zat. Ik heb eieren, vegetarische spekjes, kroepoek, pindasaus, nasikruiden, cashewnootjes en 2 van die dozen Wereldgerechten.
Oja, nootjes, die gaan prima bij het bierproevenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ging prima hoor, er stond nog zat. Ik heb eieren, vegetarische spekjes, kroepoek, pindasaus, nasikruiden, cashewnootjes en 2 van die dozen Wereldgerechten.
Ik ben niet vega ik donder ook rookworst in de soepquote:Op donderdag 12 november 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stonden er ook nog meer dan zat. Ik denk dat ze geleerd hebben van de laatste keer toen mensen gingen klagen dat er niets meer was. Je kan ook een vegabox nemen, die is 12,50
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Daarom heb ik de box ook niet genomenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet vega ik donder ook rookworst in de soep
Ik donderde vandaag rookworst bij mijn rauwe andijviestamppotquote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet vega ik donder ook rookworst in de soep
Lekker! Straks heb ik ook weer van alles in huis, de Picknick is onderwegquote:Op donderdag 12 november 2020 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik donderde vandaag rookworst bij mijn rauwe andijviestamppot
En spekjes
Gezellig, picknickenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker! Straks heb ik ook weer van alles in huis, de Picknick is onderweg
Ze waren door de coronapatienten heen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk naar Curacao?
Wij proeven de Corona gewoon hierquote:Op donderdag 12 november 2020 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren door de coronapatienten heen.
Ah, maar dat is toch al opgelost vandaag daar?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren door de coronapatienten heen.
Jazeker. De Nederlanders zijn er al een week of 2quote:Op donderdag 12 november 2020 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, maar dat is toch al opgelost vandaag daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |